Powered by

Πού θα στοχεύσουμε στον τουρισμό την επόμενη δεκαετία

Στην πορεία υλοποίησης της νέας τουριστικής στρατηγικής αναφέρθηκε εκτενώς, την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Σάββας Περδίος, στα πλαίσια παρουσίασης του, στο Ετήσιο Συνέδριο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων.
 
Συγκεκριμένα, για την επόμενη δεκαετία, η Εθνική Στρατηγική Τουρισμού θα στοχεύσει στις πιο κάτω αγορές:
 

  • Θαλάσσιος και παράκτιος τουρισμός (συμπεριλαμβανομένων και προϊόντων που εξαρτώνται ή εμπλουτίζουν την εμπειρία του επισκέπτη ήλιου και θάλασσας π.χ. υδάτινα σπορ, θεματικά πάρκα νερού, καταδύσεις).  
  • Αγορές στόχοι: (Ην. Βασίλειο, Ρωσία, Ουκρανία, Πολωνία, Τσεχία). Ειδικότερα, θα καταβληθεί προσπάθεια για διατήρηση ή και αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τις παραδοσιακές μας αγορές (Ην. Βασίλειο, Ρωσία κλπ.) καθώς και η προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές (Πολωνία, Τσεχία κλπ.).
  • Eσωτερικός Τουρισμός, καθότι 25% του τουριστικού ΑΕΠ προέρχεται από άτομα που διαμένουν στην Κύπρο. 
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 50 ετών και άνω, για πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που θα τους προσφέρουν εμπειρίες ζωής. 
  • Αγορές στόχοι: Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 65 ετών και άνω, με οικονομική άνεση για ποιοτική αφυπηρέτηση και δυνατότητα να διαμένουν στο εξωτερικό για αρκετές εβδομάδες το χειμώνα.  Αγορές στόχοι : Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία.       
  • Mικρές Αποδράσεις (short stays) αγορών που βρίσκονται εντός 90 λεπτών, αεροπορικώς, από την Κύπρο. 
  • Αγορές στόχοι: Ισραήλ, Αίγυπτος, Λίβανος, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία.
  • Προσέλκυση επισκεπτών από μακρινούς προορισμούς, για ολιγοήμερες διακοπές στην Κύπρο, στα πλαίσια ταξιδιού τους σε γειτονικές μας χώρες όπως Ισραήλ ή Ελλάδα. Αγορές στόχοι:  ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Κορέα.
 
Με απώτερο στόχο την απάμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας, με τη διεύρυνση των τουριστικών αφίξεων της χειμερινής τουριστικής περιόδου και των μηνών εκτός κύριας αιχμής, το Υφυπουργείο προτίθεται επίσης να επεξεργαστεί Σχέδια Δράσης για προσέλκυση τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων. Τα ειδικά προϊόντα τουρισμού που πιστεύεται ότι θα προσελκύσουν τις πιο πάνω αγορές, είναι τα ακόλουθα:
 
  • Καζίνο
  • Θρησκευτικός / Πολιτιστικός
  • Ευεξίας / Υγείας – Αποκατάστασης / ΑΜΕΑ
  • Κρουαζιέρας / Ελλιμενισμού
  • MICE (meetings, incentives, conferences, events) / Φεστιβάλ
  • Ποδηλατικός
  • Προπονητικός / Τουρνουά
  • Οινογαστρονομικός
  • Υπαίθρου / Ορεινών Περιοχών
  • Γαμήλιος
  • Γκολφ

Δειτε Επισης

Σε επαφή με τις δύο πλευρές στην ξενοδοχειακή βιομηχανία το Υπ. Εργασίας-Στόχος να διασφαλιστεί η ομαλότητα
Η έναρξη μιας δυναμικής συνεργασίας που ενισχύει την επιχειρηματική συμμόρφωση και υποστήριξη των ΜμΕ
Η εμπορική συμφωνία της Ε.Ε. με τις ΗΠΑ...«Όσοι περιμένουν τυφώνα, είναι ευγνώμονες με την καταιγίδα»
H δεύτερη ανάγνωση του deal ΗΠΑ και Ε.Ε. για τους δασμούς-Πώς αποτιμούν Deutsche Bank, UniCredit, Berenberg και UBS
Ξεπέρασε τις χίλιες πτήσεις ημερησίως η Wizz Air-Ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία
Mall of Cyprus: Οι τελευταίες πινελιές στο Kiabi, πότε αναμένεται το soft opening και η νέα εποχή με το Players Arcade
Adams Beach Hotel: Επενδύσεις πέραν των €25 εκατ. την τελευταία πενταετία-«Από τα κορυφαία resorts πολυτελείας»(pics)
Έδωσαν τα χέρια Τραμπ και Ούρσουλα-Μέγα deal ΗΠΑ και Ε.Ε. με δασμούς 15% στα ευρωπαϊκά προϊόντα
Ν. Χριστοδουλίδης: Μια παραδοχή, μια απολογία και δώδεκα άμεσες ενέργειες στήριξης-«Δεν ανταποκριθήκαμε όπως έπρεπε»
Ένας τάφος στην ακτή του Πρωταρά...Ενημερωτικές πινακίδες στην παραλία Fig Tree Bay από το Τμήμα Αρχαιοτήτων