Νέα δυναμική εμφάνιση για την Parimatch

Στις 6 Φεβρουαρίου, γιόρτασε την έναρξη του rebranding της η εταιρεία Parimatch. Απλότητα, λακωνικότητα, φωτεινότητα, τόλμη και δυναμισμό είναι τα κύρια στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο λογότυπο της Parimatch.

Η γενική ιδέα του rebranding συμβολίζει όχι μόνο ένα νέο λογότυπο και μια εξωτερική αλλαγή, αλλά και μια νέα φιλόδοξη στρατηγική και δημιουργική κατεύθυνση. Άλλωστε, η Parimatch είναι μια εταιρεία με μακρά ιστορία εξέλιξης και προσαρμογής στις νέες προκλήσεις της αγοράς, η οποία δεν συμβαδίζει μόνο με τις τάσεις αλλά βοηθά και στη διαμόρφωσή τους. Αποστολή της είναι να προσφέρει τα καλύτερα προϊόντα και πλατφόρμα στοιχημάτων σε μια αυξανόμενη παγκόσμια κοινότητα από risk takers, ενισχύοντας την απόλαυσή τους για τα αθλήματα και εμπνέοντας έναν πιο δυναμικό τρόπο ζωής.

Για να τιμήσει αυτό το γεγονός, ορόσημο για την ιστορία της, η Parimatch χάρισε δώρα σε όλους τους υπαλλήλους της. Με τον τρόπο αυτό ήθελε να τους ευχαριστήσει για την αφοσίωσή τους, την προσωπική τους ανάπτυξη και επιτυχία και την συνεισφορά τους στην εξέλιξη της εταιρείας, αλλά και να τους ευχηθεί να επιδιώξουν νέους στόχους και να επιτύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.  Ως αποτέλεσμα, πολλά χαμόγελα και θετικά συναισθήματα κυριάρχησαν στα γραφεία της εταιρείας.
 
 
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης