Χαραλαμπίδης Κρίστης: Νέα σειρά προϊόντων Halloumi nuggets και halloumi sticks
07:29 - 05 Φεβρουαρίου 2019
Με μια ακόμη νέα κατηγορία προϊόντων διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της στο λιανικό εμπόριο η Χαραλαμπίδης Κρίστης και πιο συγκεκριμένα με δύο νέα προϊόντα κατεψυγμένων σνακ, τα halloumi nuggets και halloumi sticks, τα οποία θα κυκλοφορήσουν την άνοιξη στις υπεραγορές.
Διαβάστε ακόμα: Το δίπτυχο της στρατηγικής της Ελληνικής
Διαβάστε ακόμα: Hermes Airports: Πλατινένιο επίπεδο στο “Investors in People”
Τα δύο προϊόντα που είναι έτοιμα και παναρισμένα, θα πωλούνται ως είδη κατεψυγμένων ενώ είναι κατάλληλα για ψήσιμο στο φούρνο.
Η νέα αυτή κατηγορία προέκυψε μετά από έρευνα αγοράς από την Χαραλαμπίδης Κρίστης η οποία κατέδειξε ότι οι καταναλωτές βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση ολοκληρωμένων γευστικών εμπειριών κι εντονότερων γεύσεων.
Έπειτα από τις healthy επιλογές, αναζητούν προϊόντα, που καλύπτουν όλες τις διατροφικές ιδιαιτερότητες. Αυξανόμενες εμφανίζονται οι εναλλακτικές των γαλακτοκομικών.
Η τάση για snacking σχετίζεται με την εξέλιξη των προσδοκιών. Το snack παύει να αποτελεί προαιρετικό γεύμα, καθώς το παραδοσιακό ωράριο των γευμάτων και οι περιστάσεις διαφοροποιούνται. Οι καταναλωτές αναζητούν τη χρυσή τομή, κάτι ευέλικτο, που ταιριάζει στο πολυάσχολο lifestyle. Αυτό παρακινεί την Χαραλαμπίδης Κρίστης να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της snacks, βασισμένα σε ήδη βραβευμένα λανσαρισμένα προϊόντα, όπως είναι το χαλλούμι της.
Διαβάστε ακόμα: Το δίπτυχο της στρατηγικής της Ελληνικής
Διαβάστε ακόμα: Hermes Airports: Πλατινένιο επίπεδο στο “Investors in People”
Τα δύο προϊόντα που είναι έτοιμα και παναρισμένα, θα πωλούνται ως είδη κατεψυγμένων ενώ είναι κατάλληλα για ψήσιμο στο φούρνο.
Η νέα αυτή κατηγορία προέκυψε μετά από έρευνα αγοράς από την Χαραλαμπίδης Κρίστης η οποία κατέδειξε ότι οι καταναλωτές βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση ολοκληρωμένων γευστικών εμπειριών κι εντονότερων γεύσεων.
Έπειτα από τις healthy επιλογές, αναζητούν προϊόντα, που καλύπτουν όλες τις διατροφικές ιδιαιτερότητες. Αυξανόμενες εμφανίζονται οι εναλλακτικές των γαλακτοκομικών.
Η τάση για snacking σχετίζεται με την εξέλιξη των προσδοκιών. Το snack παύει να αποτελεί προαιρετικό γεύμα, καθώς το παραδοσιακό ωράριο των γευμάτων και οι περιστάσεις διαφοροποιούνται. Οι καταναλωτές αναζητούν τη χρυσή τομή, κάτι ευέλικτο, που ταιριάζει στο πολυάσχολο lifestyle. Αυτό παρακινεί την Χαραλαμπίδης Κρίστης να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της snacks, βασισμένα σε ήδη βραβευμένα λανσαρισμένα προϊόντα, όπως είναι το χαλλούμι της.