Συνεργασία Cyprus Institute of Marketing (CIM) – FXTM & GOOGLE για διοργάνωση Digital Marketing Workshop

Το Cyprus Institute of Marketing – The Cyprus Business School, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την συνεργασία με 2 παγκόσμιους κολοσσούς FXTM & GOOGLE για διοργάνωση του 2ου Digital Marketing Workshop την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020. Το καινοτόμο Workshop είναι το μοναδικό του είδους του που διοργανώνεται στην Κύπρο και θα λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις του CIM στην Λεμεσό. Μετά την τεράστια επιτυχία που σημείωσε το 1ο Workshop, οι 3 Οργανισμοί αποφάσισαν να επαναλάβουν για 2η συνεχή χρονιά το Workshop.
 
Σκοπός του Workshop είναι να ενημερώσει και να επιμορφώσει τους φοιτητές του CIM για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Digital Marketing. Η συμμετοχή είναι ανοικτή μόνο σε 24 άτομα με προτεραιότητα σε φοιτητές του CIM. Πέραν από το Workshop, θα υπάρχει και διαγωνισμός με βάση πραγματικά δεδομένα όπου οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε ομάδες για την παρουσίαση ολοκληρωμένης στρατηγικής Digital Marketing. Θα απονεμηθούν στους νικητές τα ακόλουθα χρηματικά βραβεία:
  • 1ο Βραβείο - €1000
  • 2ο Βραβείο - €500
  • 3ο Βραβείο - €300
Η διοργάνωση του πρωτοποριακού Workshop και η συνεργασία με παγκόσμιους κολοσσούς όπως η GOOGLE, αποδεικνύει για ακόμα μια φορά περίτρανα τον ηγετικό ρόλο του CIM σαν το κατεξοχήν Κυπριακό Business School και ενδυναμώνει τις υπηρεσίες και την εκπαίδευση που προσφέρει στους φοιτητές του.
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης