Μέτρα από τη Cyta για αντιμετώπιση του κορωνοΐού

Δεδομένων των εξελίξεων, η Cyta συμμετέχει ενεργά στην καθολική προσπάθεια για αντιμετώπιση του κορωνοΐού, δίδοντας κατ’ αρχήν προτεραιότητα στην αυστηρή τήρηση των οδηγιών που εκδίδονται από το Κράτος και τις αρμόδιες Υπηρεσίες του.

Δίνοντας προτεραιότητα στους πελάτες της, η Cyta προχωρεί με αναβάθμιση της ταχύτητας αποστολής (upstream speed) της υπηρεσίας internet home της  Cytanet, για όσο διαρκούν τα μέτρα για αντιμετώπιση της  έκτακτης κατάστασης. Αυτή η αναβάθμιση δίνει  αποτελεσματικότερη δυνατότητα τηλεργασίας και συμβάλλει στη συνέχιση της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Παράλληλα, ενημερώνει το  κοινό ότι λαμβάνει πρόσθετα μέτρα για την ενίσχυση της όλης προσπάθειας. 

Τα μέτρα αυτά επικεντρώνονται στα ακόλουθα:

Εξυπηρέτηση Πελατών 
Με στόχο να περιοριστεί κατά το δυνατόν η συγκέντρωση του κοινού στα καταστήματα Cytashop, προτρέπονται οι πελάτες του Οργανισμού όπως αξιοποιούν τις  υπηρεσίες  που προσφέρει η Cyta στην ιστοσελίδα της www.cyta.com.cy για την εξυπηρέτησή τους. 
Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι:
(α) αγορά προϊόντων και υπηρεσιών - Σε περίπτωση αγοράς συσκευών προσφέρεται δωρεάν κατ’ οίκον παράδοση.
(β) εξόφληση λογαριασμών στο www.cyta.com.cy/ebill-quick-pay, καθώς και στην www.jccsmart.com.cy
(γ) διαχείριση των υπηρεσιών του κάθε πελάτη στο www.cyta.com.cy/login

Προσωπικό
Με δεδομένο ότι οι άνθρωποι του Οργανισμού αλληλεπιδρούν με τα υπόλοιπα κοινά της κυπριακής κοινωνίας, ετοιμάζονται και αποστέλλονται καθημερινά σχετικές οδηγίες προς το προσωπικό σε ό, τι αφορά θέματα για ταξίδια στο εξωτερικό, ευπαθείς ομάδες κτλ.
Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η υλοποίηση σχεδίων για διασφάλιση της επιχειρησιακής συνέχειας, με ειδικές διευθετήσεις για τηλεργασία, όπου χρειάζεται. 

Επιπρόσθετα, μελετούνται και εφαρμόζονται ειδικά μέτρα για το προσωπικό του Οργανισμού που έρχεται σε επαφή με πελάτες για εξυπηρέτησή τους.

Ευρύτερο Κοινό
Λαμβάνοντας υπόψη τα μέτρα που ανακοίνωσε η ΚΟΠ για διεξαγωγή των δύο επόμενων αγωνιστικών του Κυπριακού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου χωρίς την παρουσία φιλάθλων, η Cyta έλαβε την απόφαση όπως 
η συνδρομητική της πλατφόρμα Cytavision, μεταδώσει στην ανοικτή τηλεοπτική ζώνη, στο Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου, τους αγώνες των δύο επόμενων αγωνιστικών του Πρωταθλήματος, των ομάδων που περιλαμβάνονται στην συμφωνία της με την ΚΟΠ. 

Ανάλογα με τις εξελίξεις και τις οδηγίες των Κρατικών Υπηρεσιών γύρω από το ζήτημα, θα επικαιροποιούνται και οι ενέργειες του Οργανισμού. Η ενημέρωση των πελατών και του ευρύτερου κοινού, πραγματοποιείται μέσω των διαφόρων σημείων επαφής του Οργανισμού.

Το τηλεφωνικό κέντρο της Cyta “132”  είναι στη διάθεση των πελατών και του ευρύτερου κοινού για περισσότερες πληροφορίες. Παράλληλα, οι Επιχειρηματικοί Πελάτες Cyta συνεχίζουν να εξυπηρετούνται και στο Τηλεφωνικό Κέντρο  “150”.

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Έτοιμη να συμμετάσχει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη η Κύπρος
AWS European Sovereign: Το νέο αυτόνομο cloud για την ευρωπαϊκή αγορά από την AWC
Επαφές Ν. Δαμιανού στις Βρυξέλλες-Στο επίκεντρο τα χαρτοφυλάκια της έρευνας, καινοτομίας και ψηφιακής πολιτικής
Συγχωνεύονται η κυπριακή Hybrid ConsulTech και η αμερικανική TKI-Χαιρετίζει η Πρεσβεία των ΗΠΑ στη Λευκωσία
Samsung Vision AI: Επαναπροσδιορίζοντας την οικιακή ψυχαγωγία με τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars 2025
ASBIS και Huawei: Μια συνεργασία που βραβεύεται με το Premier Growth Partner Award
Στρατηγική συνεργασία Public με iRepair για επισκευές τεχνολογίας
CBS IT Systems Cyprus: Τριετής σύμβαση-πλαίσιο με CYTA στον τομέα των δικτύων της Cisco
«The Software Edge: IBM Driving Business Forward»-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η καινοτομία και οι λύσεις της IBM(vid)
Έκδοση κάρτας φιλάθλου και είσοδος στα γήπεδα με «Ψηφιακό Πολίτη»-Το νέο λογισμικό του ΚΟΑ