Κοινωνικές Ασφαλίσεις: Πώς θα εξυπηρετείται το κοινό

Οι Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού, προτρέπουν το κοινό όπως περιορίσει τις επισκέψεις του στις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων στις απολύτως απαραίτητες και όπως επιλέγει για την εξυπηρέτησή του την τηλεφωνική επικοινωνία ή την χρήση του διαδικτύου, όπου είναι δυνατό.

Παράλληλα, για την άμεση εξυπηρέτηση το κοινό μπορεί να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του πολίτη στο 1434. Πληροφορίες σχετικές με αιτήματα στην ιστοσελίδα του τμήματος (www.mlsi.gov.cy/sid).

Υπενθυμίζεται ότι, το Σύστημα Πληρωμής Εισφορών μέσω Διαδικτύου αποτελεί τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο πληρωμής των οφειλόμενων εισφορών, στο οποίο μπορείτε να γίνετε χρήστες.
 

Δειτε Επισης

Eurostat: Παραμένει κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης η ανεργία στην Κύπρο
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Ετήσια αύξηση πέραν του 5% σε αξία και όγκο εργασιών λιανικού εμπορίου
Στα €523 εκ. το πλεόνασμα γενικής κυβέρνησης το πρώτο τρίμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες
Κινήθηκε ανοδικά και ανήλθε στο 2,4% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο
Σε αυτούς τους τομείς και επαγγέλματα θα μπορούν να εργαστούν φοιτητές από τρίτες χώρες-Δείτε το διάταγμα
Ικανοποίηση Λευκωσίας για την έκθεση προόδου της Moneyval-Η αταλάντευτη προσήλωση της Κυβέρνησης
Βελτιώνεται η Κύπρος διαπιστώνει η Moneyval-Η έκθεση προόδου για τη συμμόρφωση της χώρας μας
«Απαραίτητη η ενίσχυση του κοινωνικού διαλόγου και της τριμερούς συνεργασίας»