Γνώρισε top Brand Managers που κρύβουν πίσω τους μεγάλα Brands

Συνολικά 30 διεθνείς μάρκες, που γράφουν τη δική τους ιστορία στον παγκόσμιο χάρτη του πετυχημένου Branding, εκπροσωπούνται φέτος στο  “6th Brand Congress” που θα πραγματοποιηθεί αύριο, 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. Μεταξύ άλλων: Haagen Dazs, Cheerios, Pillsbury, Nature Valley, Green Giant, Old El Paso, Cadbury, Batchelors’, OXO, Birds, Bisto, Lyons, Telecoms, Runtastic, Cookson Adventurs, Shiseido. Οι κανόνες αλλάζουν και το άλλοτε μονοπρόσωπο, μονοκεντρικό Συνέδριο, με πρωταγωνιστή τις Εμπορικές Επωνυμίες, φιλοξενεί φέτος κορυφαίους Brand Managers από όλο τον κόσμο. Έρχονται ειδικά για το κυπριακό κοινό και το event, και φέρνουν στις αποσκευές τους εμπειρία, τεχνογνωσία, στρατηγικές κι ενδιαφέροντα καυτά νέα. 

Εξέλιξε το brand σου και αφηγήσου τη δική σου ιστορία μέσα από σωστές, ολοκληρωμένες τεχνικές, χτίζοντας μια δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία. Έγκριτοι Brand & Marketing Managers θα παρουσιάσουν σε λίγες ώρες πώς η διάδραση, οι προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών είναι συχνά αυτές που καθοδηγούν το Μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή υπηρεσιών. Οι συμμετέχοντες θα έχετε την ευκαιρία να μάθουν στην πράξη πώς αλλάζει κι αναδιαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν με το κοινό σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής και Επιτυχίας ενός brand.  
 
Φέτος, οι κορυφαίοι φιλοξενούμενοι ομιλητές εστιάζουν στα εξής καυτά θέματα:
•    Consumer-centric marketing in a digital environment, Johannes Knoll, Regional Manager Western Europe, Runtastic GmbH, Austria
•    Passion Play: How General Mills used tennis as a platform to grow equity and engagement?, Arjoon Bose, Head of Marketing, General Mills, UK
•    Aligning Brand & Corporate Strategy, Vivian Nasamu-Odior, Director Baby House of Brands, AMET (Johnsons, Desitin, Aveeno Baby & Aveeno
•    Adult), Johnson & Johnson, United Arab Emirates
•    Why Brand Storytelling should be the foundation of a growth strategy?, Ricardo Gato, Marketing Director, Cookson Adventures, UK
•    Branding in the Digital Age, Hanns Schempp, Executive Marketing Advisor, Deutsche Telekom Europe, Germany
•    How to improve on your brands’ functions to develop them further, Daniela Busseni, Head of Category Development - Sweet Treats, Premier Foods, UK
•    Attracting millennials in food and beauty, Angelina Puzikova, Europe Group Manager, Shiseido, France
•    Verbal Remedies - the power of holistic branding, Bee Jacobs, Head of Writing & Brand Identity, Marmalade on Toast Creative Studio, UK

Σε ποιους Απευθύνεται 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση:
ΙΜΗ
Χορηγοί: The Entertainer, ΙMR/University of Nicosia™, Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex 
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER 
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 
 

Δειτε Επισης

Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας
Μέχρι την 1η Αυγούστου αιτήσεις για υποτροφίες από το Enavsma Foundation
Η Sleed σχεδιάζει την digital στρατηγική της Vileda στην Ελλάδα