powered by

The 7th Advertising, Marketing, & Communication Conference

Η Webarts παρουσιάζει το “7th Advertising, Marketing and Communication Conference”, την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά.
 
Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, ειδικά στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή, πώς μπορεί άραγε ένα brand να ξεχωρίσει ανάμεσα στα τόσα άλλα; Ποιο είναι εκείνο το στοιχείο, το οποίο ανεβάζει ένα brand στην προτίμηση του καταναλωτή; Η απάντηση κρύβεται στη στρατηγική που χαράσσεται και στοχεύει στην αυξημένη διάδραση κι εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία του εμπορικού σήματος.
 
Κύριος στόχος του Συνεδρίου είναι να αναδείξει την αναγκαιότητα και σημαντικότητα μιας σταθερά μοναδικής εμπειρίας του πελάτη καθόλη τη διάρκεια του «ταξιδιού», από τη διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας ως την αγορά αλλά και μετά από αυτήν, μέσα από πετυχημένα case studies διεθνώς φημισμένων κι αναγνωρισμένων brands.
 
Μην χάσετε τους καταξιωμένους ομιλητές:
  • Κύρος Ασφής, Chief Digital Strategist & Owner, Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, Ελλάδα
  • Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος, Webarts
  • Stephanie Hadjijoseph, Marketing Manager, Johnson & Johnson Consumer Health, Ηνωμένο Βασίλειο
  • Adam Hall, Head of Middle East, LexisNexis – Nexis Solutions,
    Eνωμένα Aραβικά Eμιράτα
  • Δήμος Παπαδόπουλος, Marketing Analytics Assistant Manager, adidas, Ολλανδία
  • Stefanos Karagos, CEO & Founder, XPLAIN, Ελβετία
  • Nikola Guberinic, Digital Commerce Manager, Coca-Cola, Σερβία
  • Ana Milanovi, Senior Digital Account Manager, Flexis, Σερβία
  • Federico Oliveri, Global Value Adoption Evangelist, Socialbakers, Γαλλία
  • Έλενα Λουκαΐδου, Director of Player Relations, Wargaming
  • Diego Cavallini, Digital Marketing Director, Crocs, Ολλανδία
  • Dr. Olga Kvasova, Assistant Professor of Marketing, School of Business and Management & Course Leader of BA (Hons) Advertising and Marketing Communications, University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)
  • Sepideh Dundon, Channel Lead LinkedIn London, LinkedIn, Ηνωμένο Βασίλειο
  • Carina Ahlberg, Head of Customer Experience, Business Development, Volkswagen Group Sverige AB, Σουηδία
 
Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην Αγγλική και Ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Περιεχόμενό του, κάντε κλικ εδώ.
 
Για ηλεκτρονικές Εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
 
Διοργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Great Place to Work®, IMR/University of NicosiaTM, Infocredit Group
Aκαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Με τη Στήριξη: Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου, Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
 
Για περισσότερες Πληροφορίες, Κόστος Συμμετοχής και Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:
τηλέφωνο: 22505555 │ φαξ: 22679820
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική