Η Cyfield θα κατασκευάσει έναντι €60,7 εκατ. τον περιμετρικό αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας

Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ανακοινώνει ότι έχει λήξει η περίοδος υποβολής ενστάσεων των προσφορών για την πρώτη φάση του περιμετρικού αυτοκινητοδρόμου Λευκωσίας που αφορά το τμήμα μεταξύ του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου Λευκωσίας - Λεμεσού (Α1) και της λεωφόρου Τσερίου, χωρίς να υποβληθούν οποιεσδήποτε ιεραρχικές προσφυγές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία «Cyfield Construction Ltd» έναντι ποσού €60.745.000+ΦΠΑ και θα κληθεί άμεσα να υποβάλει τα αναγκαία έγγραφα για υπογραφή του συμβολαίου.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η έναρξη εργασιών υπολογίζεται να γίνει τον προσεχή Απρίλιο και η διάρκεια κατασκευής του έργου θα είναι τρία χρόνια.

Σημειώνεται ότι το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο «Συνδέοντας την Ευρώπη CEF» με ποσό €43.8 εκατ.

Το έργο διαλαμβάνει αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας στον κύριο άξονα, μήκους 7,5χλμ. περίπου, καθώς και 10χλμ. συνδετήριους δρόμους για αποκατάσταση συνδέσεων με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Περιλαμβάνει επίσης δύο ανισόπεδους κόμβους παρά τη βιομηχανική περιοχή Ιδαλίου για σύνδεση με τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο και την παρακείμενη περιοχή, έναν ανισόπεδο κόμβο παρά τη βιομηχανική περιοχή Τσερίου και το Ολυμπιακό Σκοπευτήριο και έναν ισόπεδο τερματικό κυκλικό κόμβο στη Λεωφόρο Στροβόλου/Τσερίου.

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες