powered by

O Marketing Manager της Cookson Adventures στην Κύπρο

Αλλάζει τους μέχρι τώρα κανόνες, κάνει την έκπληξη και φορά πολλά πρόσωπα.
 
Το “6th Brand Congress” φιλοξενεί φέτος πολλούς κι ενδιαφέροντες Brand & Marketing Managers, οι οποίοι ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο για να παρουσιάσουν τις ομιλίες τους στο κοινό της Κύπρου. Ελάτε να μάθετε από πρώτο χέρι πώς η διάδραση, οι προτιμήσεις, η αφήγηση ιστοριών και οι συνήθειες των πελατών είναι αυτά που συχνά καθορίζουν το Μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή υπηρεσιών. Ραντεβού αυτή Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. Κάντε μαζί με το σύγχρονο branding την ανατροπή: Εξελίξτε το brand σας, αφηγηθείτε το δικό σας στόρι, μέσα από σωστή Στρατηγική, οικοδομώντας μια μοναδική, δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία.
 
Στο φετινό 6th Brand Congress, θα βρίσκεται μεταξύ των άλλων διαπρεπών ομιλητών, ο Marketing Manager της Cookson Adventures του Ηνωμένου Βασιλείου, Ricardo Gato. O κ. Gato μετρά 12 χρόνια εμπειρίας ως Brand Manager, με εξειδίκευση στην αναδιαμόρφωση μιας μάρκας και στον εκσυγχρονισμό της Στρατηγικής Marketing μέσα από την αφήγηση ιστοριών. Στην παρουσίασή του, ο κ. Gato θα εξηγήσει πώς το storytelling αποτελεί από τα βασικότερα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα brand για τη βελτίωση της εικόνας του, όπως επίσης και να ενισχύσει τη σύνδεσή του με τον καταναλωτή. Επιπλέον, ο Ricardo Gato θα δώσει απτά παραδείγματα αναδιαμόρφωσης του brand της Cookson Adventures, η οποία επιτεύχθηκε μέσα από την εξιστόρηση των ιδιοκτητών της.
 
Μην χάσετε την ευκαιρία να μάθετε στην πράξη πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος των Εμπορικών Επωνυμιών, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί με τους πελάτες τους και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ και της Προβολής, καθώς και την ίδια την επιτυχία του ίδιου ενός Brand. Το “6th Brand Congress” είναι must!
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#pdf-program-link
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#registration
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): The Entertainer, ΙMR/University of Nicosia™, Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
 
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
 
 
 
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad