Private Label Products – SPAR Cyprus: Προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή

Το παγκόσμιο δίκτυο SPAR δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 48 χώρες ανά το παγκόσμιο με 13000+ καταστήματα. Είναι το 2ο μεγαλύτερο δίκτυο σε αριθμό καταστημάτων στο κόσμο εξυπηρετώντας καθημερινά 13 εκατομμύρια καταναλωτές. 

Όσον αφορά τα προϊόντα ιδιωτική ετικέτας, η SPAR έχει αναπτύξει μια γκάμα προϊόντων δοκιμασμένα σε όλο τον κόσμο. Όπως δήλωσε ο Στέλιος Νικολάου, Chief Operations Officer της SPAR Cyprus «Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προσφέρουν στο καταναλωτή επιπλέον επιλογές στα καθημερινά του ψώνια, με άριστη ποιότητα και σημαντικά χαμηλότερη τιμή από τα επώνυμα προϊόντα»
 
 

Πώς τα brand σας διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό και γιατί τα προϊόντα private label είναι σημαντικά;  
Είναι προϊόντα που προσφέρουν στον καταναλωτή επιπλέον επιλογές στα καθημερινά του ψώνια, με άριστη ποιότητα και σημαντικά χαμηλότερη τιμή από τα επώνυμα προϊόντα. Επίσης, η άριστη ποιότητα και η χαμηλή τιμή, δημιουργούν μια σχέση εμπιστοσύνης και πιστότητας μεταξύ των καταναλωτών και του καταστήματος.
 
Σε ποιες κατηγορίες έχουν παρουσία τα προϊόντα σας;
Σήμερα, στα καταστήματα μας, υπάρχουν περισσότερα από 1000 προϊόντα με την επωνυμία SPAR, με παρουσία σε όλες τις κατηγορίες ξηρών προϊόντων όπως μακαρόνια, πάστες, κονσέρβες, δημητριακά, καφέδες, αναψυκτικά, χυμούς, μεγάλη γκάμα από βιολογικά, χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη προϊόντα, χαρτικά, απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού και προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Για περαιτέρω ανάπτυξη της συλλογής αυτής, σκοπεύουμε στο μέλλον να προχωρήσουμε και στις υπόλοιπες κατηγορίες σε είδη ψυγείου, κατάψυξης και συντήρησης.
Επίσης, σκοπεύουμε να αναπτύξουμε και τοπικά προϊόντα κάτω από την επωνυμία SPAR σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς.
 
Ποιο είναι το μέλλον των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο κυπριακό λιανεμπόριο;
Η διείσδυση των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας στην Κύπρο, αυτή τη στιγμή είναι σε χαμηλότερο επίπεδο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό δημιουργεί μια σημαντική ευκαιρία για όσους ασχολούνται με το λιανεμπόριο αφού μπορούν να προσφέρουν στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη σειρά με καλή σχέση ποιότητας και τιμής. Πιστεύουμε ότι στα επόμενα 3-5 χρόνια, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μπορούν να διπλασιάσουν τη συμμετοχή τους στο καλάθι του Κύπριου καταναλωτή, ώστε να προσεγγίσουμε σ’ ένα βαθμό τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις