Voici la Mode: Συνεχίζει κανονικά στην Κύπρο, δεν επηρεάζεται από Arcadia

Ο Όμιλος Voici la Μode, αντιπρόσωπος του ομίλου Arcadia στην Κύπρο, ανακοινώνει πως πάρα τις εξελίξεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνεχίζει κανονικά τις εργασίες του με επιτυχία, και με νέες παραλαβές στα καταστήματα που λειτουργεί στην Κύπρο με τα αγαπημένα brands: Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Wallis, Evans και Miss Selfridge.

Διαβάστε ακόμα: Φ. Στασόπουλος: Κανονικά οι δόσεις της πλειοψηφίας μετά το μορατόριουμ


Διαβάστε ακόμα: Neocleous Tower: Πράσινο για τον 25όροφο πύργο της A. Neocleous

Ο Όμιλος Voici la mode, σε επίσημη ανακοίνωση του, επιβεβαιώνει πως η λειτουργία του στην Κύπρο δεν επηρεάζεται από τις εξελίξεις του βρετανικού ομίλου ένδυσης Arcadia που όπως όλα δείχνουν λόγω των αλυσιδωτών επιπτώσεων της πανδημίας έχει μπει σε καθεστώς διαχείρισης από το βράδυ της περασμένης Δευτέρας.

Ενδιαφέρον κολοσσών για εξαγορά Arcadia

Από επιβεβαιωμένες πηγές μαθαίνουμε ότι ήδη υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από διεθνείς κολοσσούς της μόδας για εξαγορά του πολλά υποσχόμενου ομίλου Arcadia.
 
Με την ευκαιρία αυτή, ο Όμιλος Voici la Μode εκφράζει τις ευχαριστίες του στο καταναλωτικό κοινό της Κύπρου για τη διαχρονική του στήριξη στα brands του Ομίλου Arcadia.
 
Τα καταστήματα συνεχίζουν κανονικά την λειτουργία τους, όπου σας περιμένουν με νέες ολοκληρωμένες συλλογές για τα Χριστουγεννιάτικα σας ψώνια.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών