Powered by

Το Hilton Cyprus μετονομάζεται σε The Landmark Nicosia

Με πλήρη επίγνωση του κύρους και της ιστορικής παρακαταθήκης του ξενοδοχείου Χίλτον Κύπρου, οι νέοι ιδιοκτήτες του, Invel και Πανγαία προχώρησαν στη μετονομασία του σε The Landmark Nicosia. Το νέο όνομα και λογότυπο τίθενται σε ισχύ από την 1η Ιουνίου 2019.

Η αλλαγή του εμπορικού σήματος ήταν προγραμματισμένη καθώς δεν προβλεπόταν η διατήρηση του προηγούμενου εμπορικού σήματος και διαχειριστικού φορέα στο πλαίσιο της πρόσφατης απόκτησης της πλειοψηφικής συμμετοχής στην εταιρεία ιδιοκτήτρια του εμβληματικού ξενοδοχείου από τους νέους επενδυτές, Πανγαία και Invel.

Η Διεύθυνση και το προσωπικό παραμένουν πιστοί στα επίπεδα υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης που ταυτίστηκαν με τη διεθνή εικόνα της πρωτεύουσας και του ξενοδοχείου, και εργάζονται πυρετωδώς για τη λαμπρή συνέχεια. 

Ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Invel και εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος της Επενδυτικής Επιτροπής της Πανγαία, κ. Χριστόφορος Παπαχριστοφόρου, με αφορμή την αλλαγή ορόσημο, δήλωσε μεταξύ άλλων: “Μετά τις αλλεπάλληλες αλλαγές ιδιοκτησιακού καθεστώτος που επηρέαζαν τα σχέδια για το μέλλον, ήρθε η ώρα το πιο σημαντικό ξενοδοχείο της Λευκωσίας να αποκτήσει ξανά την προοπτική, την αίγλη και το κύρος που του αναλογεί: Η Invel και η Πανγαία δεσμεύονται για την αναγέννηση του με ένα μακροπρόθεσμο επενδυτικό πρόγραμμα που θα αναδείξει τις τεράστιες αναξιοποίητες δυνατότητές του. Το όνομα The Landmark Nicosia είναι η φυσική εξέλιξη αυτής της φιλόδοξης πορείας, καθώς από το 1967 μέχρι σήμερα, στο συγκεκριμένο ακίνητο εγγράφεται η συλλογική μνήμη της Λευκωσίας”.
 


Το εμβληματικό ξενοδοχείο υπήρξε επί δεκαετίες το σημείο αναφοράς της διεθνούς εικόνας της πόλης και λειτουργεί ως το επίκεντρο της επιχειρηματικότητας, της πολιτικής και της διπλωματίας του νησιού. Σφραγίζοντας ανεξίτηλα την κοινωνική ζωή, τη γαστρονομία και την ψυχαγωγία του τόπου, το ξενοδοχείο ορόσημο αποτελεί πυρήνα της φιλοξενίας της πρωτεύουσας.

Με νέο όνομα, νέα και δυναμική ιδιοκτησία, νέο όραμα και φιλόδοξα σχέδια, το κορυφαίο ακίνητο, το ξενοδοχείο 5 αστέρων της πρωτεύουσας, στηρίζει και το όραμα της αναβάθμισης της εικόνας της Λευκωσίας αλλά και της ευρύτερης περιοχής. 

Το νέο όνομα και λογότυπο του ξενοδοχείου, δεν είναι απλώς μια καλλιτεχνική απεικόνιση, αλλά η βιτρίνα των αξιών που αντιπροσωπεύει.

Το όνομα απηχεί το παρελθόν του και καθρεφτίζει το μέλλον του, δηλώνει τον ρόλο και την κυρίαρχη θέση του τόσο στη Λευκωσία όσο και στην Κύπρο. Προσδιορίζει ίσως το πιο γνωστό σημείο αναφοράς της πόλης αλλά και τη χρονική στιγμή που τα πάντα αλλάζουν. 

Ο κύκλος κυριαρχεί στη σύνθεση του λογοτύπου. Συμβολίζει την αδιάκοπη και αέναη συνέχεια, την κληρονομιά αλλά και τις τολμηρές νέες προοπτικές του The Landmark Nicosia.

Δειτε Επισης

Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.