Πόλυς Πολυκάρπου: Ποιες είναι οι τάσεις στα αλκοολούχα ποτά

Η μεγαλύτερη κατηγορία στα οινοπνευματώδη ποτά είναι το whiskey, ακολουθεί η vodka ενώ το gin, που παρουσιάζει τεράστια αύξηση τα τελευταία δύο με τρία χρόνια, βρίσκεται τρίτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών, μπροστά από το ρούμι και την τεκίλα. 
 
Διαβάστε ακόμα: Λευκωσία: Στο σφυρί 31 διαμερίσματα τον Ιούνιο
Διαβάστε ακόμα: Retail Awards: Βραβείο στο Χαραλαμπίδης Κρίστης Πισσουρκώτικο Χαλλούμι
 
Ο Commercial Manager της Laiko Cosmos Trading Ltd για το Hendrick's Gin, Πόλυς Πολυκάρπου, μιλώντας στην κάμερα του InBusinessNews αναφέρθηκε στην απότομη πτώση που σημειώθηκε στην κατανάλωση των οινοπνευματωδών ποτών το 2012 - με το σύνολο των κατηγοριών να καταγράφει πτώση στις πωλήσεις κατά 20-30%- και εξήγησε ότι, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία μετατόπιση του καταναλωτικού κοινού προς τα premium προϊόντα (premium ή super premium).
 
Αλλαγή στη δομή της αγοράς
Το γεγονός αυτό προκάλεσε τη διαφοροποίηση των εισαγωγέων και των πωλητών οινοπνευματωδών ποτών, με αποτέλεσμα να αλλάξει η δομή της αγοράς.

Μεγάλες υπεραγορές και αλυσίδες επένδυσαν αρκετά στο χώρο της κάβας, εργοδοτώντας ικανά άτομα με γνώσεις και χρησιμοποιώντας το Category management, θέλησαν να πετύχουν μία ορθολογιστική διάταξη του ραφιού τους.
 
Παράλληλα, όπως σημειώνει ο κ. Πολυκάρπου, έχουν αναπτυχθεί πολλά μπαράκια σε όλες τις πόλεις, σε κεντρικές ή παραθαλάσσιες τοποθεσίες, στα οποία σερβίρονται ποιοτικά κοκτέιλς, φτιαγμένα, ως επί το πλείστων, από premium και super premium προϊόντα.
 
 

Δειτε Επισης

Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο
Παναγιώτης Μπορέτος: Η διατήρηση του καταναλωτή απαιτεί κατανόηση των πραγματικών του αναγκών