powered by

Καταξιωμένοι Brand Managers στο 6th Brand Congress

Το “6th Brand Congressαλλάζει τους «κανόνες» και φέτος είναι σίγουρο ότι θα μας εκπλήξει διαφορετικά. Εξέλιξε το brand σου και αφηγήσου τη δική σου ιστορία μέσα από σωστή στρατηγική, χτίζοντας μια δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία. Η διάδραση, οι προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών σου είναι συχνά εκείνες που καθοδηγούν το Μάρκετινγκ του προϊόντος ή των υπηρεσιών σου. Το ανανεωμένο “6th Brand Congress” δίνει ραντεβού φέτος την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει έγκριτους Brand Managers που θα αναλύσουν τις νέες τάσεις, στρατηγικές κι αλλαγές που συμβαίνουν στον πλούσιο και συναρπαστικό κόσμο των Brands
 
Το “6th Brand Congress” φιλοξενεί φέτος ομιλίες και παρουσιάσεις από καταξιωμένους Brand και Marketing Managers που έρχονται από το εξωτερικό ειδικά για το κυπριακό κοινό και το event. Στο Συνέδριο θα αποκαλυφθούν μυστικά για το πώς μπορείς να εξελίξεις αλλά και να αλλάξεις ολοκληρωτικά τη μάρκα σου, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού. Τα δεδομένα μετασχηματίζονται, η Τεχνολογία εξελίσσεται και μαζί τους, τα διάφορα brands που τείνουν να προσαρμόζονται στην κάθε εποχή και να γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικά.
 
Στο “Brand Congress” πρωταγωνιστούσε τα περασμένα χρόνια πάντοτε 1 κεντρικός ομιλητής, κάθε φορά. Μέχρι σήμερα, από το βάθρο του Συνεδρίου έχουν περάσει οι εξής διαπρεπείς brand experts: Ο thought leader στο Brand & Marketing Management, Markus Kramer, ο Peter Fisk που φιγουράρει ως ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματίες στον κόσμο σύμφωνα με τη λίστα Thinkers 50 “Guru Radar”, ο Martin Lindstrom που ψηφίστηκε ως Νο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του κόσμου (2015) και ο Jonathan Gabay, κορυφαίος σύμβουλος σε θέματα branding. Φέτος, η μορφή του Συνεδρίου αλλάζει, φρεσκάρεται και αντί για έναν πρωταγωνιστή, η διοργάνωση θα φιλοξενήσει Brand Managers μεγάλων εταιρειών από το εξωτερικό: την Vivian Nasamu-Odior, Director Baby House of Brands, AMET (Johnsons, Desitin, Aveeno Baby & Aveeno Adult), Johnson & Johnson, Ντουμπάι και τον Clemens Zehetner, Head of Marketing, Runtastic GmbH, Αυστρία.
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ
 
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: http://events@imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Η Cablenet σε μια εκδήλωση αποκλειστικά για τους real estate επαγγελματίες
Παν. Νεάπολις Πάφος: Εικονική ποινική δίκη για την ενδοοικογενειακή βία από φοιτητές της Νομικής Σχολής
Τα συμπεράσματα ημερίδας για την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας που διοργάνωσε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου
Στρατηγική συνεργασία Astras Oncology Network και Genekor Medical SA-Ο κεντρικός άξονας και οι βασικοί της πυλώνες
Η ψυχική υγεία των νέων στην Κύπρο: Από τη σιωπή στη δράση-Αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
Ανοιχτή πρόσκληση στον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης για στήριξη από το Λάρνακα 2030
Επιχειρηματική αποστολή ΚΕΒΕ στη Φινλανδία-Ενίσχυση συνεργασίας σε ναυτιλία και της θαλάσσια τεχνολογία
Μάριος Καπιρής: Ηγεσία στη μείωση ψηφιακής βλάβης και προστασία της ιδιωτικότητας
Ολύμπιος Τουμάζου: Οι νέες διατροφικές τάσεις και η σύνδεσή τους με τη μείωση βλάβης
«Σπάζοντας» το ταμπού της διαδοχής-Εντυπωσιακή προσέλευση στην εκδήλωση της C Business Advisors