Πως η Nature Valley χρησιμοποιεί τον αθλητισμό για να κτίσει το brand της

Η Nature Valley, η κορυφαία μπάρα δημητριακών στο Ηνωμένο Βασίλειο κατάφερε να κτίσει το brand της χρησιμοποιώντας τον αθλητισμό.
 
Τις μεθόδους προωθήσεις της Nature Valley ανέφερε στο 6th Brand Congress, ο Arjoon Bose, Head of Marketing, της General Mills του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η κορυφαία μπάρα δημητριακών προωθεί το brand μέσω χορηγιών της σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, αλλά και με χορηγίες σε αναγνωρίσιμους αθλητές. Μεγαλύτερη όμως βαρύτητα δίνει στο αγώνισμα του τένις που είναι αρκετά δημοφιλές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

H Nature Valley έκτισε μια δυνατή συνεργασία με την Βρετανική Ομοσπονδία Τένις. Αρκετοί αγώνες βρίσκονται κάτω από την χορηγία της παίρνοντας και το όνομα της όπως Νature Valley OPEN Nottingham και το Νature Valley OPEN Birmingham.

Ακόμη μέσω της πλατφόρμας της η εταιρεία προωθεί το Brand της με δραστηριότητες που προάγουν το «Τένις για όλους»

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης