powered by

Διαγωνισμός επετειακού λογότυπου για τα 30χρονα του Ομίλου Cyfield

Ο Όμιλος Cyfield συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια παρουσίας και λειτουργίας του και προκηρύσσει Διαγωνισμό για τη διαμόρφωση του υφιστάμενου λογότυπού του σε επετειακό.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε εικαστικούς, επαγγελματίες, φοιτητές, γραφίστες και άλλους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να συμμετέχουν και να συμβάλλουν στην δημιουργία του επετειακού λογοτύπου του Ομίλου. Το έπαθλο του διαγωνισμού είναι χρηματικό βραβείο αξίας χίλιων (€1,000) ευρώ στον πρώτο νικητή.

Το λογότυπο θα πρέπει να αποτελεί μια πρωτότυπη αισθητικά σύνθεση, που να διαμορφώνει, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνει, το υφιστάμενο λογότυπο και να αποτυπώνει με ευκρίνεια τον επετειακό χαρακτήρα των 30 χρόνων του Ομίλου Cyfield.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν τη συμμετοχή τους μέχρι τη Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2020, αποστέλλοντας στο email marketing@cyfieldgroup.com τη Δήλωση Συμμετοχής τους και τις 2 δημιουργικές τους προτάσεις.

Περισσότερα στοιχεία, καθώς και πληροφορίες για τον διαγωνισμό, υπάρχουν στο έγγραφο με τους Όρους του Διαγωνισμού, το οποίο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ομίλου Cyfield

Δειτε Επισης

Ναρέντρα Μόντι: Αρκετές ινδικές εταιρείες έχουν επιλέξει την Κύπρο ως πύλη στην Ευρώπη, απεριόριστες οι δυνατότητες
Ευγένιος Ευγενίου: Αγκαλιάζεται από τις ινδικές επιχειρήσεις ο ρόλος της Κύπρου ως πύλη εισόδου στην Ε.Ε.
Νίκος Χριστοδουλίδης: Φυσικός εταίρος για τις ινδικές εταιρείες που επιθυμούν να επεκταθούν στην Ευρώπη η Κύπρος
Στ. Σταύρου: Τεράστιες προοπτικές και πρακτικά βήματα ενίσχυσης της επιχειρηματικής συνεργασίας Κύπρου-Ινδίας
Υπογράφουν κοινή διακήρυξη εταιρικής σχέσης Κύπρος και Ινδία-«Μια ιστορική και ουσιαστική εξέλιξη»
Ναρέντρα Μόντι: Εμπόριο, επενδύσεις και άλλοι τομείς… Σημαντική ώθηση στις σχέσεις Ινδίας-Κύπρου
High level φόρουμ και ώθηση στη δυναμική πορεία των επιχειρηματικών σχέσεων Κύπρου-Ινδίας από Χριστοδουλίδη και Μόντι
Τεχνολογία και καινοτομία στο επίκεντρο της διμερούς ατζέντας με Μόντι-Οι προτάσεις στο τραπέζι για συνεργασία
Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο