Διεθνής βράβευση για το εστιατόριο Artima της Carob Mill Restaurants
15:10 - 09 Ιουλίου 2019
Το Σάββατο 6 Ιουλίου, ανακοινώθηκαν οι νικητές του 4ου παγκόσμιου διαγωνισμού World Luxury spa & Restaurant Awards σε μια λαμπερή εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Αγία Πετρούπολη, στην Ρωσία. Οι βραβεύσεις διοργανώθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά, και στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πάνω από 200 προσκεκλημένοι από όλο τον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας πολυτελή εστιατόρια και σπα από περισσότερες από 90 χώρες.
Στο Artima Bistro, μέλος των εστιατορίων της Carob Mill Restaurants απονεμήθηκε το Παγκόσμιο βραβείο στην κατηγορία Μεσογειακή Κουζίνα. Βραβείο, που στα τέσσερα χρόνια ζωής του θεσμού, απονέμεται για πρώτη φορά σε κυπριακό εστιατόριο στη συγκεκριμένη κατηγορία.
«Τα πιο περιζήτητα βραβεία είναι αυτά της Παγκόσμιας κατηγορίας», λέει η Michelle Creus, εκπρόσωπος της διοργανώτρια εταιρίας. «Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο στον προσδιορισμό των νικητών όπως το branding, η τοποθεσία καθώς και η γενική ικανοποίηση των πελατών η οποία κρίνεται μέσω διαδικτυακής ανατροφοδότησης κριτικών. Φέτος εστιάσαμε περισσότερο στον μοναδικό σχεδιασμό και κομψότητα των εστιατορίων.»
Ο Διευθυντής μάρκετινγκ του World Luxury Awards Group , Michael Hunter – Smith, δήλωσε ότι: «Η πραγματική πολυτέλεια δεν επιτυγχάνεται εύκολα. Χρειάζεται πολύ αποτελεσματικό και αφοσιωμένο προσωπικό το οποίο είναι πρόθυμο να κάνει ένα βήμα παραπέρα, προκειμένου να διασφαλίσει ότι ο κάθε πελάτης έχει πάρει την καλύτερη εξυπηρέτηση και καμία λεπτομέρεια δεν έχει αγνοηθεί. Αυτός είναι ο ορισμός της πολυτέλειας. Είναι αυτό που κάνει τους νικητές να λάμπουν.»
Στο Artima Bistro, μέλος των εστιατορίων της Carob Mill Restaurants απονεμήθηκε το Παγκόσμιο βραβείο στην κατηγορία Μεσογειακή Κουζίνα. Βραβείο, που στα τέσσερα χρόνια ζωής του θεσμού, απονέμεται για πρώτη φορά σε κυπριακό εστιατόριο στη συγκεκριμένη κατηγορία.
«Τα πιο περιζήτητα βραβεία είναι αυτά της Παγκόσμιας κατηγορίας», λέει η Michelle Creus, εκπρόσωπος της διοργανώτρια εταιρίας. «Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο στον προσδιορισμό των νικητών όπως το branding, η τοποθεσία καθώς και η γενική ικανοποίηση των πελατών η οποία κρίνεται μέσω διαδικτυακής ανατροφοδότησης κριτικών. Φέτος εστιάσαμε περισσότερο στον μοναδικό σχεδιασμό και κομψότητα των εστιατορίων.»
Ο Διευθυντής μάρκετινγκ του World Luxury Awards Group , Michael Hunter – Smith, δήλωσε ότι: «Η πραγματική πολυτέλεια δεν επιτυγχάνεται εύκολα. Χρειάζεται πολύ αποτελεσματικό και αφοσιωμένο προσωπικό το οποίο είναι πρόθυμο να κάνει ένα βήμα παραπέρα, προκειμένου να διασφαλίσει ότι ο κάθε πελάτης έχει πάρει την καλύτερη εξυπηρέτηση και καμία λεπτομέρεια δεν έχει αγνοηθεί. Αυτός είναι ο ορισμός της πολυτέλειας. Είναι αυτό που κάνει τους νικητές να λάμπουν.»