Γιώργος Πίσσης: Δεν παρατηρείται μείωση στην επισκεψιμότητα στα Mall
13:55 - 11 Μαρτίου 2020
Δεν παρατηρήθηκε οποιαδήποτε μείωση στον αριθμό των καταναλωτών που προσέρχονται στα εμπορικά κέντρα, The Mall of Cyprus και The Mall of Engomi, μετά και τις τελευταίες ανακοινώσεις και την επιβεβαίωση δύο κρουσμάτων στην Κύπρο. Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, o marketing manager των με αφορμή των The Mall of Cyprus και The Mall of Engomi, Γιώργος Πίσσης υπογράμμισε πως παρακολουθούνται στενά οι διάφορες ανακοινώσεις που εκδίδονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες και εφαρμόζονται με κάθε αυστηρότητα οι οδηγίες οι οποίες εκδίδονται.
Πρόσθεσε πως στους έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά σε διάφορα σημεία των εμπορικών κέντρων, στις τουαλέτες, στις εισόδους κλπ, ενώ παράλληλα η εταιρεία έχει προχωρήσει σε αύξηση της συχνότητας και της έντασης καθαρισμού των κοινόχρηστων χώρων και ιδιαίτερα των σημείων όπου υπάρχει περισσότερη επαφή με τα χέρια.
Κληθείς να αναφέρει κατά πόσον έχει παρατηρηθεί οποιαδήποτε μείωση στην επισκεψιμότητα στα εμπορικά κέντρα, ο κ. Πίσσης τόνισε πως δεν έχει παρατηρηθεί οποιαδήποτε μείωση, ενώ στο ερώτημα κατά πόσον αναμένεται να επηρεαστεί η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις των εμπορικών κέντρων στο ενδεχόμενο παράτασης των μέτρων και της αβεβαιότητας ο κ. Πίσσης υπογράμμισε πως εάν ο κόσμος αποφασίσει να περιορίσει τις μετακινήσεις του και να μείνει σπίτι, τότε αναμένεται να υπάρξει πτώση στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις.
Πρόσθεσε πως στους έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά σε διάφορα σημεία των εμπορικών κέντρων, στις τουαλέτες, στις εισόδους κλπ, ενώ παράλληλα η εταιρεία έχει προχωρήσει σε αύξηση της συχνότητας και της έντασης καθαρισμού των κοινόχρηστων χώρων και ιδιαίτερα των σημείων όπου υπάρχει περισσότερη επαφή με τα χέρια.
Κληθείς να αναφέρει κατά πόσον έχει παρατηρηθεί οποιαδήποτε μείωση στην επισκεψιμότητα στα εμπορικά κέντρα, ο κ. Πίσσης τόνισε πως δεν έχει παρατηρηθεί οποιαδήποτε μείωση, ενώ στο ερώτημα κατά πόσον αναμένεται να επηρεαστεί η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις των εμπορικών κέντρων στο ενδεχόμενο παράτασης των μέτρων και της αβεβαιότητας ο κ. Πίσσης υπογράμμισε πως εάν ο κόσμος αποφασίσει να περιορίσει τις μετακινήσεις του και να μείνει σπίτι, τότε αναμένεται να υπάρξει πτώση στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις.