powered by

Το 6th Brand Congress αλλάζει φέτος και θα εκπλήξει

Το “6th Brand Congress” αλλάζει τους «κανόνες» και φέτος είναι σίγουρο ότι θα μας εκπλήξει διαφορετικά. Το ανανεωμένο “6th Brand Congress” δίνει ραντεβού φέτος την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.

Εξέλιξε το brand σου και αφηγήσου τη δική σου ιστορία μέσα από σωστή στρατηγική, χτίζοντας μια δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία. Οι έγκριτοι Brand & Marketing Managers φιλοξενούνται στο συνέδριο για να παρουσιάσουν πώς η διάδραση, οι προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών είναι συχνά αυτές που καθοδηγούν το Μάρκετινγκ του προϊόντος ή των υπηρεσιών του κάθε οργανισμού. Στο Συνέδριο oι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν στην πράξη πώς αλλάζει και αναδιαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν με το κοινό σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής και Επιτυχίας του ίδιου του brand.  
 
Το Συνέδριο φιλοξενεί φέτος ομιλίες και παρουσιάσεις από καταξιωμένους Brand και Marketing Managers που έρχονται από το εξωτερικό ειδικά για το κυπριακό κοινό και το Συνέδριο. Στο Συνέδριο θα αποκαλυφθούν μυστικά για το πώς μπορείς να εξελίξεις αλλά και να αλλάξεις ολοκληρωτικά τη μάρκα σου, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού. Τα δεδομένα μετασχηματίζονται, η Τεχνολογία εξελίσσεται και μαζί τους, τα διάφορα brands που τείνουν να προσαρμόζονται στην κάθε εποχή και να γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικά.

Ανάμεσα στους ομιλητές, φιγουράρει ο Arjoon Bose, Head of Marketing της General Mills του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο κ. Bose θα αναλύσει πώς το περιεχόμενο κάθε brand μπορεί να γίνει σημείο επαφής και δέσμευσης με τον καταναλωτή μέσω του αθλητισμού και των sports. Η General Mills αντιπροσωπεύει μεγάλα Brands όπως: Häagen-Dazs, Cheerios, Pillsburry, Chex, Old El Paso και o κ. Bose θα μας παρουσιάσει πώς μία τόσο μεγάλη εταιρεία-κολοσσός διαχειρίζεται σωστά τα brands της χτίζοντας μια στρατηγική επιτυχίας μέσω διαφόρων δραστηριοτήτων όπως είναι ο αθλητισμός. 

Σε ποιους Απευθύνεται 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση:
ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): The Entertainer, ΙMR/University of Nicosia™, Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex 
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER 
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

Η Κύπρος αναλαμβάνει τη φιλοξενία της Ευρωπαϊκής Ημέρας για τη Θάλασσα 2026
Η Cablenet σε μια εκδήλωση αποκλειστικά για τους real estate επαγγελματίες
Παν. Νεάπολις Πάφος: Εικονική ποινική δίκη για την ενδοοικογενειακή βία από φοιτητές της Νομικής Σχολής
Τα συμπεράσματα ημερίδας για την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας που διοργάνωσε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου
Στρατηγική συνεργασία Astras Oncology Network και Genekor Medical SA-Ο κεντρικός άξονας και οι βασικοί της πυλώνες
Η ψυχική υγεία των νέων στην Κύπρο: Από τη σιωπή στη δράση-Αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
Ανοιχτή πρόσκληση στον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης για στήριξη από το Λάρνακα 2030
Επιχειρηματική αποστολή ΚΕΒΕ στη Φινλανδία-Ενίσχυση συνεργασίας σε ναυτιλία και της θαλάσσια τεχνολογία
Μάριος Καπιρής: Ηγεσία στη μείωση ψηφιακής βλάβης και προστασία της ιδιωτικότητας
Ολύμπιος Τουμάζου: Οι νέες διατροφικές τάσεις και η σύνδεσή τους με τη μείωση βλάβης