KPMG LIMITED (KPMG IN CYPRUS)
15:14 - 02 Απριλίου 2019
Η KPMG είναι ένας από τους μεγαλύτερους ελεγκτικούς και συμβουλευτικούς οίκους ανά το παγκόσμιο, εργοδοτώντας 207.000 επαγγελματίες σε 153 χώρες και περιοχές.
H KPMG δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 1948, όταν ιδρύθηκε ως μία από τις πρώτες ελεγκτικές εταιρείες (Μεταξάς, Λοϊζίδης, Συρίμης & Σία). Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 900 υπαλλήλους σε έξι γραφεία σε όλο το νησί. Διατηρεί στενές σχέσεις με τις εταιρείες του δικτύου στο εξωτερικό, παρέχοντας στους πελάτες της ένα ευρύ φάσμα των υπηρεσιών της KPMG International.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Οι υπηρεσίες της KPMG προσφέρονται σε τρεις πυλώνες, καθένας από τους οποίους περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων υπηρεσιών. Οι τρεις πυλώνες είναι:
• Ελεγκτικές Υπηρεσίες
• Φορολογικές Υπηρεσίες
• Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Για καθένα από αυτούς τους βασικούς πυλώνες η KPMG διαθέτει ειδικά τμήματα, που αποτελούνται από εξειδικευμένες ομάδες επαγγελματιών με έμπειρους επικεφαλής συνεταίρους.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
• Χρίστος Βασιλείου, Διευθύνων Σύμβουλος
• Μιχάλης Αντωνιάδης, Πρόεδρος
• Δημήτρης Βάκης, Διοικητικός Σύμβουλος
• Σύλβια Λοϊζίδου, Διοικητική Σύμβουλος
• Γιώργος Μαρκίδης, Διοικητικός Σύμβουλος
• Μιχάλης Χάλιος, Διοικητικός Σύμβουλος
• Χριστόφορος Αναγιωτός, Διοικητικός Σύμβουλος
• Πανίκος Αντωνιάδης, Διοικητικός Σύμβουλος
• Ζάκης Χατζηζαχαρίας, Διοικητικός Σύμβουλος
• Κωνσταντίνος Καλλής, Διοικητικός Σύμβουλος
• Μαρία Παπακώστα, Διοικητική Σύμβουλος
• Παναγιώτης Πελετιές, Διοικητικός Σύμβουλος
KPMG ACADEMY
Από τον Απρίλιο του 2009 η Ακαδημία διοργανώνει μονοεπιχειρησιακά και πολυεπιχειρησιακά σεμινάρια, όπως επίσης και διεθνή συνέδρια, τα οποία αντικατοπτρίζουν τις σύγχρονες ανάγκες της διεθνούς αγοράς, αλλά και τις προτεραιότητες του επιχειρηματικού γίγνεσθαι. Τα σεμινάρια και συνέδρια της Ακαδημίας διοργανώνονται τόσο για τους πελάτες της KPMG όσο και για το ευρύ κοινό, αφορούν τεχνικά και οικονομικά θέματα, αλλά και βασικές δεξιότητες, ενώ συμβάλλουν στις Προϋποθέσεις για Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Ανάπτυξη (μονάδες CPD).
Το θεματολόγιο καλύπτει τομείς όπως είναι τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ), η Λογιστική, η Άμεση και Έμμεση Φορολογία, τα Χρηματοοικονομικά, η Διαχείριση Χρηματοοικονομικού Κινδύνου, οι Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Πληροφορικής, η Στρατηγική Επιχειρήσεων, η Αναδιάρθρωση Εταιρειών, η Διαχείριση Κεφαλαίων και Επενδύσεων, οι Πωλήσεις, καθώς επίσης και οι Βασικές Προσωπικές Δεξιότητες.
Η Ακαδημία έχει συνεργαστεί με εξέχοντες εκπαιδευτές και ακαδημαϊκούς, που προέρχονται από πετυχημένες εταιρείες, αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα, θεσμικά όργανα και οργανισμούς.
ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Η ανταγωνιστική αγορά του σήμερα επιτάσσει την ανάγκη για ποιοτική προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών από εξειδικευμένο προσωπικό και καθιστά αναγκαία την εναρμόνιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων με τις συχνές αλλαγές και αναθεωρήσεις των κανονισμών, οδηγιών, νομοθεσιών και προτύπων, που αφορούν στους τραπεζικούς, χρηματοπιστωτικούς και άλλους οργανισμούς. Οι ανάγκες κατάρτισης, τις οποίες ικανοποιεί η Ακαδημία, μπορούν να ταξινομηθούν στους ακόλουθους κύριους τομείς:
1. Εκπαίδευση σε θέματα Συμμόρφωσης, Χρηματοοικονομικά και Ελεγκτικά
Οι οργανισμοί στην Κύπρο καλούνται να συμμορφώνονται με πολλούς ρυθμιστικούς φορείς (εθνικούς και διεθνείς). Ως επακόλουθο, πρέπει να εκπαιδεύονται σε διάφορες αλλαγές κανόνων, οδηγιών, νομοθεσιών και προτύπων που αφορούν συγκεκριμένες θεματικές ενότητες, όπως είναι τα Φορολογικά, η Εταιρική Διοίκηση, ο Εσωτερικός Έλεγχος, τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ), τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα (ΔΕΠ) κτλ.
2. Εκπαίδευση σε θέματα Δανειοδοτήσεων και Αναδιαρθρώσεων
Η Ακαδημία της KPMG θεωρεί σημαντική την επανεκπαίδευση των αρμόδιων στελεχών των πιστωτικών ιδρυμάτων τόσο στις αρχές της ορθής και πλήρους ανάλυσης των αποτελεσμάτων και της χρηματοοικονομικής κατάστασης των επιχειρήσεων όσο και στις αρχές της αντικειμενικής αξιολόγησης της πιστοληπτικής τους ικανότητας.
Επιπρόσθετα, η Ακαδημία ενημερώνει τη διεύθυνση επιχειρήσεων για τις πιθανές λύσεις αναδιάρθρωσης, αναδιοργάνωσης και αποκατάστασης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
3. Εκπαίδευση σε θέματα Επενδυτικών Ταμείων
Η Κύπρος έχει καταστεί διεθνές κέντρο για επενδυτικά ταμεία και διαχειριστές επενδυτικών ταμείων. Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια έχει υιοθετήσει όλες τις σχετικές Ευρωπαϊκές Οδηγίες, ενώ έχει θεσμοθετήσει επιπλέον νομοθεσίες που την καθιστούν προορισμό επιλογής από ταμεία και διαχειριστές ταμείων συλλογικών επενδύσεων. Τα σεμινάρια της Ακαδημίας επεξηγούν στους συμμετέχοντες τις νέες νομοθεσίες και το γενικό εποπτικό πλαίσιο των επενδυτικών ταμείων συλλογικών επενδύσεων και των διαχειριστών τέτοιων ταμείων.
4. Εκπαίδευση σε θέματα Εμπειρίας του Πελάτη και Πωλήσεων
Ο συγκεκριμένος τομέας καλύπτει θέματα σχετικά με την αναδιαμόρφωση και βελτίωση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει ένας οργανισμός στους πελάτες του, με την υιοθέτηση ολιστικής «από έξω προς τα μέσα» προσέγγισης, η οποία λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και τις ευκαιρίες και προκλήσεις της αγοράς. Επίσης, ενημερώνει για το σημαντικό ζήτημα της σωστής τιμολόγησης προϊόντων ή υπηρεσιών, που καλούνται να θέσουν σε εφαρμογή οι επιχειρήσεις, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.
5. Εκπαίδευση σε θέματα Ανάπτυξης Προσωπικών Δεξιοτήτων
Η Ακαδημία της KPMG, μέσα από διάφορα σεμινάρια στα οποία χρησιμοποιούνται εξειδικευμένες μεθοδολογίες και εργαλεία, βοηθά τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν ή να «ξεκλειδώσουν» τις δυνατότητές τους. Καλύπτονται διάφορα θέματα, όπως MBTI, Διοίκησης, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Πωλήσεων, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης κτλ.
Η Ακαδημία, διαχρονικός αρωγός στις ανάγκες της κυπριακής αγοράς σε ό,τι αφορά την κατάρτιση και τη διά βίου εκπαίδευση, έχει προγραμματίσει μέχρι και τον Ιούνιο σειρά σεμιναρίων αναφορικά με ζητήματα Έμμεσης και Άμεσης Φορολογίας, Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, Διαχείρισης Χρηματοοικονομικού Κινδύνου, Επενδυτικών Ταμείων και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Πληροφορικής.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσεχή σεμινάρια της Ακαδημίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τηλέφωνο: 22207460
E-mail: academy@kpmg.com.cy
KPMG LIMITED (Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού)
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι συμπεριφορές, οι επιθυμίες, καθώς και οι προτεραιότητες των εργαζομένων αλλάζουν ραγδαία. Αντιλαμβανόμενοι τη σημαντικότητα του ανθρώπινου παράγοντα στην εργασία, οι εργοδότες αισθάνονται πλέον έντονα την ανάγκη αναδιαμόρφωσης του πλαισίου Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στους οργανισμούς τους, σε μια προσπάθεια να παραμείνουν ανταγωνιστικοί τόσο προς τους πελάτες τους όσο και προς το προσωπικό τους, εξήγησε ο Γιάννης Δρουσιώτης, Assistant Manager, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού KPMG Κύπρου. Το τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG Κύπρου στελεχώνεται από άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες συμβούλους που εξειδικεύονται στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού και είναι σε θέση να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις με γνώμονα τον εκμοντερνισμό και τον εκσυγχρονισμό των μεθόδων και συστημάτων διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού.
ΤΟΜΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες του τμήματος επικεντρώνονται σε τέσσερις βασικούς τομείς αναδιαμόρφωσης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού: Βελτιστοποίηση της λειτουργίας του τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, βελτιστοποίηση του Ανθρώπινου Δυναμικού ενός οργανισμού, διαχείριση συμπεριφοράς και αλλαγής, εξειδικευμένη έρευνα και επιλογή προσωπικού.
Πιο συγκεκριμένα, οι κυριότερες υπηρεσίες που παρέχει το τμήμα είναι οι εξής:
• Εξεύρεση και Επιλογή Προσωπικού
• Συστήματα Αξιολόγησης Απόδοσης
• Κέντρα Αξιολόγησης και Ανάπτυξης
• Μελέτες Οργανωτικής Διάρθρωσης
• Διαγνωστικές Μελέτες Ανθρώπινου Δυναμικού
• Ετοιμασία Περιγραφών και Αξιολόγηση Θέσεων Εργασίας
• Ανάπτυξη Διαδικασιών και Πολιτικών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
• Ετοιμασία Εγχειριδίου Προσωπικού
• Έρευνες Ικανοποίησης και Απόψεων Προσωπικού
• Μελέτες Βελτιστοποίησης της Εμπειρίας του Υπαλλήλου
• Έρευνα Αμοιβών και Παροχών
• Συστήματα Αμοιβών και Παροχών
• Ανάπτυξη Εταιρικών Αξιών
• Αναδιαμόρφωση Κουλτούρας του Οργανισμού
• Διαγνωστικές Μελέτες Εκπαιδευτικών Αναγκών και Αναγκών Κατάρτισης Προσωπικού
• Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού εκ μέρους του πελάτη.
Αξία σε κάθε πελάτη
Μέσα από αυτές τις υπηρεσίες, το τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της KPMG Κύπρου επιθυμεί να προσθέσει αξία σε κάθε πελάτη, όπως επεσήμανε ο κ. Δρουσιώτης. Αυτό το επιτυγχάνει βελτιστοποιώντας την εμπειρία των εργαζομένων του και κατ’ επέκταση τη συνολική εμπειρία που προσφέρει ο οργανισμός στους πελάτες του. Επίσης συμβάλλει ουσιαστικά στον επαναπροσδιορισμό και την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου αξιοποίησης και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων του οργανισμού.
