Wizz Air: Οι επιλογές που δίνει για εισιτήρια ακυρωμένων πτήσεων
09:58 - 19 Μαρτίου 2020
Πλήρη επιστροφή χρημάτων προσφέρει για τις πτήσεις της οι οποίες έχουν ακυρωθεί η Wizz Air, μετά και τους διάφορους κυβερνητικούς περιορισμούς σε αεροδρόμια και τη μείωση στη ζήτηση για ταξίδια, λόγω του ιού COVID-19.
Ωστόσο, εάν κάποιος πελάτης επιλέξει αυτή την επιλογή η διαδικασία θα είναι κάπως χρονοβόρα, λόγω και των πολλών αιτημάτων που υπάρχουν.
Οι επιβάτες μπορούν, επίσης, να επιλέξουν μια εναλλακτική διαδρομή, εφόσον αυτή είναι διαθέσιμη, μετά και τους περιορισμούς που έχουν τεθεί.
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, για πελάτες οι οποίοι έχουν κάνει κράτηση απευθείας στο wizzair.com ή μέσω της εφαρμογής της εταιρείας, το 120% του αρχικού ναύλου θα πιστωθεί αυτόματα στον λογαριασμό WIZZ του πελάτη, με δυνατότητα χρησιμοποίησης εντός 24 μηνών.
Όσον αφορά τους επιβάτες οι οποίοι πραγματοποίησαν τις κρατήσεις τους μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων, θα πρέπει να έρχονται σε επαφή με την εταιρεία από την οποία αγόρασαν τα εισιτήριά τους για να μάθουν περισσότερα για τις επιλογές τους.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα της Wizz Air.
Ωστόσο, εάν κάποιος πελάτης επιλέξει αυτή την επιλογή η διαδικασία θα είναι κάπως χρονοβόρα, λόγω και των πολλών αιτημάτων που υπάρχουν.
Οι επιβάτες μπορούν, επίσης, να επιλέξουν μια εναλλακτική διαδρομή, εφόσον αυτή είναι διαθέσιμη, μετά και τους περιορισμούς που έχουν τεθεί.
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, για πελάτες οι οποίοι έχουν κάνει κράτηση απευθείας στο wizzair.com ή μέσω της εφαρμογής της εταιρείας, το 120% του αρχικού ναύλου θα πιστωθεί αυτόματα στον λογαριασμό WIZZ του πελάτη, με δυνατότητα χρησιμοποίησης εντός 24 μηνών.
Όσον αφορά τους επιβάτες οι οποίοι πραγματοποίησαν τις κρατήσεις τους μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων, θα πρέπει να έρχονται σε επαφή με την εταιρεία από την οποία αγόρασαν τα εισιτήριά τους για να μάθουν περισσότερα για τις επιλογές τους.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα της Wizz Air.