Infocredit: Τηλεφωνικό κέντρο και εισπράξεις μέσω πιστωτικής κάρτας
14:02 - 19 Μαρτίου 2020

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα και κατανοώντας τις δυσκολίες των πελατών για διευθέτηση των οποιοδήποτε οφειλών σε καταστήματα ή τράπεζες, η Infocredit Group μπορεί να σας παρέχει την υπηρεσία πληρωμών μέσω τηλεφώνου με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Οι εργασίες της εταιρείας μας διεξάγονται κανονικά, ενώ παράλληλα λαμβάνονται όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας και της προστασίας του προσωπικού της εταιρείας μας.
Το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group μέσα από τις διάφορες υπηρεσίες του παρέχει λύσεις στην επικοινωνία με τους πελάτες και την εξόφληση λογαριασμών. Ξεκινώντας από την αποκατάσταση επαφής με τον πελάτη μπορεί να περάσει στις πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας εύκολα, γρήγορα και κυρίως με ασφάλεια. Αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα της ρευστότητας στη συνέχιση του κύκλου εργασιών φροντίζουμε να συνεχίσουν οι εισπράξεις κανονικά για να μπορέσει ο κάθε οργανισμός να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του τόσο απέναντι στο προσωπικό όσο και τους προμηθευτές του.
Η Infocredit Group είναι πιστοποιημένη με το PCI (Payment Card Industry), το οποίο επιτρέπει στο τηλεφωνικό κέντρο να διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Όπως επίσης με ISO:27001:2013, ISO:22301:2012 και ISO:9001:2015
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα υπηρεσίας που μπορεί εύκολα να ανατεθεί εκτός οργανισμού (outsourcing). Αναμφίβολα, η δημιουργία και ανάπτυξη ενός τηλεφωνικού κέντρου από έναν οργανισμό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και κόστος. Συνεπώς, η ανάθεσή του σε εξωτερικό συνεργάτη μπορεί να διευκολύνει τον όγκο εργασιών μιας εταιρείας, πετυχαίνοντας βελτίωση στη ποιότητα με ταυτόχρονη μείωση του κόστους. Η Infocredit Group πέτυχε να αποκτήσει εξειδίκευση στον τομέα της τηλεφωνικής επικοινωνίας, διεκπεραιώνοντας μεγάλο όγκο τηλεφωνημάτων και διασφαλίζοντας πάντα τη διατήρηση της ποιότητας.

Το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group μέσα από τις διάφορες υπηρεσίες του παρέχει λύσεις στην επικοινωνία με τους πελάτες και την εξόφληση λογαριασμών. Ξεκινώντας από την αποκατάσταση επαφής με τον πελάτη μπορεί να περάσει στις πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας εύκολα, γρήγορα και κυρίως με ασφάλεια. Αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα της ρευστότητας στη συνέχιση του κύκλου εργασιών φροντίζουμε να συνεχίσουν οι εισπράξεις κανονικά για να μπορέσει ο κάθε οργανισμός να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του τόσο απέναντι στο προσωπικό όσο και τους προμηθευτές του.
Η Infocredit Group είναι πιστοποιημένη με το PCI (Payment Card Industry), το οποίο επιτρέπει στο τηλεφωνικό κέντρο να διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Όπως επίσης με ISO:27001:2013, ISO:22301:2012 και ISO:9001:2015
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα υπηρεσίας που μπορεί εύκολα να ανατεθεί εκτός οργανισμού (outsourcing). Αναμφίβολα, η δημιουργία και ανάπτυξη ενός τηλεφωνικού κέντρου από έναν οργανισμό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και κόστος. Συνεπώς, η ανάθεσή του σε εξωτερικό συνεργάτη μπορεί να διευκολύνει τον όγκο εργασιών μιας εταιρείας, πετυχαίνοντας βελτίωση στη ποιότητα με ταυτόχρονη μείωση του κόστους. Η Infocredit Group πέτυχε να αποκτήσει εξειδίκευση στον τομέα της τηλεφωνικής επικοινωνίας, διεκπεραιώνοντας μεγάλο όγκο τηλεφωνημάτων και διασφαλίζοντας πάντα τη διατήρηση της ποιότητας.