Χρυσή διάκριση για Lidl Κύπρου και Gnomi Integrated Communications στα IAB Hellas MIXX Awards

Η Lidl Κύπρου και η Gnomi Integrated Communications, ανακοινώνουν το χρυσό βραβείο στα IAB Hellas MIXX Awards, στην κατηγορία Cross-Media Integration, για την καμπάνια «Μαζί σε κάθε φάση».
 
Η καμπάνια αφορά τη χορηγία της Lidl σαν ο Επίσημος Χορηγός Διατροφής του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Cyta Α’ κατηγορίας & των Παιδικών Πρωταθλημάτων Grassroots ΠΟΑ.

Η διάκριση αυτή στα IAB Hellas MIXX Awards είναι ιδιαίτερα τιμητική, εφόσον πρόκειται για έναν θεσμό διεθνούς εμβέλειας, με την κριτική επιτροπή του διαγωνισμού να αποτελείται από ηγέτες στον χώρο της Επικοινωνίας από όλη την Ευρώπη.

Τα MIXX Awards είναι βραβεία που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν τις αποτελεσματικές πρακτικές και τις εμπνευσμένες δουλειές στον χώρο της ψηφιακής Επικοινωνίας και διαφήμισης. Η καμπάνια «Μαζί σε κάθε φάση» πέτυχε και στα δύο σημεία, με τα αποτελέσματά της να είναι εμφανή σε επιχειρηματικό, αλλά και κοινωνικό επίπεδο. Καταρχάς, η ενθουσιώδης συμμετοχή νεαρών ποδοσφαιριστών από τα πρωταθλήματα Grassroots και δημοφιλών ποδοσφαιριστών από τις ομάδες της Α’ Κατηγορίας έδωσε με τον καλύτερο τρόπο το μήνυμα της ομαδικής προσπάθειας. Η θετική επίδραση της συγκεκριμένης καμπάνιας και των δράσεων που τη συνόδευσαν στις οικογένειες της Κύπρου και στους μικρούς και μεγάλους αθλητές, αλλά και η πρωτοπόρα φύση της καμπάνιας, δείχνουν τι μπορούν να καταφέρουν δύο εταιρείες που μοιράζονται το ίδιο όραμα και πάθος.

Η καμπάνια «Μαζί σε κάθε φάση» συνεχίζεται με ακόμα περισσότερες προγραμματισμένες ενέργειες, που θα ενισχύσουν και θα ενδυναμώσουν το βασικό μήνυμα της καμπάνιας: η διατροφή μας δεν είναι παιχνίδι! Τα Lidl είναι δίπλα σε κάθε μικρό και μεγάλο αθλητή και κάθε οικογένεια, σε κάθε φάση της ζωής της, με φρέσκες και υγιεινές διατροφικές επιλογές!

Δειτε Επισης

Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές