H Hoegaarden έφερε πράσινο στην πόλη και διάκριση στην Κύπρο!

Μερικούς μήνες πριν, μέσα στο ζεστό καλοκαίρι της Κύπρου, η naturally different βέλγικη σιταρένια μπύρα Hoegaarden, μας είπε… Bring Nature In! Θέλοντας να φέρει τη φύση στην πόλη, η Hoegaarden χάρισε σε 3 τυχερούς την ευκαιρία να κάνουν δωρεάν το μπαλκόνι τους ακόμα πιο πράσινο με τη βοήθεια ενός landscape artist! Η ενέργεια αυτή δεν είχε μόνο τεράστια απήχηση στο κυπριακό κοινό, αλλά πρόσφατα διακρίθηκε και ως The Best Practice International Activation Hoegaarden 2019. 

Για να λάβει κανείς μέρος στον διαγωνισμό, το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν, εφόσον ήταν κάτοικος μίας από τις τρεις πόλεις της Κύπρου και ιδιοκτήτης μπαλκονιού, να μπει στο site www.bringnatureincy.com, να συμπληρώσει τα στοιχεία του και να μπει στην κλήρωση για να κερδίσει ένα από τα τρία green make-overs! Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε στις 6 Ιουνίου και τα τρία make-overs τραβήχτηκαν σε βίντεο και προβλήθηκαν σε ένα ειδικό party-event με τίτλο “The Gaarden is open” όπου η Hoegaarden έρεε άφθονη!
 

Η σκληρή δουλειά που έγινε σε συνεργασία της επίσημης εταιρίας διανομής Hoegaarden στην Κύπρο, Senaga Trading Ltd με το διαφημιστικό γραφείο Gnomi Integrated Communications, απέδωσε καρπούς όχι μόνο στα πολύ καλά αποτελέσματα που έφερε για το brand, όχι μόνο στην απίστευτη απήχηση που είχε στον κόσμο, αλλά και στη διάκριση που κατάφερε να φέρει στην Κύπρο! Η ενέργεια που ανακηρύχθηκε The Best Practice International Activation Hoegaarden 2019 έβαλε πλέον την Κύπρο στο Global brand plan για το 2020, σαν το παράδειγμα που πρέπει να ακολουθήσουν οι άλλες 85 «Hoegaarden» χώρες.

Απόδειξη του ότι η δημιουργικότητα και η τόλμη αμείβονται όταν εφαρμόζονται σωστά, η πράσινη ενέργεια της Hoegaarden γέμισε το καλοκαίρι μας δροσιά, «εμβολίασε» την πόλη με πράσινο, μας χάρισε απόλαυση και… μας έκανε να περιμένουμε τις επόμενες επιτυχίες!

Δειτε Επισης

Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Deal αξίας €48,6 εκατ.
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica
Black Friday: Επεκτάθηκε, αλλά ατόνησε-Χαμηλές προσδοκίες και μούδιασμα στην αγορά
Α. Άννινος: Τα «γκρίζα αυτοκίνητα» και οι ανακλήσεις-Μας φορτώνουν εκκρεμότητα και ευθύνη που δεν μας αναλογεί
Προϊόντα 21 κυπριακών εταιρειών στην διεθνή έκθεση «Alles für den Gast» στην Αυστρία
Σε ιδιαίτερα θετική πορεία οι πωλήσεις πετρελαιοειδών από τα πρατήρια καυσίμων-Αύξηση 8,9%,
Ζητούν επαναξιολόγηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων οι επιχειρηματίες της Μακαρίου-Επιστολή σε Προύντζο
Εννέα κυπριακές εταιρείες και επιχειρηματίες από διάφορους τομείς σε επιχειρηματική αποστολή στην Μπρατισλάβα