Η ORB Communications δημιούργησε τις νέες τηλεοπτικές ιστορίες ομορφιάς των Beauty Line

Η ORB Communications κλήθηκε να δημιουργήσει για ακόμα μια φορά τη νέα εκστρατεία εικόνας των καταστημάτων Beauty Line, φτιάχνοντας κάτι καινούριο και διαφορετικό αλλά διατηρώντας ταυτόχρονα όλες τις αξίες, τον ρομαντισμό και τη μαγεία των προηγούμενων ταινιών του brand.

Αυτή τη φορά δημιούργησε 4 αυτοτελείς ιστορίες ομορφιάς με πολύ υψηλές παραγωγικές αξίες. Κομβικό σημείο των ταινιών, είναι η πρωταγωνίστρια, η οποία ξεδιπλώνει τις δικές της ιστορίες ομορφιάς και μέσα από τις περιπέτειές της αναδεικνύει την εμπειρία ομορφιάς που της προσφέρει το brand Beauty Line.
 
Μέσα από αυθεντικές και αυθόρμητες καταστάσεις, που αποτυπώνουν μια ρεαλιστική πτυχή, παρακολουθούμε εικόνες και πλάνα που μαγεύουν τον θεατή. Επίσης, πολύ σημαντικό στοιχείο των ταινιών αποτελεί και η μουσική, η οποία παίζει σημαίνοντα ρόλο στην όλη διάθεση, παρασύροντας τους θεατές στον ρυθμό της εικόνας.
 
Η ORB Communications νιώθει περήφανη για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία που της δίνει το Beauty Line, για να κάνει τόσο ωραίες και σημαντικές δουλειές.
 
Credits:
Εταιρεία Παραγωγής:
Semio Productions
Σκηνοθεσία: Paris El Said

Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση:
 

 

Δειτε Επισης

Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Οι δασμοί Τραμπ «σημαίνουν συναγερμό» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Stephanis Black Friday 2024: Αποκαλύφθηκαν όλες οι προσφορές
Στα ύψη η τιμή του καφέ-Προβλήματα με τα χρέη παραγωγών στη Βραζιλία
Η πρεμούρα για να βγει το e-kalathi πριν από τα Χριστούγεννα και οι βάσιμες ανησυχίες
Ο Ντίνος Λευκαρίτης για εξαγορά ExxonMobil: Όταν βρίσκουμε κάποια ευκαιρία προσπαθούμε να την αξιοποιήσουμε
Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Deal αξίας €48,6 εκατ.
Ασταμάτητο το ράλι των τιμών του καφέ-Σε υψηλό 50 ετών ο arabica