Απλές πράξεις, αξίας €2.000 από τη Septona και τις υπεραγορές Σκλαβενίτη

Με το μήνυμα φροντίδα στην πράξη, σημαίνει να στηρίζουμε όλοι μαζί οικογένειες που το έχουν ανάγκη, ολοκληρώθηκαν τη χρονιά που πέρασε δύο σημαντικές δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θεαματικά αποτελέσματα.

Πρόκειται  για τις ‘απλές πράξεις, μεγάλης αξίας’ από τη Septona και τις Υπεραγορές Σκλαβενίτη που αγκαλιάστηκαν και αγαπήθηκαν από το κυπριακό κοινό.

Συγκεκριμένα, η Septona και οι Υπεραγορές Σκλαβενίτη κάλεσαν τους καταναλωτές να αγοράσουν επιλεγμένα προϊόντα Septona σε προσφορά και να στηρίξουν με τις αγορές τους το έργο του Φιλανθρωπικού Συνδέσμου Funraising. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν σε δύο δεκαπενθήμερα, κατά τους μήνες Ιούνιο-Ιούλιο και Νοέμβριο. Στόχος των ενεργειών και στις δύο περιπτώσεις ήταν μέσω του Συνδέσμου Funraising, η στήριξη παιδιών έως 18 ετών και των οικογενειών τους που βρίσκονται σε οικονομική δυσχέρεια. Η δράση Νοεμβρίου αποσκοπούσε πιο ειδικά στην ενίσχυση 20 οικογενειών, καλύπτοντας τις ανάγκες τους σε βασικά είδη τροφίμων κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Η Septona ευχαριστεί το καταναλωτικό κοινό και υπόσχεται ότι θα συνεχίσει, και το 2020, να συμμετέχει σε παρόμοιας μορφής ενέργειες που προάγουν την ανθρωπιά, την αγάπη και την αλληλοβοήθεια. 

 Τα προϊόντα της 100% ελληνικής εταιρείας SEPTONA εισάγονται και διανέμονται στην Κύπρο από την εταιρεία ΕΥΡΗΚΑ.

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας