Nissan: Ένα μηδενικών ρύπων παγωτατζίδικο

Ένα ακόμη πρωτότυπο μηδενικών ρύπων όχημα αποκαλύπτει η Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η ιαπωνική εταιρεία «έβγαλε» το ICE -ακρωνύμια από το Internal Compustion Engine που σημαίνει κινητήρας εσωτερικής καύσης- από ένα βαν πώλησης παγωτού, δημιουργώντας ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, μηδενικών εκπομπών… παγωτατζίδικο.

Για την υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος, δηλαδή του οχήματος για τη μεταφορά παγωτού, η Nissan συνεργάστηκε με την Mackie΄s of Scotland, μια οικογενειακή επιχείρηση γαλακτοπαραγωγής και παγωτού που τροφοδοτείται με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, όπως ο άνεμος και ο ήλιος. Το έργο αυτό καταδεικνύει πώς μια προσέγγιση παραγωγής με φιλικό τρόπο για το περιβάλλον, μπορεί να εξαλείψει την εξάρτηση από τον άνθρακα, σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας του παγωτού.

Τα περισσότερα φορτηγά πώλησης παγωτού διαθέτουν κινητήρες ντίζελ που λειτουργούν συνεχώς, προκειμένου να διατηρηθεί η ψύξη. Ορισμένες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου, ήδη προσπαθούν να απαγορεύσουν ή να επιβάλουν πρόστιμα στη διέλευση των οχημάτων αυτών, με αποτέλεσμα αυτό το όχημα να αποτελεί λύση στο μεγάλο πρόβλημα των ρύπων.

Το πρωτότυπο βαν βασίζεται στο e-NV200, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο LCV (ελαφρύ επαγγελματικό όχημα) της Nissan. Αποτελεί την ενσάρκωση του Ηλεκτρικού Οικοσυστήματος της Nissan, συνδυάζοντας ένα μηδενικών ρύπων σύστημα μετάδοσης κίνησης, αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες με «ζωή» δεύτερου κύκλου και παραγωγή ηλιακής ενέργειας. Καθώς ο ηλεκτροκινητήρας του οχήματος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 40kWh, ο εξοπλισμός του φορτηγού για το παγωτό, που περιλαμβάνει ένα μηχάνημα σερβιρίσματος μαλακού παγωτού, συρτάρι κατάψυξης και ψυγείο ποτών, τροφοδοτείται από το νέο-αποκαλυφθέν Nissan Energy ROAM.

Το e-NV200 μπορεί να διανύσει έως και 200 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση (σε μικτό κύκλο WLTP). Οι δύο μονάδες της Nissan Energy ROAM, έχουν συνδυασμένη χωρητικότητα αποθήκευσης 1,4kWh και η κάθε μια μπορεί να προσφέρει ισχύ έως και 1kW. Μπορούν να επαναφορτιστούν είτε από τροφοδοσία 230V (μια πλήρη φόρτιση διαρκεί περίπου μία ώρα), είτε από τη συστοιχία ενός ηλιακού πάνελ που βρίσκεται στην οροφή του φορτηγού (με πλήρη επαναφόρτιση σε 2-4 ώρες).

ΠΗΓΗ: energia.gr 

Δειτε Επισης

Άνοιξαν οι αιτήσεις για εγγραφή εκκαθαριστικών μελών για την ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρισμού-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ
Βλέπουν στρεβλώσεις στην αγορά ηλεκτρισμού και ζητούν διορθωτικές κινήσεις οι καταναλωτές
Η EnergyIntel εξασφαλίζει στρατηγική χρηματοδότηση €200.000 από το ΙδΕΚ για το έργο E247-CHP
Σε υψηλό δύο μηνών οι τιμές πετρελαίου με άνοδο πέραν του 4%
Πήρε πίσω το 7,5%...Αίτημα ΑΗΚ στην ΡΑΕΚ για αυξήσεις 3% στο ρεύμα-Πώς αιτιολογεί την απόφασή του το Δ.Σ.
Ενοχλημένος ο Παπαναστασίου με την παραφιλολογία για την αύξηση στο ρεύμα-«Δεν θα ξεπεράσει το 3%»
Εντός των επόμενων ημερών υποβάλλει αίτηση στην ΡΑΕΚ για την τιμή του ηλεκτρισμού η ΑΗΚ-«Το μελετούμε...»
Πώς οι νέες κυρώσεις της Ε.Ε. κατά του ρωσικού αργού στοχοποιούν την Τουρκία
Μικρή πτώση στις τιμές πετρελαίου-Κοντά στα $67 το βαρέλι το brent
Αλαλούμ με το ποσοστό της αύξησης στις τιμές ρεύματος-Καταγγελία για παρέμβαση στη ΡΑΕΚ