Η Cyfield θα κατασκευάσει έναντι €60,7 εκατ. τον περιμετρικό αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας

Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων ανακοινώνει ότι έχει λήξει η περίοδος υποβολής ενστάσεων των προσφορών για την πρώτη φάση του περιμετρικού αυτοκινητοδρόμου Λευκωσίας που αφορά το τμήμα μεταξύ του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου Λευκωσίας - Λεμεσού (Α1) και της λεωφόρου Τσερίου, χωρίς να υποβληθούν οποιεσδήποτε ιεραρχικές προσφυγές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία «Cyfield Construction Ltd» έναντι ποσού €60.745.000+ΦΠΑ και θα κληθεί άμεσα να υποβάλει τα αναγκαία έγγραφα για υπογραφή του συμβολαίου.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η έναρξη εργασιών υπολογίζεται να γίνει τον προσεχή Απρίλιο και η διάρκεια κατασκευής του έργου θα είναι τρία χρόνια.

Σημειώνεται ότι το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο «Συνδέοντας την Ευρώπη CEF» με ποσό €43.8 εκατ.

Το έργο διαλαμβάνει αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας στον κύριο άξονα, μήκους 7,5χλμ. περίπου, καθώς και 10χλμ. συνδετήριους δρόμους για αποκατάσταση συνδέσεων με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Περιλαμβάνει επίσης δύο ανισόπεδους κόμβους παρά τη βιομηχανική περιοχή Ιδαλίου για σύνδεση με τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο και την παρακείμενη περιοχή, έναν ανισόπεδο κόμβο παρά τη βιομηχανική περιοχή Τσερίου και το Ολυμπιακό Σκοπευτήριο και έναν ισόπεδο τερματικό κυκλικό κόμβο στη Λεωφόρο Στροβόλου/Τσερίου.

Δειτε Επισης

Κωνσταντίνος Ντάλτας: Ισχυρό το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΔΕΚ-Οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε
Μιχάλης Ζαβός: Ανησυχία για μη επαγγελματίες developers που δημιουργούν προβλήματα στην κυπριακή κτηματαγορά
Ο Μάριος Τσιακκής αποτιμά...Οι σημαντικοί σταθμοί, η εξέλιξη του ΚΕΒΕ και το απόσταγμα μιας διαδρομής 38 χρόνων
Ξεκινά τον Ιανουάριο με τον στόχο «Ηλέκτρα» το γεωτρητικό πρόγραμμα της Κ.Δ.-«Αισιόδοξες οι γεωλογικές δομές»
Καθοριστικό τετ α τετ Παπαναστασίου με Σκυλακάκη για GSI-Ξεκαθαρίζει για μετοχική συμμετοχή της Κ.Δ.
Η παγκόσμια οικονομία το 2024 και οι προοπτικές για το 2025-Η μάχη με τον πληθωρισμό και οι πιθανοί κίνδυνοι
Κ. Παρμακλής: Η μεγάλη αλλαγή που θα δώσει ώθηση στην οικοδομική βιομηχανία και οι προκλήσεις για τον ΕΟΑ Λευκωσίας
Κωνσταντίνος Κωνσταντή: Αισιόδοξες προοπτικές για τον τομέα των ακινήτων, αλλά ανησυχούμε για πολλά
Fitch: Ο... τυφώνας Τραμπ, η γεωπολιτική και οι κίνδυνοι σε Γαλλία-Γερμανία θα δοκιμάσουν τις αντοχές της οικονομίας το 2025
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία