powered by

Η Rakuten Viber επεκτείνεται στο fintech, παρουσιάζοντας τις πληρωμές μέσω Chatbots στα 10ά της γενέθλια

Η Rakuten Viber, η εταιρεία πίσω από μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και ασφαλή επικοινωνία, γιορτάζει μια δεκαετία επιτυχιών ανακοινώνοντας την επέκτασή της στο fintech με το λανσάρισμα της καινούργιας λειτουργίας Πληρωμών μέσω Chatbots, που θα προσφέρεται παράλληλα με τις υπηρεσίες μηνυμάτων της. Οι χρήστες του Viber θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να αγοράσουν αγαθά και υπηρεσίες και να πληρώνουν με το Google Play και άλλες μορφές πορτοφολιού στο κινητό.
 
Η κίνηση αυτή απoτελεί σταθμό για την επέκταση του Viber σε τομείς πέραν των μηνυμάτων, καθώς η εταιρεία δημιουργεί μια end-to-end πλατφόρμα που φροντίζει για όλες τις ανάγκες των χρηστών της, δίνοντας πάντα έμφαση στα εξαιρετικά μέτρα προστασίας της ιδιωτικότητάς τους. Η Ουκρανία θα είναι η πρώτη χώρα που θα παρουσιαστεί η λειτουργία και το Viber σκοπεύει να το λανσάρει και σε άλλες αγορές το 2021.
 
Καθώς οι πλατφόρμες μηνυμάτων και κοινωνικών δικτύων μεγαλώνουν και εξελίσσονται, οι χρήστες ξεκινούν να ζητούν πρόσθετες λειτουργίες, πέρα από τα emojis τα GIFs και τις βιντεοκλήσεις. Γιατί να χρησιμοποιούμε 20 διαφορετικές εφαρμογές για social media, πληρωμές, παραγγελία φαγητού, έξτρα από τις 5 διαφορετικές εφαρμογές που ήδη έχουμε για μηνύματα; Ήδη από το 2017, το 64 % των millennials είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για ευκολίες μεταφοράς χρημάτων P2P στις εφαρμογές μηνυμάτων. Αυτός ο αριθμός έχει μεγαλώσει έκτοτε, ειδικά από τη στιγμή που η πανδημία επιτάχυνε την ανάγκη για λύσεις που μπορούν να κάνουν τα πάντα εξ αποστάσεως. Το Viber αναγνωρίζει την ανάγκη αυτή και ανακοινώνει την επέκτασή του σε χρηστικές λειτουργίες και στο finctech, κάνοντας ντεμπούτο στις ψηφιακές πληρωμές, δίνοντας όμως πάντα έμφαση στη διατήρηση της ιδιωτικότητας των χρηστών.
Οι Πληρωμές μέσω Chatbots στο Viber θα διευκολύνουν τους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες με ασφάλεια και απευθείας από τα επιβεβαιωμένα chatbots των πωλητών. Αν η τράπεζα του χρήστη το υποστηρίζει, τότε αυτός θα μπορεί να προσθέσει μια πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο «πορτοφόλι» του κινητού του και η επιλογή πληρωμής θα είναι διαθέσιμη σε κάθε chatbot που έχει φτιαχτεί με το API του Viber. Όσον αφορά στους εμπόρους, οι επιχειρήσεις που θέλουν να δέχονται πληρωμές με αυτόν τον τρόπο, μπορούν απλά να συνδεθούν με ένα σύστημα από κάποια υπηρεσία που προσφέρει αυτού του είδους τις πληρωμές, να φτιάξουν ένα chatbot στο Viber και να επιτρέψουν τις πληρωμές μέσω αυτού. Η πλατφόρμα chatbot του Viber:
 
  • Γλιτώνει χρόνο: Οι Πληρωμές μέσω Chatbot επιτρέπουν τη συναλλαγή να γίνει με μόνο μερικά πατήματα της οθόνης απευθείας στο Viber.
     
  • Τα συγκεντρώνει όλα: Ο τελικός χρήστης μπορεί πλέον να πληρώνει για τις υπηρεσίες που ήδη διαχειριζόταν  σε υπάρχοντα chatbots (υπηρεσίες κοινής ωφελείας, delivery, μεταφορές κλπ).
     
  • Προσφέρει ασφάλεια: Όλες οι εμπιστευτικές πληροφορίες συναλλαγής είναι κρυπτογραφημένες και δεν έχουν πρόσβαση σε αυτές τα chatbots, το Viber ή όποιοσδήποτε άλλος.
     
  • Συμφέρει τις επιχειρήσεις: Οι Πληρωμές μέσω Chatbots είναι ένας εύκολος τρόπος για μικρές, μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις να έχουν ένα κανάλι στο Viber μέσα από το οποίο βρίσκονται σε επαφή με τους πελάτες τους και θα πωλούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
     
  • Είναι κλιμακούμενη: Θα έρθει γρήγορα σε κάθε χώρα όπου είναι διαθέσιμα τα ψηφιακά «πορτοφόλια».
     
 
Το Viber συνεργάζεται με αξιόπιστους bot developers και παρόχους υπηρεσιών ψηφιακών συναλλαγών ώστε να ολοκλήρώσει τη λειτουργία μέσα στον επόμενο μήνα. Μετά την Ουκρανία, το Viber σκοπεύει να λανσάρει τις Πληρωμές μέσω Chatbots και σε άλλες αγορές, τους πρώτους μηνες της επόμενης χρονιάς.
 
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που πάμε το Viber σε άλλους τομείς πέραν των μηνυμάτων και που το τοποθετούμε παγκοσμίως ως μια πλατφόρμα end-to-end που δείχνει πόση αξία δίνουμε στους χρήστες ως ανθρώπους και όχι ως κοινό για διαφήμιση. Το Απόρρητο και η Ασφάλεια είναι πάρα πολύ σημαντικά για εμάς. Κι αυτό ισχύει όχι μόνο για τα μηνύματα, αλλά και τις συναλλαγές και για άλλους τομείς της ψηφιακής επικοινωνίας. Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε στους χρήστες πρόσβαση σε μια ασφαλή εναλλακτική για τις συναλλαγές τους», είπε ο Djamel Agaoua, CEO της Rakuten Viber.
 
 
Σχετικά με τη Rakuten Viber:
 
Στη Rakuten Viber, συνδέουμε τους ανθρώπους. Δεν έχει σημασία ποιοι είναι ή πού βρίσκονται. Οι χρήστες μας σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από λειτουργίες όπως οι συνομιλίες ένας-προς-έναν, βιντεοκλήσεις, ομαδική ανταλλαγή μηνυμάτων, ενημερώσεις και συζητήσεις των χρηστών με τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και brands. Διασφαλίζουμε για τους χρήστες μας ένα ασφαλές και δωρεάν περιβάλλον για να μοιράζονται τα συναισθήματά τους.
 
Η Rakuten Viber είναι μέλος της Rakuten Inc., παγκόσμιου ηγέτη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας της FC Barcelona και την επίσημη εφαρμογή άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και κλήσεων των Golden State Warriors.
 
Γίνετε μέλος του Viber σήμερα και απολαύστε την καλύτερη εμπειρία επικοινωνίας στον κόσμο.
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο media@viber.com
Έχετε ανάγκη τα υλικά branding της Rakuten Viber; Βρείτε τα στο brand center. 

Δειτε Επισης

Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας