Powered by

Πού θα στοχεύσουμε στον τουρισμό την επόμενη δεκαετία

Στην πορεία υλοποίησης της νέας τουριστικής στρατηγικής αναφέρθηκε εκτενώς, την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Σάββας Περδίος, στα πλαίσια παρουσίασης του, στο Ετήσιο Συνέδριο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων.
 
Συγκεκριμένα, για την επόμενη δεκαετία, η Εθνική Στρατηγική Τουρισμού θα στοχεύσει στις πιο κάτω αγορές:
 

  • Θαλάσσιος και παράκτιος τουρισμός (συμπεριλαμβανομένων και προϊόντων που εξαρτώνται ή εμπλουτίζουν την εμπειρία του επισκέπτη ήλιου και θάλασσας π.χ. υδάτινα σπορ, θεματικά πάρκα νερού, καταδύσεις).  
  • Αγορές στόχοι: (Ην. Βασίλειο, Ρωσία, Ουκρανία, Πολωνία, Τσεχία). Ειδικότερα, θα καταβληθεί προσπάθεια για διατήρηση ή και αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τις παραδοσιακές μας αγορές (Ην. Βασίλειο, Ρωσία κλπ.) καθώς και η προσέλκυση τουριστών από νέες αγορές (Πολωνία, Τσεχία κλπ.).
  • Eσωτερικός Τουρισμός, καθότι 25% του τουριστικού ΑΕΠ προέρχεται από άτομα που διαμένουν στην Κύπρο. 
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 50 ετών και άνω, για πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που θα τους προσφέρουν εμπειρίες ζωής. 
  • Αγορές στόχοι: Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο
  • Προσέλκυση επισκεπτών ηλικίας 65 ετών και άνω, με οικονομική άνεση για ποιοτική αφυπηρέτηση και δυνατότητα να διαμένουν στο εξωτερικό για αρκετές εβδομάδες το χειμώνα.  Αγορές στόχοι : Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φιλανδία, Δανία.       
  • Mικρές Αποδράσεις (short stays) αγορών που βρίσκονται εντός 90 λεπτών, αεροπορικώς, από την Κύπρο. 
  • Αγορές στόχοι: Ισραήλ, Αίγυπτος, Λίβανος, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιορδανία.
  • Προσέλκυση επισκεπτών από μακρινούς προορισμούς, για ολιγοήμερες διακοπές στην Κύπρο, στα πλαίσια ταξιδιού τους σε γειτονικές μας χώρες όπως Ισραήλ ή Ελλάδα. Αγορές στόχοι:  ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Κορέα.
 
Με απώτερο στόχο την απάμβλυνση του προβλήματος της εποχικότητας, με τη διεύρυνση των τουριστικών αφίξεων της χειμερινής τουριστικής περιόδου και των μηνών εκτός κύριας αιχμής, το Υφυπουργείο προτίθεται επίσης να επεξεργαστεί Σχέδια Δράσης για προσέλκυση τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων. Τα ειδικά προϊόντα τουρισμού που πιστεύεται ότι θα προσελκύσουν τις πιο πάνω αγορές, είναι τα ακόλουθα:
 
  • Καζίνο
  • Θρησκευτικός / Πολιτιστικός
  • Ευεξίας / Υγείας – Αποκατάστασης / ΑΜΕΑ
  • Κρουαζιέρας / Ελλιμενισμού
  • MICE (meetings, incentives, conferences, events) / Φεστιβάλ
  • Ποδηλατικός
  • Προπονητικός / Τουρνουά
  • Οινογαστρονομικός
  • Υπαίθρου / Ορεινών Περιοχών
  • Γαμήλιος
  • Γκολφ

Δειτε Επισης

Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση
Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας-Πού και ποια η ακριβότερη πώληση
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)