Η Heineken® σε στέλνει στον Τελικό του UEFA Champions League

Ξεκινά η νέα αγωνιστική περίοδος του UEFA Champions League, της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, και η διεθνώς αναγνωρισμένη premium μπύρα Heineken®, παραμένει για μια ακόμη σεζόν επίσημος χορηγός. Με περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο άτομα να παρακολουθούν το UEFA Champions League κάθε χρόνο, η Heineken® είναι παρούσα στις συγκινήσεις που προσφέρει ο κάθε αγώνας, χαρίζοντας συναρπαστικά δώρα. 

Γιορτάζοντας τη μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου και τη χορηγική της συνεργασία, η  Heineken® κυκλοφορεί συλλεκτικές συσκευασίες με θέμα το UEFA Champions League 2019 - 2020 και χαρίζει δώρα που κανείς δεν θέλει να χάσει - όπως άλλωστε συμβαίνει και με τις φάσεις και τα γκολ των αγώνων! Με αγορά οποιασδήποτε συλλεκτικής συσκευασίας Heineken® can, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μοναδικά δώρα, καταχωρώντας στο www.heineken.gr τον μοναδικό κωδικό που υπάρχει κάτω από το καπάκι κάθε μπύρας. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές μπορούν να διεκδικήσουν 6 πολυπόθητα εισιτήρια για τον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης για να ζήσουν από κοντά την απόλυτη ποδοσφαιρική εμπειρία, 90 κονσόλες PlayStation 4 (PS4) και 450 Match Night Kits που περιλαμβάνουν μπύρες Heineken® και ό,τι άλλο χρειάζεται κανείς για να απολαύσει το UEFA Champions League στο έπακρο. 

Με την πρώτη αγωνιστική να ξεκινά στις 17-18 Σεπτεμβρίου με αρκετά ενδιαφέροντες ομίλους και πολύ δυνατές ομάδες, η Heineken® μας προτρέπει να μοιραστούμε την εμπειρία και τις δυνατές συγκινήσεις που προσφέρει ο κάθε αγώνας με φίλους και οικογένεια. Όπως άλλωστε υποδηλώνει και το σλόγκαν της ‘It’s better together’, ποδόσφαιρο και παγωμένη μπύρα Heineken® είναι η καλύτερη αφορμή για να έρθουμε πιο κοντά.

Η πολύχρονη συνεργασία της με την UEFA, η οποία ξεκίνησε το 1994, καθιστά την Heineken® ένα από τους μακροβιότερους υποστηρικτές της διοργάνωσης. Έχοντας ανανεώσει τη συνεργασία της με την UEFA, η Heineken® παραμένει επίσημος χορηγός της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης μέχρι το τέλος των αγώνων του 2021, ενώ η συνεργασία συμπεριλαμβάνει και τo UEFA Super Cup 2020. 

Δειτε Επισης

Η Lidl φέρνει το Lidl Youth Camp στο UEFA Women’s EURO 2025™
«Μπλε Διαδρομή»: Ισχυρά μηνύματα στην πρωτοβουλία Europa Uomo Κύπρου και Ογκολογικού Κέντρου Τρ. Κύπρου
Η Kawacom’s Κύπρου πραγματοποιεί την ευχή και το όνειρο ενός παιδιού να παρακολουθήσει τη Formula 1 στη Βουδαπέστη
Φιλανθρωπικό gala-συναυλία με τον διεθνή αστέρα της όπερας Alessandro Safina
Η Coca-Cola σκοράρει στη συμπερίληψη και την αποδοχή για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς
Νέο βιβλίο: «Η ΜΕΘΟΔΟΣ: Γίνε Αυτός που Πραγματικά Είσαι»
Έναρξη παγκύπριου εράνου του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με την στήριξη της ΟΠΑΠ Κύπρου
Ημερίδα Γνωριμίας της 12ης θητείας της κυπριακής Παιδοβουλής με το Συμβούλιο «ΦΩΝΗ»
Συναυλία TELETHON αφιερωμένη στον Στέλιο Πισή-«Για εκείνους που αγαπούν και για εκείνους που ελπίζουν»
«Ποδηλασία Αγάπης» για τα πρόωρα παιδιά από το Ίδρυμα Πάνος Ευριπίδου-Μια ξεχωριστή πρωτοβουλία