«Κόκκινο» στα φορτηγά στην οδό Κωστάκη Παντελίδη

Την απαγόρευση εισόδου βαρέων οχημάτων στην οδό Κωστάκη Παντελίδη και πεζόδρομους εντός των τειχών αποφάσισε ο Δήμος Λευκωσίας, εκφράζοντας προβληματισμό για ζημιές που προκαλούνται στους κυβόλιθους των πεζοδροποιημένων δρόμων, όπως Λήδρας και Ονασαγόρου και σε μπαλκόνια και περιτειχίσματα σπιτιών, καθώς και τον εγκλωβισμό βαρεών οχημάτων σε δρόμους με μειωμένο πλάτος.

Από την 1η Μαρτίου
Με επιστολή τους 3 Ιανουαρίου του 2019 σε διάφορες εταιρείες διανομής ενημέρωσε για την απόφαση τοποθέτησης πινακίδων σήμανσης για καθορισμό διαστάσεων και βάρους οχημάτων τροφοδοσίας στην είσοδο της οδού Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (συμβολή με κυκλικό κόμβο ΟΧΙ) και στην είσοδο της οδού Κωστάκη Παντελίδη απαγορεύοντας έτσι την είσοδο σε οχήματα πέραν των 3,5 μέτρων σε ύψος, 7 τόνων σε βάρος, 2,20 μέτρων με πλάτος και μήκους 7 μέτρων.

Διαβάστε ακόμα: Αυτά είναι τα 26 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι η ανακοίνωση δεν φαίνεται να έφτασε συντονισμένα στις εταιρείες, αρκετές από τις οποίες δεν φαίνεται να ενημερώθηκαν, για την απόφαση να αποκλειστούν τα μεγάλα φορτηγά εντός των τειχών της Λευκωσίας χωρίς καμία εισήγηση, διάλογο ή σχέδιο ομαλής διανομής των προϊόντων στους λιανεμπόρους. 

Μέσω της επιστολής γνωστοποιήθηκε ότι από την 1η Μαρτίου του 2019 θα απαγορευόταν η πρόσβαση σε ορισμένες οδούς σε φορτηγά άνω των 7 τόνων και άνω συγκεκριμένων διαστάσεων.
 


 

Αντιδρούν οι logisticians
Την ενημέρωση αυτή προώθησαν μεταξύ τους οι logisticians (συνολικά 12 εταιρείες) που δεν είχαν ιδέα για το θέμα, ξεκινώντας συνεχή επικοινωνία με τον Δήμο Λευκωσίας αντιδρώντας στην απόφαση του Δήμου.

Μετά από κινητοποίηση κάποιων logisticians απεστάλη δεύτερη επιστολή ημερομηνίας 6 Φεβρουαρίου για καθορισμό συνάντησης συζήτησης του θέματος επί της ουσίας στις 11 Φεβρουαρίου, κατά τη διάρκεια της οποίας αποτυπώθηκαν σε πρώτη φάση οι πραγματικές διαστάσεις του θέματος. 

Διαβάστε ακόμα: Ποιοί διαφημίστηκαν περισσότερο σε TV, ραδιόφωνο και έντυπα

 

 

Συνάντηση και στο ΚΕΒΕ
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι μεγάλων και γνωστών εταιρειών διανομής-αντιπρόσωποι και 3PL.

Σημειώνεται ότι το θέμα, το οποίο απασχολεί έντονα τους εμπλεκόμενους στον τομέα των logistics, λόγω των δυσκολιών που πιθανόν να προκύψουν για διανομή των προϊόντων, θα συζητηθεί και στο KEBE τις επόμενες μέρες. 

Οι προβληματισμοί είχαν εκφραστεί προ πολλού
Αξίζει να αναφερθεί ότι το θέμα της πρόσβασης φορτηγών στην εντός των τειχών Λευκωσία χρονολογείται για τουλάχιστον δύο χρόνια.

Η προηγούμενη συνάντηση με τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Λευκωσίας για το θέμα έγινε τον Ιούλιο του 2017, στην οποία οι παρευρισκόμενοι Logisticians εξέφρασαν τις ενστάσεις και τους προβληματισμούς τους για τις δυσκολίες που θα προέκυπταν από την διανομή των προϊόντων από την επιβολή απαγόρευσης ή περιορισμού στην πρόσβαση φορτηγών στην εντός των τειχών Λευκωσία. 

Τον Σεπτέμβριο του 2017 τους ζητήθηκε και απέστειλαν τις διαστάσεις των φορτηγών που διανέμουν εμπορεύματα στην παλιά Λευκωσία καθώς και τις οδούς από τις οποίες περνούσαν τα φορτηγά.  

Στο τελευταίο μήνυμα που τους έστειλαν οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Λευκωσίας (τον Σεπτέμβριο του 2017), τους είπαν ότι θα μελετούσαν τα στοιχεία και θα τους ενημέρωναν. 

Αντί αυτού στις αρχές του 2019 οι εμπλεκόμενες εταιρείες ενημερώθηκαν από τον Δήμο ότι από την 1 Μαρτίου του 2019 θα απαγορευόταν η πρόσβαση σε ορισμένες οδούς σε φορτηγά άνω των 7 τόνων και άνω συγκεκριμένων διαστάσεων.

Δειτε Επισης

ΔΝΤ: Η Κύπρος θα «πιάσει» νωρίτερα το όριο 60% στον δείκτη δημόσιου χρέους
ΟΕΒ: Απαράδεκτες απεργίες σε εταιρείες μηχανολογικών και ηλεκτρολογικών έργων-Συντεχνίες «τιμωρούν» τις επιχειρήσεις
Καλύτερες οι εκτιμήσεις του ΔΝΤ για την κυπριακή οικονομία-Ικανοποίηση Υπουργείου Οικονομικών
Σε καθοδική πορεία ωθούμενος από τη μείωση στις τιμές της ενέργειας ο πληθωρισμός
Στοχευμένη συγκέντρωση δυνητικών επενδυτών στο Λονδίνο-Παρουσιάστηκαν οι ευκαιρίες για επενδύσεις στην Κύπρο
Περνούν από τη ΒΟΥΛΗση στην πράξη-Η πρόταση νόμου που κόβει τα δωδεκατημόρια των ημικρατικών
Ανοίγματα στο Η.Β. για προσέλκυση επενδύσεων-Παρουσίασε τις επενδυτικές ευκαιρίες στην Κύπρο ο Χριστοδουλίδης
Μικρή πτώση στο ΧΑΚ λόγω αρνητικού κλίματος διεθνώς
Κατευθυντήριες γραμμές Κομισιόν για ορθή εφαρμογή περιοριστικών μέτρων κατά Ρωσίας
Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων: Βιώσιμο μέχρι 2080, βούληση για εξορθολογισμό της επενδυτικής πολιτικής