powered by

Ποιοί διαφημίστηκαν περισσότερο σε TV, ραδιόφωνο και έντυπα

Τα 15.5 εκατ. ξεπέρασε η διαφημιστική δαπάνη των 10 πρώτων διαφημιζόμενων στην τηλεόραση τον Δεκέμβριο του 2018, με το λιανεμπόριο να καταλαμβάνει τη μεγαλύτερη μερίδα της διαφημιστικής πίτας.

Κυριαρχεί το λιανεμπόριο στην τηλεόραση
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (για τα κανάλια ΡΙΚ1, ΡΙΚ2, ANT1, Omega, Sigma, Alpha Κύπρου, Extra TV και SMILE), πρώτος με διαφορά διαφημιζόμενος στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς ήταν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα με €4,081,579, με τη Lidl να ακολουθεί με €2,078,639.

Στην τρίτη θέση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση βρίσκεται η Jumbo με €1,803,437, ενώ τέταρτη κατατάσσεται η Coca-Cola με δαπάνη €1,392,528 και στην πέμπτη θέση οι Υπεραγορές Παπαντωνίου με €1,386,514.
 

 

Ακολουθούν η Cyta με €1,170,880 και η ΟΠΑΠ με €1,143,991, ενώ τη δεκάδα των διαφημιζόμενων στην τηλεόραση συμπληρώνουν MTN Κύπρου (€1,126,357), η Beauty Line (€728,895) και η Nestle (€609,161).

Διαβάστε ακόμα: Αυτά είναι τα 26 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου

Ποικιλία διαφημιζόμενων στο ραδιόφωνο
Διαφορετική είναι η εικόνα στο ραδιόφωνο, με διαφημιζόμενους από διάφορες κατηγορίες και τη δαπάνη των δέκα πρώτων να αγγίζει τα €3 εκατ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της MatrixMedia, στην κορυφή της διαφήμισης βρέθηκε τον Δεκέμβριο του 2018 η Cyta, με δαπάνη €521,655. Ακολουθεί η Electroline με €388,257, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα με €357,282, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκεται η PHC Franchised Restaurants Public, δαπανώντας €327,879.
 

Διαβάστε ακόμα: «Κόκκινο» στα φορτηγά στην οδό Κωστάκη Παντελίδη

Την πρώτη πεντάδα των διαφημιζόμενων στο ραδιόφωνο συμπληρώνει η Primetel, η οποία δαπάνησε €315,838.

Στην έκτη και έβδομη θέση βρίσκονται οι A. Zorbas & Son Public και Stephanis με €288,992 και €216,956 αντίστοιχα.

Ακολούθως στη λίστα βρίσκονται η Michaels Automotive, με δαπάνη €188,561 και η MTN Κύπρου με €173,790, ενώ η πρώτη δεκάδα ολοκληρώνεται με την Family Restaurants Andreou Co., με διαφημιστική δαπάνη €168,926.

Οι πρώτοι διαφημιζόμενοι στα έντυπα
Αισθητά χαμηλότερη είναι η διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά) σε σχέση με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, φτάνοντας τον Δεκέμβριο του 2018 σχεδόν το €0,5 εκατ., όπως προκύπτει από τα στοιχεία της MatrixMedia για τους πρώτους δέκα διαφημιζόμενους.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τράπεζα Κύπρου, με διαφημιστική δαπάνη €82,206, με την Vassos Eliades να ακολουθεί με €61,175.
 

 

Τρίτη κατατάσσεται η Ελληνική Τράπεζα με €55,191, ενώ Cyta και Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης ακολουθούν στην τέταρτη και την πέμπτη θέση με €52,072 και €49,883 αντίστοιχα.

Η Charalambos Pilakoutas καταλαμβάνει την έκτη θέση στη διαφήμιση στα έντυπα με δαπάνη €45,335, με την ΟΠΑΠ Κύπρου να ακολουθεί με €42,566.

Τη δεκάδα της έντυπης διαφήμισης συμπληρώνουν η Limassol Christmas Land (€36,872), η C.A. Papaellinas & Co (€35,400) και η Cyprus Import Corporation (CIC), με €33,015.

Δειτε Επισης

Κόλλησε στα γρανάζια της δικαιοσύνης η διαχείριση των ΜΕΔ-Δεν προχωρά η λειτουργία ειδικής δικαιοδοσίας
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές
Το Cyprus Integrity Forum δυναμικά στο πλευρό της Αστυνομίας-Συνάντηση με την ηγεσία της Δύναμης
Ενισχύεται η συνεργασία του Ίδρυματος «Θεοτόκος-Αμερίκος Αργυρίου» και του Σωματείου «Παναγία Ευαγγελίστρια»
Η νέα εποχή της συμμόρφωσης: Τεχνητή νοημοσύνη, blockchain και η πρόκληση της διαφάνειας
Ανδρέας Παπαέτης: Ο DORA ως θεμέλιο ψηφιακής ανθεκτικότητας στον χρηματοπιστωτικό τομέα
Κωνσταντίνος Κουμίδης: Η διαχείριση ψηφιακών κινδύνων και η ανθεκτικότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Μαρία Κυρμίζη-Αντωνίου: Η ΜΟΚΑΣ και η συμβολή του ιδιωτικού τομέα στην καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος
Theo Parperis: Πλατφόρμα που ανατρέπει τα δεδομένα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές το Ependisis.com (video)
Harm Reduction Conference: Η Στέλλα Κυριακίδου συζητά υγεία και ανθρώπινα δικαιώματα