powered by

Ποιοί διαφημίστηκαν περισσότερο σε TV, ραδιόφωνο και έντυπα

Τα 15.5 εκατ. ξεπέρασε η διαφημιστική δαπάνη των 10 πρώτων διαφημιζόμενων στην τηλεόραση τον Δεκέμβριο του 2018, με το λιανεμπόριο να καταλαμβάνει τη μεγαλύτερη μερίδα της διαφημιστικής πίτας.

Κυριαρχεί το λιανεμπόριο στην τηλεόραση
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (για τα κανάλια ΡΙΚ1, ΡΙΚ2, ANT1, Omega, Sigma, Alpha Κύπρου, Extra TV και SMILE), πρώτος με διαφορά διαφημιζόμενος στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς ήταν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα με €4,081,579, με τη Lidl να ακολουθεί με €2,078,639.

Στην τρίτη θέση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση βρίσκεται η Jumbo με €1,803,437, ενώ τέταρτη κατατάσσεται η Coca-Cola με δαπάνη €1,392,528 και στην πέμπτη θέση οι Υπεραγορές Παπαντωνίου με €1,386,514.
 

 

Ακολουθούν η Cyta με €1,170,880 και η ΟΠΑΠ με €1,143,991, ενώ τη δεκάδα των διαφημιζόμενων στην τηλεόραση συμπληρώνουν MTN Κύπρου (€1,126,357), η Beauty Line (€728,895) και η Nestle (€609,161).

Διαβάστε ακόμα: Αυτά είναι τα 26 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου

Ποικιλία διαφημιζόμενων στο ραδιόφωνο
Διαφορετική είναι η εικόνα στο ραδιόφωνο, με διαφημιζόμενους από διάφορες κατηγορίες και τη δαπάνη των δέκα πρώτων να αγγίζει τα €3 εκατ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της MatrixMedia, στην κορυφή της διαφήμισης βρέθηκε τον Δεκέμβριο του 2018 η Cyta, με δαπάνη €521,655. Ακολουθεί η Electroline με €388,257, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα με €357,282, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκεται η PHC Franchised Restaurants Public, δαπανώντας €327,879.
 

Διαβάστε ακόμα: «Κόκκινο» στα φορτηγά στην οδό Κωστάκη Παντελίδη

Την πρώτη πεντάδα των διαφημιζόμενων στο ραδιόφωνο συμπληρώνει η Primetel, η οποία δαπάνησε €315,838.

Στην έκτη και έβδομη θέση βρίσκονται οι A. Zorbas & Son Public και Stephanis με €288,992 και €216,956 αντίστοιχα.

Ακολούθως στη λίστα βρίσκονται η Michaels Automotive, με δαπάνη €188,561 και η MTN Κύπρου με €173,790, ενώ η πρώτη δεκάδα ολοκληρώνεται με την Family Restaurants Andreou Co., με διαφημιστική δαπάνη €168,926.

Οι πρώτοι διαφημιζόμενοι στα έντυπα
Αισθητά χαμηλότερη είναι η διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά) σε σχέση με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, φτάνοντας τον Δεκέμβριο του 2018 σχεδόν το €0,5 εκατ., όπως προκύπτει από τα στοιχεία της MatrixMedia για τους πρώτους δέκα διαφημιζόμενους.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τράπεζα Κύπρου, με διαφημιστική δαπάνη €82,206, με την Vassos Eliades να ακολουθεί με €61,175.
 

 

Τρίτη κατατάσσεται η Ελληνική Τράπεζα με €55,191, ενώ Cyta και Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης ακολουθούν στην τέταρτη και την πέμπτη θέση με €52,072 και €49,883 αντίστοιχα.

Η Charalambos Pilakoutas καταλαμβάνει την έκτη θέση στη διαφήμιση στα έντυπα με δαπάνη €45,335, με την ΟΠΑΠ Κύπρου να ακολουθεί με €42,566.

Τη δεκάδα της έντυπης διαφήμισης συμπληρώνουν η Limassol Christmas Land (€36,872), η C.A. Papaellinas & Co (€35,400) και η Cyprus Import Corporation (CIC), με €33,015.

Δειτε Επισης

Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις
Ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κύπρο η Boyden... Αναλαμβάνει εκπρόσωπός της η Κλαίρη Σολωμού-Μελά
Η νέα εμπειρία πελατών: Από τη συναλλαγή στη σχέση, με σύμμαχο την τεχνολογία
Ευγένιος Ευγενίου: Αγκαλιάζεται από τις ινδικές επιχειρήσεις ο ρόλος της Κύπρου ως πύλη εισόδου στην Ε.Ε.
Στ. Σταύρου: Τεράστιες προοπτικές και πρακτικά βήματα ενίσχυσης της επιχειρηματικής συνεργασίας Κύπρου-Ινδίας
Φωνάζουν για την πρόσβαση στο λιμανάκι της Κάτω Πάφου οι επαγγελματίες ψαράδες-Ο λόγος του προβλήματος