Great Place to Work: Ο οργανισμός που πιστοποιεί το εργασιακό περιβάλλον των επιχειρήσεων
08:30 - 16 Ιανουαρίου 2020
Ο οργανισμός Great Place to Work έχει παρουσία σε 59 χώρες. Βασική αποστολή του οργανισμού είναι να βοηθήσει τις εταιρείες να δημιουργήσουν ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον.
Ο Κυριάκος Ιακωβίδης, Γενικός Διευθυντής του Great Place to Work, παρουσιάζει στην κάμερα του InBusiness News τους τρόπους που ο οργανισμός αξιολογεί το εργασιακό περιβάλλον, καθώς και τα κριτήρια που απαιτούνται για να πιστοποιηθεί μια εταιρεία Great Place to Work.
Ο Κυριάκος Ιακωβίδης, Γενικός Διευθυντής του Great Place to Work, παρουσιάζει στην κάμερα του InBusiness News τους τρόπους που ο οργανισμός αξιολογεί το εργασιακό περιβάλλον, καθώς και τα κριτήρια που απαιτούνται για να πιστοποιηθεί μια εταιρεία Great Place to Work.
Οι βασικές διαστάσεις που επηρεάζουν την απόδοση των εργαζομένων, σύμφωνα με τον Κυριάκο Ιακωβίδη, είναι η εμπιστοσύνη, η περηφάνεια και το ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον. «Πολλές φορές οι εταιρείες υποστηρίζουν ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας απόδοσης είναι οι απολαβές τους και περιορίζονται σε αυτό. Οι απολαβές είναι σημαντικές για να επιλέξει κάποιος μια θέση εργασίας αλλά το πώς θα αποδώσει εξαρτάται από άλλους παράγοντες.»