Γιώργος Θεοδότου: Θερμή η υποδοχή στα Self Checkouts

Ιδιαίτερα θερμή χαρακτήρισε ο Γιώργος Θεοδότου την υποδοχή από πελάτες και προσωπικό της τεχνολογίας Self Checkouts στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.

Όπως ανέφερε στο πλαίσιο του 16ου Συνεδρίου Λιανικού Εμπορίου, ο Διευθυντής Μάρκετινγκ και Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, αυτή τη στιγμή λειτουργούν σημεία Self Checkout σε τέσσερις υπεραγορές, στη Λακατάμια, την Έγκωμη, τον Κάψαλο και τη Λινόπετρα, ενώ στόχος είναι να μπουν σταδιακά και σε άλλα καταστήματα.

Πετυχημένο 2018, αύξηση τζίρου το 2019
Το 2018 ήταν μία καθ’ όλα επιτυχημένη χρονιά, η οποία σημαδεύτηκε με την έμφαση στις νέες τεχνολογίες και το άνοιγμα υπερσύγχρονων καταστημάτων και σταδιακή εφαρμογή τεχνολογίας στα καταστήματα της αλυσίδας, με τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ να αναμένουν αύξηση του τζίρου, όπως είπε ο κ. Θεοδότου.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι ζητούμενο για τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ είναι η καινοτομία και η πρωτοπορία, σημειώνοντας ότι η τεχνολογία έχει αλλάξει τις συνήθειες, επηρεάζοντας τον τρόπο που ο καταναλωτής βιώνει την εμπειρία ψωνίσματος.

Οι αλλαγές που έφεραν τα Self Checkouts
Εξάλλου, ο Γιώργος Θεοδότου αναφέρθηκε στις ραγδαίες αλλαγές στο λιανικό εμπόριο και το μέλλον του τομέα.

Χαιρετίζοντας το 16ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σκανάροντας, πακετάροντας και πληρώνοντας μόνοι τους. Με τα ειδικά Self Checkouts στις υπεραγορές, προσφέρονται περισσότερες επιλογές για τον πελάτη, σπάνε οι ουρές των ταμείων, ενώ διασφαλίζεται η διακριτικότητα και η αυτονομία για τον καταναλωτή.

Οι νέοι τρόποι επικοινωνίας
Όσον αφορά τους νέους τρόπους επικοινωνίας στο λιανεμπόριο, ο κ. Θεοδότου επεσήμανε ότι υπεραγορές και προμηθευτές προβάλουν προσφορές και προϊόντα μέσω διαδικτύου, επενδύουν περισσότερο στα social media και σε άλλα digital εργαλεία, ενώ οι καταναλωτές ενημερώνονται μέσω εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων 

Από την offline στην digital loyalty
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ στα ψηφιακά προγράμματα loyalty, τονίζοντας ότι προσφέρονται νέα προγράμματα ανταμοιβής πελατών μέσω mobile εφαρμογών, δημιουργούνται νέες συνεργασίες και περισσότερα κίνητρα, ενώ η χρήση της κάρτας βαθμών καθίσταται πιο απλή και πιο ευχάριστη.

Ταυτόχρονα, όπως είπε, οι έξυπνες συσκευές βελτιώνουν την εμπειρία ψωνίσματος, προσφέρουν τη δυνατότητα διαδραστικότητας με τον καταναλωτή, εξαλείφουν τις ουρές στα τμήματα και αναπτύσσουν προσφορές.

Οι στόχοι των ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Αναφερόμενος στους στόχους των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ο Γιώργος Θεοδότου τόνισε ότι αυτοί είναι η περισσότερη αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, η αύξηση της παραγωγικότητας, καθώς και η ανάπτυξη νέων στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών.

Δειτε Επισης

Γιώργος Παπαναστασίου: Κόστος ενέργειας και γραφειοκρατία τα βασικά προβλήματα των βιομηχανιών Λεμεσού
Στήλη καθαρού φυσικού αέριου 350 μέτρων στον στόχο «Πήγασος-1»…Ενημερώθηκε από ExxonMobil ο Χριστοδουλίδης
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»
Frou Frou: Καταβλήθηκε στους δικαιούχους το μέρισμα €1,6 εκατ.-Πόσα αναλογεί ανά μετοχή
Ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου-Ουζμπεκιστάν, οι στόχοι του, η εταιρεία Arosal και ποια είναι η Arofat Salayeva
Νικόλας Παπακωνσταντίνου: Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας η Κύπρος-Ολιστική πρόταση από ΔΗΣΥ
Μαγνήτης με…δέλεαρ το χαλλούμι για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες η Κύπρος-Στην αγορά με επενδύσεις εκατομμυρίων
Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