Οι 4 τομείς που θα μετασχηματίσουν τα H&M στην Κύπρο
07:35 - 29 Ιουλίου 2019
Σε νέα πορεία εξέλιξης και μετασχηματισμού μπαίνει ο Όμιλος H&M με πολλές ιδέες και καινοτομίες που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη αυτή. Όπως τόνισε ο country sales manager, Η&Μ Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας Mehmet Arisoy σε συνέντευξή του στο περιοδικό IN Business, οι καινοτομίες αυτές θα παρουσιαστούν εντός του 2019.
Μάλιστα, εστιάζονται σε τέσσερις στρατηγικούς τομείς. «Πρώτη προτεραιότητά μας παραμένει η δημιουργία της καλύτερης δυνατής αγοραστικής προσφοράς», τόνισε ο κ. Arisoy. «Στο πλαίσιο αυτό ο συγχρονισμός φυσικών και ψηφιακών καναλιών μάς έχει επιτρέψει να έχουμε παρουσία όπου βρίσκονται οι πελάτες μας, την οποιαδήποτε στιγμή», σημείωσε.
Διαβάστε ακόμα: Διαθέσιμα αλλά πιο ακριβά τα φοιτητικά διαμερίσματα φέτος
Δεύτερον, για να εξασφαλιστεί μια πιο γρήγορη, αποδοτική κι ευέλικτη ροή προϊόντων, εξετάζονται νέες πρωτοβουλίες που σχετίζονται με προηγμένη ανάλυση δεδομένων (data analytics) και την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) – από τη διαδικασία σχεδιασμού, μέχρι την παραγγελία και καταμερισμό των προϊόντων.
Τρίτος τομέας είναι η δημιουργία μιας σταθερής - με δυνατότητα επέκτασης - πλατφόρμας υποδομών. «Επί της ουσίας είναι η τεχνολογική μας βάση, καθώς επιδιώκουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές και λειτουργίες που κάνουν την αγοραστική τους εμπειρία όσο πιο απρόσκοπτη γίνεται», επεσήμανε.
Τέλος, για να συμβαδίσει η εταιρεία με το γρήγορα εξελισσόμενο τοπίο του λιανικού εμπορίου και να είναι μπροστά από τις εξελίξεις, εστιάζει στη στρατηγική επέκταση των φυσικών και online καταστημάτων της, καθώς και τη δημιουργία νέων συλλογών και επιχειρηματικών μοντέλων.
«Αυτή η πρωτοβουλία μετασχηματισμού έρχεται ως απάντηση στη γρήγορη αλλαγή που υφίσταται ο κλάδος του retail, άρχισε και συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς, με σκοπό τόσο την αύξηση της κερδοφορίας όσο και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του ομίλου Η&Μ», κατέληξε.
*Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο νέο τεύχος του IN Business, που κυκλοφορεί στις 4 Αυγούστου 2019.