Επτά γκουρού μιλούν για το μέλλον των προγραμμάτων Loyalty
07:38 - 27 Σεπτεμβρίου 2019
Τα πάντα γύρω από τα προγράμματα Loyalty and Rewards θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν όσοι παρευρεθούν στο 2nd Loyalty and Rewards Conference.
Μέσα από ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και συζητήσεις, επτά ειδήμονες του τομέα θα αναλύσουν τις εξελίξεις και το μέλλον των προγραμμάτων Loyalty and Rewards, τα οποία δημιούργησαν μία άμεση και ουσιαστική επικοινωνία ανάμεσα στα brands και τους καταναλωτές.
Το «2nd Loyalty and Rewards Conference», το οποίο παρουσιάζει η PwC Κύπρου, διοργανώνεται την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
Διαβάστε ακόμα: 15+1 διαμερίσματα στην πρώτη e-δημοπρασία από €35,000 (Photos)
Διαβάστε ακόμα: Λευκωσία: Κατάστημα από €47.000 και γραφεία από €75.500
Παραδείγματα, προκλήσεις και λύσεις
Μεταξύ άλλων, στο συνέδριο θα παρουσιαστούν πραγματικά παραδείγματα, προκλήσεις, λύσεις και στρατηγικές από μετρ του είδους και θα καλυφθούν κλάδοι, όπως είναι το Λιανικό Εμπόριο, οι Τράπεζες, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός κ.ά..
Οι ειδικοί του τομέα θα εξηγήσουν τα θεαματικά αποτελέσματα της στρατηγικής αλληλεπίδρασης, διαλόγου κι εξωστρέφειας, η οποία ταυτόχρονα κατορθώνει να διατηρήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο κεντρίζοντας το ενδιαφέρον νέου.
Με τόσα ερεθίσματα γύρω μας, τόσο και τόσες ανταγωνιστικές μεθόδους συνδιαλλαγών, προσφορές, εκπτώσεις, οπτικά μηνύματα, η ανανέωση εμπιστοσύνης και προτίμησης του πελάτη προς ένα εμπορικό σήμα είναι επιβεβλημένη. Παραμένει, όμως, σωστή πρόκληση. Η διάθεση για πρωτοτυπία, έκπληξη, διάδραση, είναι αυτή που τελικά συσφίγγει τις σχέσεις. Ο μοντέρνος καταναλωτής απαιτεί προσοχή, θέλει να νιώσει σημαντικός και την επιβεβαίωση πως έχει αξία, δύναμη, αλλά και όφελος. Σε όλη αυτή την πραγματικότητα, τα σύγχρονα προγράμματα Loyalty and Rewards -ισχυρός κρίκος επικοινωνίας μεταξύ πελατών κι εμπορικών επιχειρήσεων - μοιάζουν ακρογωνιαίος λίθος που παίζει τον δικό του σημαίνοντα ρόλο.
Οι γκουρού του Loyalty που θα είναι ομιλητές στο συνέδριο είναι:
Nick Chambers, Managing Director, Mobile Loyalty Technologies, UK
Upma Vermani, Senior Manager, Consume Insights, Adidas, Germany
Mark Ross-Smith, Loyalty Advocate, New World Loyalty, Malaysia
Νίκος Ασβεστάς, Διευθύνων Σύμβουλος, FLIP New Media, Greece
Μαριέτα Δημητρίου, Διευθύντρια Loyalty, Regency Casino Thessaloniki, Ελλάδα
Μαρία Νασσιάκου, Group Director, CRM & e-commerce, Goody’s Everest, Ελλάδα
Μάρθα Ζωντανού, Consumer Relations Manager, Nestle Hellas AE, Ελλάδα
Σε ποιους απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Προμηθειών, brand and marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το Λιανικό Εμπόριο. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς:
- Εμπορικές Εταιρείες
- Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
- Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
- Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
- Εμπορικές Τράπεζες
- Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής
- Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
- Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
- Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees, Hellas Direct και IMR/University of Nicosia™
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com