Κ. Λοΐζου: Μειωμένα τα έσοδα του τουρισμού το 2019
08:17 - 25 Μαΐου 2019
Μειωμένα θα είναι τα έσοδα των επιχειρηματιών του Τουριστικού Τομέα το 2019, καθώς ήδη από το πρώτο τρίμηνο του χρόνου παρατηρείτε μια μείωση στις κρατήσεις και μια τάση για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Οι ξενοδόχοι στην προσπάθεια τους να αντιστρέψουν το αρνητικό αυτό σκηνικό προσφέρουν μειωμένες τιμές και ειδικές προσφορές. Αυτό ανέφερε στο Business Leaders Summit 2019, ο Κωστάκης Λοΐζου, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Louis.
Σύμφωνα με τον Κωστάκη Λοΐζου η μείωση αυτή οφείλεται σε αρκετούς παράγοντες. Η αβεβαιότητα του Brexit, το πρόβλημα της Κύπρου στην συνδεσιμότητα με σημαντικές αγορές αλλά και το ευρύ οικονομικό κλίμα της Ευρώπης είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που δυσκολεύουν την προσπάθεια που γίνεται για να φτάσουμε τους αριθμούς αφίξεων των 2018.
Διαβάστε ακόμα: Στέφανος Douglas: Κάνει το παλιό καινούργιο
Επίσης σημαντικοί παράγοντες για την μείωση των εσόδων των επιχειρηματιών του τομέα είναι η αύξηση των κρατήσεων από διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Airbnb, αλλά και η αυξημένη τάση των τουριστών να μεταβαίνουν στα κατεχόμενα για τις διακοπές τους
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Louis, ανάφερε πως «κύριος μας στόχος για την αύξηση του τουρισμού πρέπει να είναι η προσέλκυσή τουριστών από αγορές πέραν του ΗΒ και της Ρωσίας. Τέτοιες χώρες είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Ολλανδία η Ιταλία και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Κατά την άποψη μου πρέπει να επικεντρωθούμε στην Γερμανική αγορά. Για να το καταφέρουμε αυτό πρέπει να διαμορφώσουμε σε κάποια ξενοδοχεία το προϊόν που αρέσει στους Γερμανούς. Το προσωπικό μας να μιλά γερμανικά, το φαγητό να προσαρμοστεί στις γερμανικές συνήθειες. Παράλληλα να αυξηθούν οι αεροπορικές συνδέσεις με την Γερμανία. Για την επίτευξη αυτών των στόχων είναι απαραίτητη η κρατική βοήθεια.»
Ο Κωστάκης Λοΐζου εξέφρασε την πίστη του πως το Υφυπουργείο Τουρισμού θα αντιμετωπίσει θετικά τις προσπαθείς αυτές και θα τις στηρίξει με διάφορα μέτρα και πρωτοβουλίες. Ανέφερε ακόμη πως υπάρχουν αρκετά που πρέπει να γίνουν, όπως η επιμήκυνση της σεζόν, η προώθηση του πολιτισμού, και της γαστρονομίας, αλλά και του θρησκευτικού, Συνεδριακού και Αθλητικού τουρισμού.