Το μέλλον των FMCGs και οι ιστορίες πίσω από τα brands

Τις τάσεις στις κατηγορίες των FMCGs θα αναλύσουν οι διευθυντές αγορών (purschasing managers) και υπεραγορών στο επερχόμενο «17th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards», το οποίο παρουσιάζουν οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020, διοργανώνονται τα 7α «ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards», ο θεσμός επιβράβευσης που τιμά τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (FMCGs), τα οποία διέπρεψαν την χρονιά που πέρασε.

Οι τάσεις στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης
Καταξιωμένοι ομιλητές από κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, στον τομέα των FMCGs, θα θέσουν στο επίκεντρο τις νέες τάσεις στις κατηγορίες προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, καθώς επίσης τις κατηγορίες που καταγράφουν άνοδο ή πτώση.

Σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, η Νίκη Ευθυμίου, Εμπορική Διευθύντρια των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ο Λούκας Ζουρίδης, Γενικός Διευθυντής, Mas Υπεραγορές και ο Θεόδωρος Νικολαΐδης, Διευθυντής Αγορών, C.A.C. Papantoniou Trading Ltd θα μιλήσουν για το φλέγον ζήτημα του category management στις υπεραγορές, δίνοντας απαντήσεις για το τι επιφυλάσσει το μέλλον και τι ζητά ο καταναλωτής.

Brand Stories / Brand Management
Παράλληλα, σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, οι Brand Managers / Marketing Managers / Commercial Managers από σημαντικά brands στην Κύπρο, θα συζητήσουν για το πώς μπορεί μια μάρκα να βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες της κατηγορίας της για δεκαετίες.

Οι Κωσταντίνος Διάκος, Brand Manager, Charalambides Christis ltd, Άγγελος Ευαγγέλου, Brand Manager, Vassos Eliades Ltd και Ανδρέας Χριστοφή, Portfolio Manager της Coca-Cola HBC Cyprus θα δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ιστορία μίας μάρκας, όπως ο τρόπος δημιουργίας και ανάπτυξης στην Κύπρο, η διαχείριση του brand στις κρίσεις, η σχέση με τους καταναλωτές, όπως επίσης η στρατηγική μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες που διατηρούν την μάρκα στην κορυφή της κατηγορίας της.

Millennials: Η επόμενη μέρα για τις εταιρείες παραγωγής, προμηθευτές, διανομείς FMCGs
Στη νέα γενιά δίνεται ο λόγος για την παραγωγή, προμήθεια και διανομή των FMCGs.

Στο πλαίσιο του «17th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards» millennials από εταιρείες παραγωγής, προμηθευτές και διανομείς στην Κύπρο, συζητούν και αναλύουν θέματα, όπως οι προκλήσεις για τις εταιρείες παραγωγής / προμηθευτές / διανομείς προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στην Κύπρο, οι νέες τάσεις και οι προβλέψεις για τον τομέα.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην ελληνική και αγγλική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενό του, κάντε κλικ εδώ.
 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers, καθώς και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.
 
Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Πληροφορίες Συνεδρίου
Οργανωτής: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Χορηγοί: G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Harco Trading Ltd και JCC Payment Systems
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness και πόρταλ REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης