Γιώργος Θεοδότου: Θερμή η υποδοχή στα Self Checkouts
11:14 - 16 Μαΐου 2019
Ιδιαίτερα θερμή χαρακτήρισε ο Γιώργος Θεοδότου την υποδοχή από πελάτες και προσωπικό της τεχνολογίας Self Checkouts στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.
Όπως ανέφερε στο πλαίσιο του 16ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου, ο Διευθυντής Μάρκετινγκ και Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, αυτή τη στιγμή λειτουργούν σημεία Self Checkout σε τέσσερις υπεραγορές, στη Λακατάμια, την Έγκωμη, τον Κάψαλο και τη Λινόπετρα, ενώ στόχος είναι να μπουν σταδιακά και σε άλλα καταστήματα.
Πετυχημένο 2018, αύξηση τζίρου το 2019
Το 2018 ήταν μία καθ’ όλα επιτυχημένη χρονιά, η οποία σημαδεύτηκε με την έμφαση στις νέες τεχνολογίες και το άνοιγμα υπερσύγχρονων καταστημάτων και σταδιακή εφαρμογή τεχνολογίας στα καταστήματα της αλυσίδας, με τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ να αναμένουν αύξηση του τζίρου, όπως είπε ο κ. Θεοδότου.
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι ζητούμενο για τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ είναι η καινοτομία και η πρωτοπορία, σημειώνοντας ότι η τεχνολογία έχει αλλάξει τις συνήθειες, επηρεάζοντας τον τρόπο που ο καταναλωτής βιώνει την εμπειρία ψωνίσματος.
Οι αλλαγές που έφεραν τα Self Checkouts
Εξάλλου, ο Γιώργος Θεοδότου αναφέρθηκε στις ραγδαίες αλλαγές στο λιανικό εμπόριο και το μέλλον του τομέα.
Χαιρετίζοντας το 16ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σκανάροντας, πακετάροντας και πληρώνοντας μόνοι τους. Με τα ειδικά Self Checkouts στις υπεραγορές, προσφέρονται περισσότερες επιλογές για τον πελάτη, σπάνε οι ουρές των ταμείων, ενώ διασφαλίζεται η διακριτικότητα και η αυτονομία για τον καταναλωτή.
Οι νέοι τρόποι επικοινωνίας
Όσον αφορά τους νέους τρόπους επικοινωνίας στο λιανεμπόριο, ο κ. Θεοδότου επεσήμανε ότι υπεραγορές και προμηθευτές προβάλουν προσφορές και προϊόντα μέσω διαδικτύου, επενδύουν περισσότερο στα social media και σε άλλα digital εργαλεία, ενώ οι καταναλωτές ενημερώνονται μέσω εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων
Από την offline στην digital loyalty
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ στα ψηφιακά προγράμματα loyalty, τονίζοντας ότι προσφέρονται νέα προγράμματα ανταμοιβής πελατών μέσω mobile εφαρμογών, δημιουργούνται νέες συνεργασίες και περισσότερα κίνητρα, ενώ η χρήση της κάρτας βαθμών καθίσταται πιο απλή και πιο ευχάριστη.
Ταυτόχρονα, όπως είπε, οι έξυπνες συσκευές βελτιώνουν την εμπειρία ψωνίσματος, προσφέρουν τη δυνατότητα διαδραστικότητας με τον καταναλωτή, εξαλείφουν τις ουρές στα τμήματα και αναπτύσσουν προσφορές.
Οι στόχοι των ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Αναφερόμενος στους στόχους των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ο Γιώργος Θεοδότου τόνισε ότι αυτοί είναι η περισσότερη αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, η αύξηση της παραγωγικότητας, καθώς και η ανάπτυξη νέων στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών.