AstroBank: Ξανά στο πλευρό του Junior Achievement Κύπρου

Στρατηγικός συνεργάτης της μαθητικής εμπορικής έκθεσης «Junior Achievement Κύπρου», ήταν και φέτος η AstroBank. Η φετινή έκθεση, με θέμα «Μαθητική Επιχείρηση 2019», διεξήχθη στις 16 και 17 Μαρτίου στο «The Mall of Cyprus» στη Λευκωσία. Στη διάρκειά της, περισσότεροι από 600 μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 15-18 ετών από ολόκληρη την Κύπρο,  παρουσίασαν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που δημιούργησαν, εκπροσωπώντας 60 μαθητικές εταιρείες.
 
Η AstroBank απένειμε βραβείο για το «Best Stand» (Καλύτερο Εμπορικό Περίπτερο) στις ομάδες HIVE του Λυκείου Αρχαγγέλου «Απόστολος Μάρκος» και PALEO του GC School of Careers. Οι δέκα καλύτερες εταιρείες που θα επιλεγούν, θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις ιδέες τους στον τελικό του διαγωνισμού που θα διεξαχθεί την Παρασκευή, 19 Απριλίου 2019.
 
Σε δηλώσεις της, η Επικεφαλής Marketing της AstroBank, Δήμητρα Ονουφρίου, τόνισε πως μέσα από τη συνεργασία με το Junior Achievement Κύπρου, η Τράπεζα εδραιώνει τη δυναμική της παρουσία στην κυπριακή κοινωνία μέσα από τη στήριξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων και πρωτοβουλιών που ενθαρρύνουν τη νεανική επιχειρηματικότητα. «H AstroBank στέκεται υπεύθυνα δίπλα στους νέους, παρέχοντάς τους εφόδια που συμβάλλουν στην επαγγελματική και προσωπική τους ανέλιξη. Συγχαίρουμε όλους τους νέους και τις ομάδες που συμμετείχαν στη φετινή εμπορική έκθεση», σημείωσε.
 

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)