Ελληνική: Προτιμάτε τα ψηφιακά κανάλια για την εξυπηρέτησή σας
14:20 - 16 Οκτωβρίου 2020
Τη χρήση των ψηφιακών καναλιών που διαθέτει συνιστά η Ελληνική Τράπεζα στους πελάτες της, στηρίζοντας τις προσπάθειες της Πολιτείας για περιορισμό της πανδημίας του κορωνοϊού.
Με στόχο την προστασία των πελατών, αλλά και των μελών του προσωπικού της, η Ελληνική ήταν η πρώτη Τράπεζα στην Κύπρο που μερίμνησε ώστε η εγγραφή στα ψηφιακά της κανάλια να μην απαιτεί καμία φυσική επαφή και να μπορεί να γίνει κατορθωτή μέσα από τη συμπλήρωση μιας απλής ηλεκτρονικής φόρμας. Παράλληλα, δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών. Αφού αιτηθούν την έκδοση της κάρτας, οι πελάτες λαμβάνουν την κάρτα δωρεάν στο σπίτι τους και το PIN τους με SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.
Σε δηλώσεις του ο κ. Γιώργος Σκλάβος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων προέτρεψε τους πελάτες της Τράπεζας να συνεχίσουν να αξιοποιούν τα εναλλακτικά κανάλια για τις συναλλαγές τους και συγκεκριμένα το Mobile App, το Online Banking, τις ATM καθώς και τις κάρτες ανέπαφων συναλλαγών. Ο κ. Σκλάβος προέτρεψε τους πελάτες να επισκέπτονται τα καταστήματα της Τράπεζας μόνο εάν αυτό κριθεί απολύτως απαραίτητο. «Μέσα από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας, οι πελάτες μας μπορούν να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους πιο εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, προστατεύοντας τόσο τη δική τους υγεία, όσο και των συνανθρώπων τους».
Χρησιμοποιώντας το Online Banking της Ελληνικής Τράπεζας οι πελάτες μπορούν μεταξύ άλλων να:
• Μεταφέρουν δωρεάν χρήματα μέχρι €1000 σε περισσότερες από 30 χώρες που ανήκουν στον Ενιαίο Χώρο Πληρωμών σε Ευρώ (SEPA), όπου κι αν βρίσκονται
• Μάθουν άμεσα και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους
• Πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας
• Στείλουν χρήματα σε άλλες τράπεζες στην Κύπρο ή στο εξωτερικό
• Παγoποιήσουν προσωρινά τη χρήση της κάρτα τους αν αυτή χαθεί ή κλαπεί
• Ανακτήσουν το PIN της κάρτας τους, αν το ξεχάσουν
• Δημιουργήσουν νέο κωδικό πρόσβασης σε περίπτωση που τον ξεχάσουν ή τον κλειδώσουν
• Εξουσιοδοτήσουν συναλλαγές μέσω του κινητού τους τηλεφώνου με τη χρήση SMS OTP (One-Time-Password)
• Δουν λεπτομερείς χρεώσεις για κάθε συναλλαγή προτού την υποβάλλουν
• Μάθουν το υπόλοιπο και τα στοιχεία των λογαριασμών τους
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας παγκύπρια, καλύπτει πέραν του 80% των τραπεζικών συναλλαγών, παρέχοντας εξυπηρέτηση καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, επτά μέρες τη βδομάδα. Συγκεκριμένα, οι ΑΤΜ της Τράπεζας, διαθέτουν μεταξύ άλλων τα εξής χαρακτηριστικά:
• Δωρεάν αναλήψεις μετρητών
• Δυνατότητα ανέπαφης ανάγνωσης καρτών (contactless)
• «Έξυπνες» οθόνες αφής που λειτουργούν ακόμα και όταν οι πελάτες φορούν προστατευτικά γάντια
• Δυνατότητα πολλαπλής εισαγωγής/κατάθεσης επιταγών
• Κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας.
• Καθορισμός αγαπημένης συναλλαγής για γρήγορη ανάληψη μετρητών.
Ταυτόχρονα, η Ελληνική Τράπεζα θωρακίζει ακόμη περισσότερο τους πελάτες της σε μια εποχή που ενθαρρύνεται η αποφυγή ανταλλαγής μετρητών ή αγγίγματος σε τερματικά καρτών. Έχει εισαγάγει το Apple Pay, δίνοντας στους πελάτες της και κατόχους iPhone τη δυνατότητα να διενεργήσουν ανέπαφες συναλλαγές. Οι πελάτες της Τράπεζας που κατέχουν Visa αλλά που δεν είναι κάτοχοι iPhone μπορούν να πραγματοποιήσουν ανέπαφα τις συναλλαγές τους μέσω του Hellenic Bank Wallet, έναν ιδιαίτερα βολικό τρόπο για την πληρωμή αγαθών και υπηρεσιών μέσω των smartphones τους.
H Ελληνική Τράπεζα εξακολουθεί να εφαρμόζει σειρά προληπτικών μέτρων και αυστηρούς κανόνες υγιεινής στα καταστήματά της, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για προστασία της δημόσιας υγείας. Μεταξύ άλλων, τα μέτρα περιλαμβάνουν συχνή απολύμανση και καθαρισμό των χώρων, χρήση αντισηπτικών υλικών, έλεγχο της ροής των εισερχομένων στα καταστήματα και θερμομέτρηση πελατών και προσωπικού.