Ανταπόκριση στις νέες τάσεις
Βρισκόμαστε πλέον σε μια εποχή, όπου το ανθρώπινο δυναμικό έχει καταστήσει την οντότητά του ως το κυρίαρχο μέρος στον τομέα της αγοράς εργασίας. Με άλλα λόγια, δεν επιλέγει ο εργοδότης τον υποψήφιο, αλλά ο υποψήφιος τον εργοδότη! Πλέον οι σύγχρονοι επαγγελματίες που απαρτίζουν το ανθρώπινο δυναμικό των οργανισμών είναι άρτια καταρτισμένοι ακαδημαϊκά, διαθέτουν πολυδιάστατες δεξιότητες και εξειδικεύονται στον τομέα τους. Αυτά είναι μερικά από τα σύγχρονα χαρακτηριστικά που απαρτίζουν το ανθρώπινο δυναμικό και σε συνδυασμό με τις αυξημένες προσδοκίες των εργαζομένων οδηγούν στην ανάγκη δημιουργίας μιας εργασιακής κουλτούρας ευημερίας, υψηλής παραγωγικότητας, εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
Διατήρηση ταλέντων
Για να δημιουργήσουν μια κουλτούρα και ένα εργασιακό περιβάλλον μ’ αυτά τα χαρακτηριστικά, οι οργανισμοί στοχεύουν στην πρόσληψη αλλά και τη διατήρηση των κορυφαίων ταλέντων. Αν αναλογιστεί κάποιος την πρόσφατη τάση των οργανισμών να επενδύουν σε εξειδικευμένους επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, προβλέπονται αυξημένες δαπάνες για λύσεις στον τομέα μέσα στην επόμενη πενταετία. Αναθέτοντας τη διαδικασία στελέχωσης σε εξειδικευμένους σύμβουλους ανθρώπινου δυναμικού, αυξάνονται οι πιθανότητες εξεύρεσης των κατάλληλων υποψηφίων, καθώς και η ταύτισή τους με την κουλτούρα και τις αξίες του οργανισμού.
Τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό
Η νέα «βιομηχανική επανάσταση» αφορά στην ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence - AI), όπου οι οργανισμοί έχουν στα χέρια τους ένα εξελιγμένο εργαλείο για καλύτερη, πιο εμπεριστατωμένη και αμερόληπτη ανάλυση δεδομένων και συμπεριφορών, που εν τέλει οδηγεί σε αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών, ορθότερη ανάλυση πληροφοριών, αύξηση της παραγωγικότητας και συνετή λήψη αποφάσεων. Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία ενσωματώνεται στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους οργανισμούς να βελτιώσουν την εμπειρία του προσωπικού τους, καλύπτοντας πτυχές ολόκληρου του εργασιακού κύκλου ζωής του σε έναν οργανισμό. Βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των εργαζομένων επιτυγχάνεται η συνεισφορά τους σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού, από την ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας μέχρι την άριστη εξυπηρέτηση προς τον πελάτη.
Τεχνητή νοημοσύνη
Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού η τεχνητή νοημοσύνη ενδέχεται να αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τη σύγχρονη επιχείρηση στο εγγύς μέλλον. Δύναται να δώσει λύσεις στην αυτοματοποίηση κάποιων διαδικασιών, όπως για παράδειγμα στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων, απομακρύνοντας αρνητικούς, μέχρι σήμερα, παράγοντες όπως η ασυνείδητη μεροληψία. Επίσης, η ενσωμάτωσή της σε εφαρμογές λογισμικού διαχείρισης ανθρώπινων πόρων μπορεί να βοηθήσει το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού να απλοποιήσει μέσω αυτοματοποίησης τις πολύπλοκες διαδικασίες του και να μειώσει τον χρόνο εξέτασης και ανταπόκρισης των λειτουργών του στα αιτήματα του υπόλοιπου προσωπικού.
Παρατηρώντας τις τεχνολογικές τάσεις που αναπτύσσονται τα τελευταία χρόνια, διαφαίνεται ότι οι τεχνολογίες που βασίζονται στη φιλοσοφία της τεχνητής νοημοσύνης θα συνεχίσουν να βελτιώνονται και να αυξάνονται σε όλο το φάσμα της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.
Διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Σε συνδυασμό με τη συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη των οργανισμών για αποδοτικότερη διαχείριση των ανθρώπων τους, το τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της KPMG διαθέτει την τεχνογνωσία και τα κατάλληλα εργαλεία για να προσφέρει λύσεις που προωθούν την αφοσίωση των εργαζομένων, τη βέλτιστη λειτουργία του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού και τη διαφοροποίηση του οργανισμού, με απώτερο στόχο τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματός του, κατέληξε ο κ. Δρουσιώτης.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αντώνης Παρτζίλης, Διοικητικός Σύμβουλος,
Τηλέφωνο: 222092021,
E-mail: antonis.bargilly@kpmg.com.cy
Μαρία Πετρίδου, Senior Manager, Τηλέφωνο: 22 209285,
E-mail: maria.petrides@kpmg.com.cy
Γιάννης Δρουσιώτης, Assistant Manager, Tηλέφωνο: 22207565,
E-mail: giannis.drousiotis@kpmg.com.cy
H KPMG δραστηριοποιείται στην Κύπρο από το 1948, όταν ιδρύθηκε ως μία από τις πρώτες ελεγκτικές εταιρείες (Μεταξάς, Λοϊζίδης, Συρίμης & Σία). Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 900 υπαλλήλους σε έξι γραφεία σε όλο το νησί. Διατηρεί στενές σχέσεις με τις εταιρείες του δικτύου στο εξωτερικό, παρέχοντας στους πελάτες της ένα ευρύ φάσμα των υπηρεσιών της KPMG International.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Οι υπηρεσίες της KPMG προσφέρονται σε τρεις πυλώνες, καθένας από τους οποίους περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εξειδικευμένων υπηρεσιών. Οι τρεις πυλώνες είναι:
• Ελεγκτικές Υπηρεσίες
• Φορολογικές Υπηρεσίες
• Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
Για καθένα από αυτούς τους βασικούς πυλώνες η KPMG διαθέτει ειδικά τμήματα, που αποτελούνται από εξειδικευμένες ομάδες επαγγελματιών με έμπειρους επικεφαλής συνεταίρους.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
• Χρίστος Βασιλείου, Διευθύνων Σύμβουλος
• Μιχάλης Αντωνιάδης, Πρόεδρος
• Δημήτρης Βάκης, Διοικητικός Σύμβουλος
• Σύλβια Λοϊζίδου, Διοικητική Σύμβουλος
• Γιώργος Μαρκίδης, Διοικητικός Σύμβουλος
• Μιχάλης Χάλιος, Διοικητικός Σύμβουλος
• Χριστόφορος Αναγιωτός, Διοικητικός Σύμβουλος
• Πανίκος Αντωνιάδης, Διοικητικός Σύμβουλος
• Ζάκης Χατζηζαχαρίας, Διοικητικός Σύμβουλος
• Κωνσταντίνος Καλλής, Διοικητικός Σύμβουλος
• Μαρία Παπακώστα, Διοικητική Σύμβουλος
• Παναγιώτης Πελετιές, Διοικητικός Σύμβουλος
KPMG ACADEMY
Από τον Απρίλιο του 2009 η Ακαδημία διοργανώνει μονοεπιχειρησιακά και πολυεπιχειρησιακά σεμινάρια, όπως επίσης και διεθνή συνέδρια, τα οποία αντικατοπτρίζουν τις σύγχρονες ανάγκες της διεθνούς αγοράς, αλλά και τις προτεραιότητες του επιχειρηματικού γίγνεσθαι. Τα σεμινάρια και συνέδρια της Ακαδημίας διοργανώνονται τόσο για τους πελάτες της KPMG όσο και για το ευρύ κοινό, αφορούν τεχνικά και οικονομικά θέματα, αλλά και βασικές δεξιότητες, ενώ συμβάλλουν στις Προϋποθέσεις για Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Ανάπτυξη (μονάδες CPD).
Το θεματολόγιο καλύπτει τομείς όπως είναι τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ), η Λογιστική, η Άμεση και Έμμεση Φορολογία, τα Χρηματοοικονομικά, η Διαχείριση Χρηματοοικονομικού Κινδύνου, οι Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Πληροφορικής, η Στρατηγική Επιχειρήσεων, η Αναδιάρθρωση Εταιρειών, η Διαχείριση Κεφαλαίων και Επενδύσεων, οι Πωλήσεις, καθώς επίσης και οι Βασικές Προσωπικές Δεξιότητες.
Η Ακαδημία έχει συνεργαστεί με εξέχοντες εκπαιδευτές και ακαδημαϊκούς, που προέρχονται από πετυχημένες εταιρείες, αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα, θεσμικά όργανα και οργανισμούς.
ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Η ανταγωνιστική αγορά του σήμερα επιτάσσει την ανάγκη για ποιοτική προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών από εξειδικευμένο προσωπικό και καθιστά αναγκαία την εναρμόνιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων με τις συχνές αλλαγές και αναθεωρήσεις των κανονισμών, οδηγιών, νομοθεσιών και προτύπων, που αφορούν στους τραπεζικούς, χρηματοπιστωτικούς και άλλους οργανισμούς. Οι ανάγκες κατάρτισης, τις οποίες ικανοποιεί η Ακαδημία, μπορούν να ταξινομηθούν στους ακόλουθους κύριους τομείς:
1. Εκπαίδευση σε θέματα Συμμόρφωσης, Χρηματοοικονομικά και Ελεγκτικά
Οι οργανισμοί στην Κύπρο καλούνται να συμμορφώνονται με πολλούς ρυθμιστικούς φορείς (εθνικούς και διεθνείς). Ως επακόλουθο, πρέπει να εκπαιδεύονται σε διάφορες αλλαγές κανόνων, οδηγιών, νομοθεσιών και προτύπων που αφορούν συγκεκριμένες θεματικές ενότητες, όπως είναι τα Φορολογικά, η Εταιρική Διοίκηση, ο Εσωτερικός Έλεγχος, τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ), τα Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα (ΔΕΠ) κτλ.
2. Εκπαίδευση σε θέματα Δανειοδοτήσεων και Αναδιαρθρώσεων
Η Ακαδημία της KPMG θεωρεί σημαντική την επανεκπαίδευση των αρμόδιων στελεχών των πιστωτικών ιδρυμάτων τόσο στις αρχές της ορθής και πλήρους ανάλυσης των αποτελεσμάτων και της χρηματοοικονομικής κατάστασης των επιχειρήσεων όσο και στις αρχές της αντικειμενικής αξιολόγησης της πιστοληπτικής τους ικανότητας.
Επιπρόσθετα, η Ακαδημία ενημερώνει τη διεύθυνση επιχειρήσεων για τις πιθανές λύσεις αναδιάρθρωσης, αναδιοργάνωσης και αποκατάστασης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
3. Εκπαίδευση σε θέματα Επενδυτικών Ταμείων
Η Κύπρος έχει καταστεί διεθνές κέντρο για επενδυτικά ταμεία και διαχειριστές επενδυτικών ταμείων. Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια έχει υιοθετήσει όλες τις σχετικές Ευρωπαϊκές Οδηγίες, ενώ έχει θεσμοθετήσει επιπλέον νομοθεσίες που την καθιστούν προορισμό επιλογής από ταμεία και διαχειριστές ταμείων συλλογικών επενδύσεων. Τα σεμινάρια της Ακαδημίας επεξηγούν στους συμμετέχοντες τις νέες νομοθεσίες και το γενικό εποπτικό πλαίσιο των επενδυτικών ταμείων συλλογικών επενδύσεων και των διαχειριστών τέτοιων ταμείων.
4. Εκπαίδευση σε θέματα Εμπειρίας του Πελάτη και Πωλήσεων
Ο συγκεκριμένος τομέας καλύπτει θέματα σχετικά με την αναδιαμόρφωση και βελτίωση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει ένας οργανισμός στους πελάτες του, με την υιοθέτηση ολιστικής «από έξω προς τα μέσα» προσέγγισης, η οποία λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και τις ευκαιρίες και προκλήσεις της αγοράς. Επίσης, ενημερώνει για το σημαντικό ζήτημα της σωστής τιμολόγησης προϊόντων ή υπηρεσιών, που καλούνται να θέσουν σε εφαρμογή οι επιχειρήσεις, ώστε να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.
5. Εκπαίδευση σε θέματα Ανάπτυξης Προσωπικών Δεξιοτήτων
Η Ακαδημία της KPMG, μέσα από διάφορα σεμινάρια στα οποία χρησιμοποιούνται εξειδικευμένες μεθοδολογίες και εργαλεία, βοηθά τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν ή να «ξεκλειδώσουν» τις δυνατότητές τους. Καλύπτονται διάφορα θέματα, όπως MBTI, Διοίκησης, Ηγεσίας, Επικοινωνίας, Πωλήσεων, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης κτλ.
Η Ακαδημία, διαχρονικός αρωγός στις ανάγκες της κυπριακής αγοράς σε ό,τι αφορά την κατάρτιση και τη διά βίου εκπαίδευση, έχει προγραμματίσει μέχρι και τον Ιούνιο σειρά σεμιναρίων αναφορικά με ζητήματα Έμμεσης και Άμεσης Φορολογίας, Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης, Διαχείρισης Χρηματοοικονομικού Κινδύνου, Επενδυτικών Ταμείων και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Πληροφορικής.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προσεχή σεμινάρια της Ακαδημίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τηλέφωνο: 22207460
E-mail: academy@kpmg.com.cy
KPMG LIMITED (Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού)
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια οι συμπεριφορές, οι επιθυμίες, καθώς και οι προτεραιότητες των εργαζομένων αλλάζουν ραγδαία. Αντιλαμβανόμενοι τη σημαντικότητα του ανθρώπινου παράγοντα στην εργασία, οι εργοδότες αισθάνονται πλέον έντονα την ανάγκη αναδιαμόρφωσης του πλαισίου Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στους οργανισμούς τους, σε μια προσπάθεια να παραμείνουν ανταγωνιστικοί τόσο προς τους πελάτες τους όσο και προς το προσωπικό τους, εξήγησε ο Γιάννης Δρουσιώτης, Assistant Manager, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Ανθρώπινου Δυναμικού KPMG Κύπρου. Το τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG Κύπρου στελεχώνεται από άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες συμβούλους που εξειδικεύονται στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού και είναι σε θέση να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις με γνώμονα τον εκμοντερνισμό και τον εκσυγχρονισμό των μεθόδων και συστημάτων διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού.
ΤΟΜΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες του τμήματος επικεντρώνονται σε τέσσερις βασικούς τομείς αναδιαμόρφωσης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού: Βελτιστοποίηση της λειτουργίας του τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, βελτιστοποίηση του Ανθρώπινου Δυναμικού ενός οργανισμού, διαχείριση συμπεριφοράς και αλλαγής, εξειδικευμένη έρευνα και επιλογή προσωπικού.
Πιο συγκεκριμένα, οι κυριότερες υπηρεσίες που παρέχει το τμήμα είναι οι εξής:
• Εξεύρεση και Επιλογή Προσωπικού
• Συστήματα Αξιολόγησης Απόδοσης
• Κέντρα Αξιολόγησης και Ανάπτυξης
• Μελέτες Οργανωτικής Διάρθρωσης
• Διαγνωστικές Μελέτες Ανθρώπινου Δυναμικού
• Ετοιμασία Περιγραφών και Αξιολόγηση Θέσεων Εργασίας
• Ανάπτυξη Διαδικασιών και Πολιτικών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού
• Ετοιμασία Εγχειριδίου Προσωπικού
• Έρευνες Ικανοποίησης και Απόψεων Προσωπικού
• Μελέτες Βελτιστοποίησης της Εμπειρίας του Υπαλλήλου
• Έρευνα Αμοιβών και Παροχών
• Συστήματα Αμοιβών και Παροχών
• Ανάπτυξη Εταιρικών Αξιών
• Αναδιαμόρφωση Κουλτούρας του Οργανισμού
• Διαγνωστικές Μελέτες Εκπαιδευτικών Αναγκών και Αναγκών Κατάρτισης Προσωπικού
• Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού εκ μέρους του πελάτη.
Αξία σε κάθε πελάτη
Μέσα από αυτές τις υπηρεσίες, το τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της KPMG Κύπρου επιθυμεί να προσθέσει αξία σε κάθε πελάτη, όπως επεσήμανε ο κ. Δρουσιώτης. Αυτό το επιτυγχάνει βελτιστοποιώντας την εμπειρία των εργαζομένων του και κατ’ επέκταση τη συνολική εμπειρία που προσφέρει ο οργανισμός στους πελάτες του. Επίσης συμβάλλει ουσιαστικά στον επαναπροσδιορισμό και την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου αξιοποίησης και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων του οργανισμού.
Ανταπόκριση στις νέες τάσεις
Βρισκόμαστε πλέον σε μια εποχή, όπου το ανθρώπινο δυναμικό έχει καταστήσει την οντότητά του ως το κυρίαρχο μέρος στον τομέα της αγοράς εργασίας. Με άλλα λόγια, δεν επιλέγει ο εργοδότης τον υποψήφιο, αλλά ο υποψήφιος τον εργοδότη! Πλέον οι σύγχρονοι επαγγελματίες που απαρτίζουν το ανθρώπινο δυναμικό των οργανισμών είναι άρτια καταρτισμένοι ακαδημαϊκά, διαθέτουν πολυδιάστατες δεξιότητες και εξειδικεύονται στον τομέα τους. Αυτά είναι μερικά από τα σύγχρονα χαρακτηριστικά που απαρτίζουν το ανθρώπινο δυναμικό και σε συνδυασμό με τις αυξημένες προσδοκίες των εργαζομένων οδηγούν στην ανάγκη δημιουργίας μιας εργασιακής κουλτούρας ευημερίας, υψηλής παραγωγικότητας, εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
Διατήρηση ταλέντων
Για να δημιουργήσουν μια κουλτούρα και ένα εργασιακό περιβάλλον μ’ αυτά τα χαρακτηριστικά, οι οργανισμοί στοχεύουν στην πρόσληψη αλλά και τη διατήρηση των κορυφαίων ταλέντων. Αν αναλογιστεί κάποιος την πρόσφατη τάση των οργανισμών να επενδύουν σε εξειδικευμένους επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, προβλέπονται αυξημένες δαπάνες για λύσεις στον τομέα μέσα στην επόμενη πενταετία. Αναθέτοντας τη διαδικασία στελέχωσης σε εξειδικευμένους σύμβουλους ανθρώπινου δυναμικού, αυξάνονται οι πιθανότητες εξεύρεσης των κατάλληλων υποψηφίων, καθώς και η ταύτισή τους με την κουλτούρα και τις αξίες του οργανισμού.
Τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό
Η νέα «βιομηχανική επανάσταση» αφορά στην ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence - AI), όπου οι οργανισμοί έχουν στα χέρια τους ένα εξελιγμένο εργαλείο για καλύτερη, πιο εμπεριστατωμένη και αμερόληπτη ανάλυση δεδομένων και συμπεριφορών, που εν τέλει οδηγεί σε αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών, ορθότερη ανάλυση πληροφοριών, αύξηση της παραγωγικότητας και συνετή λήψη αποφάσεων. Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία ενσωματώνεται στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους οργανισμούς να βελτιώσουν την εμπειρία του προσωπικού τους, καλύπτοντας πτυχές ολόκληρου του εργασιακού κύκλου ζωής του σε έναν οργανισμό. Βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των εργαζομένων επιτυγχάνεται η συνεισφορά τους σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού, από την ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας μέχρι την άριστη εξυπηρέτηση προς τον πελάτη.
Τεχνητή νοημοσύνη
Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού η τεχνητή νοημοσύνη ενδέχεται να αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τη σύγχρονη επιχείρηση στο εγγύς μέλλον. Δύναται να δώσει λύσεις στην αυτοματοποίηση κάποιων διαδικασιών, όπως για παράδειγμα στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων, απομακρύνοντας αρνητικούς, μέχρι σήμερα, παράγοντες όπως η ασυνείδητη μεροληψία. Επίσης, η ενσωμάτωσή της σε εφαρμογές λογισμικού διαχείρισης ανθρώπινων πόρων μπορεί να βοηθήσει το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού να απλοποιήσει μέσω αυτοματοποίησης τις πολύπλοκες διαδικασίες του και να μειώσει τον χρόνο εξέτασης και ανταπόκρισης των λειτουργών του στα αιτήματα του υπόλοιπου προσωπικού.
Παρατηρώντας τις τεχνολογικές τάσεις που αναπτύσσονται τα τελευταία χρόνια, διαφαίνεται ότι οι τεχνολογίες που βασίζονται στη φιλοσοφία της τεχνητής νοημοσύνης θα συνεχίσουν να βελτιώνονται και να αυξάνονται σε όλο το φάσμα της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.
Διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Σε συνδυασμό με τη συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη των οργανισμών για αποδοτικότερη διαχείριση των ανθρώπων τους, το τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της KPMG διαθέτει την τεχνογνωσία και τα κατάλληλα εργαλεία για να προσφέρει λύσεις που προωθούν την αφοσίωση των εργαζομένων, τη βέλτιστη λειτουργία του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού και τη διαφοροποίηση του οργανισμού, με απώτερο στόχο τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματός του, κατέληξε ο κ. Δρουσιώτης.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αντώνης Παρτζίλης, Διοικητικός Σύμβουλος,
Τηλέφωνο: 222092021,
E-mail: antonis.bargilly@kpmg.com.cy
Μαρία Πετρίδου, Senior Manager, Τηλέφωνο: 22 209285,
E-mail: maria.petrides@kpmg.com.cy
Γιάννης Δρουσιώτης, Assistant Manager, Tηλέφωνο: 22207565,
E-mail: giannis.drousiotis@kpmg.com.cy