CYTA: Σε πλήρη εξέλιξη το εταιρικό πλάνο διαχείρισης κρίσεων

Η CYTA ιεράρχησε τις λειτουργίες της με ιδιαίτερη προτεραιότητα στη στελέχωση των κρίσιμων υπηρεσιών, με τρόπο που να διασφαλίζεται η επιχειρησιακή της συνέχεια προκειμένου να επιτελέσει τον ρόλο της στην προσπάθεια του κράτους για αντιμετώπιση και αναχαίτισης της πανδημίας από τον κορωνοϊό, έθεσε σε πλήρη εξέλιξη το εταιρικό πλάνο διαχείρισης κρίσεων και συνεχίζει να παρακολουθεί στενά την έκτακτη κατάσταση.
 
Ανάλογα με  τις εξελίξεις και τις οδηγίες των Κρατικών Υπηρεσιών, η Cyta αναθεωρεί τα μέτρα που λαμβάνει και προσαρμόζει τις όποιες ενέργειές της, πάντα προς όφελος των πελατών της και της κοινωνίας.
 
Με βάση την πληροφόρηση που εξασφάλισε από τον οργανισμό το ΚΥΠΕ, σε αυτό το πλαίσιο προχώρησε σε δωρεάν αύξηση της ταχύτητας αποστολής (upstream speed) για τους οικιακούς χρήστες, για όσο διαρκούν τα μέτρα αντιμετώπισης της έκτακτης κατάστασης με στόχο να προσφέρει αποτελεσματικότερη δυνατότητα  τηλεργασίας και να συμβάλει στη συνέχιση της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
 
Επίσης, ανέστειλε τη διακοπή υπηρεσιών λόγω απλήρωτων λογαριασμών, ενώ οι πληρωμές των υπηρεσιών της γίνονται, πια, μόνο ηλεκτρονικά. Προς την κατεύθυνση αυτή προχώρησε σε ενίσχυση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, με στόχο να καθοδηγεί το κοινό για τη χρήση των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης του Οργανισμού και να παρέχει  τηλεφωνικά οδηγίες.
 
Ανάμεσα σε άλλα, η προτεραιότητα των συνεργείων της επικεντρώνεται πλέον στην επιδιόρθωση οποιωνδήποτε τεχνικών βλαβών και νέων εγκαταστάσεων, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη επικοινωνία των πελατών της.
 
Ο Οργανισμός πέρα από τα μέτρα που έχει ανακοινώσει το Υπουργείο Υγείας της Κύπρου, προχώρησε σε πρόσθετες ενέργειες, με άξονες την πρόληψη και την προστασία της υγείας των εργαζομένων της και ήδη, η πλειονότητα του προσωπικού της εργάζεται από το σπίτι, ενώ το προσωπικό των καταστημάτων Cytashop που παραμένουν κλειστά, αξιοποιείται για την ενίσχυση της τηλεξυπηρέτησης.
 
Καθώς η ανθρωπότητα διαχειρίζεται την κρίση δημόσιας υγείας που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού, η Cyta, ο μεγαλύτερος οργανισμός τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο, αναγνωρίζει ότι χιλιάδες άνθρωποι και εταιρείες σε όλη χώρα βασίζονται στις υπηρεσίες της για την επικοινωνία, την ενημέρωση, την τηλεργασία, ακόμα και την τηλεκπαίδευση, σημειώνει  και αναφέρει ότι σε τέτοιες στιγμές,  που το αγαθό της επικοινωνίας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία, η Cyta εφαρμόζει μέτρα που διευκολύνουν τους πελάτες της να μείνουν σπίτι.
 
Υπενθυμίζει τέλος ότι πριν την απόφαση της ΚΟΠ για αναβολή του Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, η Cyta είχε λάβει την απόφαση, όπως η συνδρομητική της τηλεόραση μεταδίδει σε ανοικτή τηλεοπτική ζώνη τους αγώνες των επόμενων αγωνιστικών του Κυπριακού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου που διαθέτει.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
 
 

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία