Πάμε για Black Week Extended στο λιανικό εμπόριο

Μία διαφορετική Black Friday βιώνει το κυπριακό λιανικό εμπόριο, με τη φετινή εικόνα να μην έχει καμία απολύτως σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Τηρώντας τα μέτρα και τα υγειονομικά πρωτόκολλα, οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήματα, ενώ αρκετοί προτίμησαν τις διαδικτυακές παραγγελίες.

Διαβάστε ακόμα: Εστιατόρια μέχρι τις 19:00, ανοιχτά τα malls

Την ίδια ώρα, οι λιανέμποροι κινούνται στη λογική των εκπτώσεων τουλάχιστον μίας εβδομάδας, επιχειρώντας να καλύψουν μέρος των επιπτώσεων της πανδημίας.

Διαβάστε ακόμα: Ιατρικό Κέντρο Ηadassah στην Λευκωσία: Ιατρική, οικιστική και εμπορική ανάπτυξη

Αξίζει να αναφερθεί ότι η επισκεψιμότητα και οι αγορές αναμένεται να ενταθούν ενδεχομένως τις επόμενες ημέρες, καθώς σημαντικό μέρος των Κυπρίων, κυρίως ο ιδιωτικός τομέας, δεν έχουν ακόμα λάβει τον μισθό τους.

Τέλος στις ουρές χιλιομέτρων
Μιλώντας στο InBusinessNews ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου επεσήμανε ότι ο φετινός θεσμός δεν μπορεί να συγκριθεί με Black Friday προηγούμενων ετών. «Οι λίγες ουρές που σχηματίστηκαν σε ορισμένα καταστήματα τεχνολογίας και ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών οφείλονται στα περιοριστικά μέτρα για τήρηση των αποστάσεων και του ανώτατου αριθμού επισκεπτών ανά κατάστημα», ανέφερε σχετικά, διευκρινίζοντας ότι δεν έχουν διαπιστωθεί σε καμία περίπτωση οι ουρές χιλιομέτρων προηγούμενων χρόνων που βρισκόταν σε εξέλιξη το Black Friday.

Την ώρα που κάποιοι καταναλωτές προσέρχονται στα φυσικά καταστήματα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καταγράφουν αύξηση σε σχέση με πέρυσι, ενώ πολύ καλά κινήθηκαν και τις προηγούμενες ημέρες που το Black Friday «έτρεχε» online.

Επαναλειτουργούν όλα τα malls και τα πολυκαταστήματα
Την πλήρη επαναλειτουργία του λιανικού εμπορίου, με τα πολυκαταστήματα και τα εμπορικά κέντρα (malls) να ανεβάζουν και πάλι ρολά σε Λεμεσό και Πάφο από την 1η Δεκεμβρίου, χαιρέτισε ο ΠΑΣΥΛΕ.

Όλα τα malls και τα πολυκαταστήματα της Κύπρου θα λειτουργούν με κανονικό ωράριο, εισερχόμενα στον Δεκέμβριο, τον πιο εμπορικό μήνα της χρονιάς.

«Η εξέλιξη αυτή πραγματικά μας δίνει ανακούφιση, ιδιαίτερα για την επαναλειτουργία των πολυκαταστημάτων και των malls στη Λεμεσό», τόνισε στο InBusinessNews ο κ. Αντωνίου, εξηγώντας ότι σε διαφορετική περίπτωση, θα ήταν δύσκολη η επόμενη μέρα για το λιανικό εμπόριο.

Εκπτώσεις τουλάχιστον για μία εβδομάδα
Δυναμικά μπαίνουν στη μάχη του λιανικού εμπορίου τα malls, με εκπτώσεις που θα διαρκέσουν τουλάχιστον για μία εβδομάδα, σε μία προσπάθεια να μετριαστούν οι απώλειες που προκάλεσε η πανδημία. «Ουσιαστικά πάμε για ένα Black Week Extended, καθώς τα καταστήματα θα διατηρήσουν την πολιτική εκπτώσεων για το επόμενο διάστημα», σημείωσε ο γγ του ΠΑΣΥΛΕ.

Ανάσα αποτελούν για το λιανικό εμπόριο τα προϊόντα που έχουν την τιμητική τους κάθε χρόνο στο Black Friday, δηλαδή η τεχνολογία και οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές, ενώ η επισκεψιμότητα στα καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα.

Στροφή στις online αγορές
Τις online αγορές προτίμησε μεγάλο μέρος των καταναλωτών στα καταστήματα Stephanis, σε μία Black Friday που κυριάρχησε το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Λόγω των περιοριστικών μέτρων και της τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων ο αριθμός των ατόμων που μπορούν να εξυπηρετηθούν στα φυσικά καταστήματα είναι μειωμένος σε σχέση με Black Friday προηγούμενων ετών.

Στο πλαίσιο αυτό, προωθήθηκε στο κοινό η κουλτούρα των online αγορών, μέσω καμπάνιας, η οποία αποδείχθηκε επιτυχημένη.

Ρεκόρ επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό κατάστημα
«Η ανανεωμένη ιστοσελίδα των καταστημάτων κατάφερε να υποστηρίξει την αυξημένη επισκεψιμότητα και των όγκο των διαδικτυακών παραγγελιών», τόνισε στο InBusinessNews η Στέφανη Στεφανή, υπεύθυνη μάρκετινγκ του Δικτύου Καταστημάτων Stephanis, σημειώνοντας ότι μετά το μεσημέρι της Πέμπτης, οπόταν και ξεκίνησε η ανακοίνωση των προσφορών, η ανταπόκριση των καταναλωτών στις online αγορές ήταν αισθητά αυξημένη.

Ενδεικτικά θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ιστοσελίδα των καταστημάτων Stephanis δέχεται περίπου 10.000 επισκέψεις κατά μέσο όρο καθημερινά, ενώ μερικές εβδομάδες πριν το Black Friday οι επισκέψεις φτάνουν τις 20.000 έως 30.000.
Μόνο την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου η επισκεψιμότητα έσπασε κάθε ρεκόρ με 86.000. Παράλληλα, σε υψηλά επίπεδα έφτασαν οι διαδικτυακές αγορές.

Σημειώνεται ότι οι προσφορές της γνωστής αλυσίδας θα παραταθούν μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία στους καταναλωτές να προχωρήσουν στις αγορές τους.

Όπως ανέφερε η κ. Στεφανή, ξεκίνησαν ήδη οι διεκπεραιώσεις των online παραγγελιών, καθώς το Δίκτυο Καταστημάτων Stephanis οργανώθηκε εδώ και καιρό προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση.

Προτιμούν τηλεοράσεις και ρομποτική σκούπα
Την τιμητική τους έχουν όπως κάθε Black Friday οι τηλεοράσεις, με τους καταναλωτές να προτιμούν τα πιο ακριβά μοντέλα, τα οποία έχουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Δημοφιλή, όπως πάντα, είναι τα smartphones, οι οικιακές συσκευές και οι ηλεκτρικές συσκευές, ενώ καταναλωτές έδειξαν την προτίμησή τους στη νέα ρομποτική σκούπα, η οποία πωλείται στην τιμή των €99.

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά
VTTI: Τα δέκα χρόνια στην Κύπρο και η μεγαλύτερη ξένη άμεση επένδυση στον τομέα της ενέργειας στη χώρα
Ζητούν επαναξιολόγηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων οι επιχειρηματίες της Μακαρίου-Επιστολή σε Προύντζο
Ανδρέας Μιχαλιάς: Τα επαγγελματικά ταμεία προνοίας είναι απαραίτητα για επαρκή εισοδήματα στη συνταξιοδότηση