Powered by

Ενισχύει με νεότευκτα τον στόλο του ο Βαγγέλης Μαρινάκης

Ενισχύει τον στόλο της η Capital Ship Management Corp. συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη με ναυπηγικά προγράμματα. Πιο συγκεκριμένα, παρέλαβε νεότευκτο δεξαμενόπλοιο. Πρόκειται για το eco δεξαμενόπλοιο  M/T «Aitolos», χωρητικότητας 115.000 τόνων το οποίο ναυπηγήθηκε στα Daehan Shipbuilding Co., Ltd, της Νοτίου Κορέας. Είναι το ένα από τα δύο αδελφά πλοία που θα παραλάβει η εταιρεία μέσα στο 2020. 

Τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Όμιλος Μαρινάκη μέσω της Capital Maritime & Trading, έκλεισε συμφωνία με το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries για την κατασκευή δέκα δεξαμενόπλοιων που θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται και με πετρέλαιο και με φυσικό αέριο. Στη συμφωνία συμπεριλαμβάνονται option για τέσσερα επιπλέον πλοία.

Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 1,5 δισ. δολάρια. Τα πλοία θα έχουν μεγάλης χωρητικότητας δεξαμενές για αποθήκευση καυσίμου LNG για να μπορούν να καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις και θα παραδοθούν μέχρι το 2022.

Ο όμιλος έχει στο νερό 78 πλοία ο αριθμός των οποίων θα ξεπεράσει τα 100 όταν θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο
Στο 10,4% αυξήθηκε η ανεργία στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025
S&P: Εγκρίνει την πρόωρη εξόφληση δανείων του πρώτου μνημονίου-Θετικές οι προοπτικές κερδοφορίας των ελληνικών τραπεζών
Αύξηση 6,8% στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο-Οι διαφορές ανάμεσα σε νέα και παλαιά
Άνοδος παραγωγής και νέων παραγγελιών το Μάιο στην Ελλάδα
Eπιβεβαίωσε στη βαθμίδα ΒΒΒ με σταθερές προοπτικές το ελληνικό αξιόχρεο o Scope
Στο 8,3% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο
UBS: Η ελληνική οικονομία εμφανίζει ισχυρή δυναμική και ανθεκτικότητα-Θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης και αποκλιμάκωση χρέους
Γ. Κοντόπουλος: Τα δύο κρίσιμα «παράθυρα» για την αναβάθμιση του ελληνικού Χρηματιστηρίου
Χρηματιστήριο Αθηνών: Το νέο στοίχημα, τα ατού της αγοράς και οι εξωτερικοί κίνδυνοι