Κάτι ενδιαφέρον αλλάζει στα προγράμματα Loyalty & Reward

Ο σύγχρονος καταναλωτής αναζητά ολοκληρωμένη εμπειρία κι ικανοποίηση και οι μοντέρνες επιχειρήσεις ατενίζουν πλέον προς αυτή την κατεύθυνση. Η εμπειρία, τα «θέλω», οι απαιτήσεις του πελάτη αλλάζουν και μαζί, αρχίζουν να εξελίσσονται και τα Προγράμματα Πιστότητας κι Επιβράβευσης (Loyalty & Reward). Τα brands του «σήμερα» αφουγκράζονται κι ανταμείβουν ευχαρίστως το κοινό τους και το εργαλείο Μάρκετινγκ που ονομάζεται Πρόγραμμα Πιστότητας είναι έξυπνο, άμεσο και αποτελεσματικό.
 
Σε μια έντονη και φευγαλέα πραγματικότητα, όπου όλα βιάζονται, όλα μοιάζουν προσωρινής διάρκειας και ο ανταγωνισμός είναι αδίστακτος, οι εταιρείες προσπαθούν δικαίως να διατηρήσουν, να ανανεώσουν και να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους. Γεγονός, που αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την ευημερία κάθε οργανισμού. Όλα τα παραπάνω θα συζητηθούν και θα αναλυθούν στο «2ο Loyalty and Rewards Conference», που παρουσιάζει η PwC Κύπρου. Ραντεβού την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
Αναλυτικά την εμπειρία του καταναλωτή αλλά και τη διαδρομή του ίδιου σε πετυχημένα προγράμματα Loyalty θα παρουσιάσει ο Νίκος Ασβεστάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Flip New Media, Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Ασβεστάς θα σταθεί στους λόγους που η προσωπική επαφή με τον πελάτη και η πελατοκεντρική αντιμετώπιση από τους οργανισμούς είναι εξαιρετικά σημαντικές για την ανάπτυξη κάθε brand. Στην παρουσίασή του, ο Νίκος Ασβεστάς θα επικοινωνήσει το πολύ πετυχημένο παράδειγμα Loyalty της Royal Canin, που είναι ένα έξυπνο win to win game.
 
Επιπλέον, η Upma Vermani, Senior Manager & Consumer Insights της Adidas, Γερμανίας, θα εξηγήσει τη διαφορά στα Προγράμματα Πιστότητας μεταξύ της αγοραστικής εμπειρίας σε φυσικό κατάστημα σε αντίθεση με την όλη ψηφιακή εμπειρία. Πιο αναλυτικά, η κα Vermani θα εστιάσει στο πώς η Τεχνολογία έχει επηρεάσει την έρευνα, προσβασιμότητα και τις επιλογές του καταναλωτή, ο οποίος ό,τι κάνει κέφι το αποκτά πλέον ανεξαρτήτως φυσικών ή γεωγραφικών δυσκολιών. Τέλος, η Upma Vermani θα παρουσιάσει στο ακροατήριο το πρόγραμμα της Adidas, το Creators Club.
 
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς Διευθύνοντες Συμβούλους, Εμπορικούς Διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, Οικονομικούς Διευθυντές και Στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
  • Εμπορικές Εταιρείες
  • Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
  • Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
  • Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
  • Εμπορικές Τράπεζες
  • Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής
  • Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
  • Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
  • Σύμβουλους Επιχειρήσεων
 
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PwC Cyprus
Χορηγοί (μέχρι τώρα): CRM.COM, G.A.P. Vassilopoulos Group & Worldline | SIX Payment Services (Europe) S.A., Gloria Jean’s Coffees και IMR/University of Nicosia™
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας