Luigi Loves Luisa: Άνοιξε στους δίδυμους πύργους της Λεμεσού

Το δεύτερο κατάστημα στη Λεμεσό και το πέμπτο παγκύπρια άνοιξε πρόσφατα η γνωστή αλυσίδα Luigi Loves Luisa.

Το νέο κατάστημα βρίσκεται στο Olympic Residences, τους δίδυμους πύργους της Λεμεσού.


Τα υπόλοιπα Luigi Loves Luisa βρίσκονται στη Λευκωσία (Στασικράτους), στη Λεμεσό (Βύρωνος), στην Πάφο (Αποστόλου Παύλου), καθώς και στο Columbia Beach Resort στο Πισσούρι.

 

Διαβάστε ακόμα: Σε δημοπρασία διαμερίσματα και κατοικίες σε Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο

Διαβάστε ακόμα: Διαδοχή: Η δεύτερη και τρίτη γενιά αναλαμβάνουν δράση

 

Όλα τα πολυτελή brands
Το ολοκαίνουργιο κατάστημα έρχεται να καλύψει τις ανάγκες Κύπριων και ξένων αγοραστών που αναζητούν γνωστές μάρκες πολυτελείας. Αξίζει να αναφερθεί ότι η εταιρεία διατηρεί ένα πολύ πιστό κυπριακό πελατολόγιο σε όλα της τα καταστήματα στο νησί.

Ανάμεσα στα brands που βρίσκει κάποιος στο συγκεκριμένο κατάστημα είναι πολυτελείς φίρμες για άνδρες και γυναίκες, όπως Kiton, Armani, Brioni, Tom Ford, Pal Zileri, Givenchy, Michael Kors, Versace, Lanvin, Marc Jacobs, Versace, Zadig & Voltaire, 7 For All Mankind, Santoni, Sonia Rykiel και Brunello Cucinelli. 
 

 

Bespoke tailoring σε άνδρες
Ταυτόχρονα, τον συγκεκριμένο χώρο θα επισκέπτονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα οι μάστερ tailors των καλύτερων αντιπροσωπειών ρούχων, οι οποίοι θα προσφέρουν bespoke tailoring σε άνδρες, για πουκάμισα, παντελόνια και jeans, δηλαδή επιμέλεια και προσαρμογή ρούχων ακριβώς στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Σε έναν χώρο 130 τ.μ. οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τις νέες σειρές ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ, που έχουν λανσαριστεί.
 



Στόχος οι νέες αγορές
Η Luigi Loves Luisa ήταν η πρώτη εταιρεία στην Κύπρο που προσέφερε τη δυνατότητα διαδικτυακών πωλήσεων σε κορυφαίες μάρκες μόδας.
 

Το όνομα της αλυσίδας εμπνέεται από μια συναρπαστική ιστορία αγάπης μεταξύ του Luigi και της Luisa Marra.

Το επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η αναβάθμιση της ιστοσελίδας και συνεπώς της εμπειρίας του καταναλωτή, ενώ στα πλάνα της είναι η περαιτέρω επέκταση τόσο εντός κυπριακής αγοράς όσο και σε νέες αγορές.

Δειτε Επισης

Μειώθηκαν οι εξαγωγές μπύρας από τα κυπριακά εργοστάσια, αλλά ενισχύθηκε η εγχώρια αγορά
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Θέατρο του παραλόγου η ηλεκτρική διασύνδεση-Πλήρης στασιμότητα, αλλά το έργο «συνεχίζεται» και θέλει χρήμα ο ΑΔΜΗΕ
Γ. Παπαναστασίου: Άρχισε να μαζεύεται κάποια ποσότητα εμπορεύσιμη και οικονομικά βιώσιμη-Τα επόμενα βήματα για το «Πήγασος 1»
Τι λείπει και πότε αναμένεται να γίνει FSRU o «Προμηθέας»-Πόσα στοιχίζει τον μήνα η παραμονή του στη Μαλαισία
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Βασίλης Δημητριάδης: Διαφορά φιλοσοφίας με την κυβέρνηση για την ναυτιλία-Ετοιμάζει προτάσεις και δράσεις ο ΔΗΣΥ
Θεόδωρος Παρπέρης: Αύξηση των ΑΞΕ μέσα από την ανάδειξη της Κύπρου σε κόμβο family offices στην περιοχή
Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού