Powered by

Οι Γερμανοί συνεχίζουν να προτιμούν τα πακέτα διακοπών

Η πτώχευση της Thomas Cook προκάλεσε σοβαρές αναταράξεις στον τομέα του διεθνούς τουρισμού. Εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες επηρεάζονται από την εξέλιξη αυτή ενώ το μέλλον της αεροπορικής εταιρείας Condor παραμένει αβέβαιο. Ωστόσο η εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών στα τουριστικά πακέτα φαίνεται να μην έχει διαρραγεί. Τα τουριστικά πακέτα συνεχίζουν να επιβιώνουν στη γερμανική αγορά και οι κρατήσεις εμφανίζονται αυξημένες. Μάλιστα πολλοί μικρότεροι ταξιδιωτικοί όμιλοι φαίνεται να επωφελούνται από το τέλος της Thomas Cook.

Ο όμιλος Tui Γερμανίας υπολογίζει για το καλοκαίρι του 2020 περίπου μισό εκατομμύριο επιπλέον τουρίστες. Ειδικότερα οι προσφορές για την Τουρκία, την Ελλάδα και τις Βαλεαρίδες Νήσους φαίνεται να τραβούν το ενδιαφέρον. Οι κλυδωνισμοί που επέφερε η πτώχευση της Tui δεν φαίνεται ότι επέδρασαν αρνητικά στην εμπιστοσύνη των Γερμανών τουριστών για τις διακοπές «all inclusive».

«Τα πακέτα είναι ακόμη ο ασφαλέστερος και πιο βολικός τρόπος για να ταξιδέψει κανείς» αναφέρει η Τui. Παρόμοια είναι η εικόνα και στους ανταγωνιστές. «Ευτυχώς οι πελάτες μας βρίσκονται ήδη σε φάση κρατήσεων τόσο για το καλοκαίρι του 2020 όσο και για τον υπόλοιπο χειμώνα και την άνοιξη» αναφέρει o ταξιδιωτικός όμιλος Schauninsland. «Οι κρατήσεις και στις δύο περιπτώσεις βρίσκονται σε διπλάσια επίπεδα σε σχέση με πέρυσι».

Δημοφιλείς κλασικοί ηλιόλουστοι προορισμοί
Και ο όμιλος Touristik κάνει λόγο για «σταθερή αύξηση των πωλήσεων» σε διψήφιο αριθμό ειδικά για τους δημοφιλείς, ηλιόλουστους προορισμούς, όπως η Τουρκία ή οι Κανάριοι Νήσοι. Ο όμιλος Rewe αναμένει επίσης θετικές εξελίξεις για το καλοκαίρι του 2020. Μετά το σοκ που ακολούθησε την κατάρρευση της Thomas Cook, πλέον φαίνεται ότι επικρατεί ηρεμία. Ακόμη και η αεροπορική Condor, παρά την αβεβαιότητα που υπάρχει για το μέλλον της, θα συνεχίσει να εκτελεί αεροπορικά δρομολόγια με τα 60 αεροσκάφη της. Ωστόσο μέχρι την άνοιξη θα πρέπει να έχει βρει νέους επενδυτές, ενώ δεν αποκλείεται ακόμη το κλείσιμό της. Εν τέλει όλα εξαρτώνται από τους πιστωτές – οι οποίοι εστιάζουν ιδιαίτερα στα πιθανά έσοδα. Από την άλλη, ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, όπως η Ryanair ή η Eurowings, εμφανίζονται ιδιαίτερα προσεκτικές στις επενδυτικές τους κινήσεις.

Εντούτοις παρά τα προβλήματα που συνεχίζουν να παρατηρούνται, ειδικοί του χώρου εκτιμούν ότι μακροπρόθεσμα δεν θα επηρεαστεί ο κλάδος των ταξιδιωτικών πακέτων. Ο Βίλι Βερχούβεν, ιδιοκτήτης της Αlltours αναφέρει: «Μπορώ να κατανοήσω την απογοήτευση του κόσμου για τις διακοπές που έκλεισε και δεν πραγματοποίησε. Αλλά οι άνθρωποι ξεχνούν γρήγορα. Πιστεύω ότι δεν θα υπάρξουν μόνιμες συνέπειες». Μια μακροπρόθεσμη ζημία στην εικόνα του πακέτων διακοπών αποκλείει και ο Μάρτιν Λόμαν, ειδικός σε θέματα τουρισμού. Όπως λέει χαρακτηριστικά: «Δε μπορώ να φανταστώ ότι εξαιτίας των όσων συνέβησαν με την Thomas Cook οι άνθρωποι θα αρχίσουν τα ταξιδεύουν με τροχόσπιτα». Και ο πρόεδερος του Γερμανικού Ταξιδιωτικού Συνδέσμου DRV, Νόρμπερτ Φίμπιγ, θεωρεί ότι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως εξελίξεων, θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν. Και σε ό,τι αφορά τα ταξιδιωτικά πακέτα, αυτά άντεξαν και στο παρελθόν παρά τις κρίσεις, τις πτωχεύσεις, τις φυσικές καταστροφές ή τα τρομοκρατικά χτυπήματα.

ΠΗΓΗ: DW

Δειτε Επισης

Χωρίς ξεκάθαρη εικόνα για τους δασμούς ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις ΔΝΤ-Παγκόσμιας Τράπεζας… «Ανησυχία για την αβεβαιότητα»
Χρυσός: Επενδυτική φρενίτιδα στην Κίνα-Προβλέψεις ακόμη και για $5.000 ανά ουγγιά
Τρικυμία στη ναυτιλία από τα νέα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ-Στο στόχαστρο η κινεζική ναυπηγική βιομηχανία
DBRS: Επιβεβαίωσε την μακροπρόθεσμη αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε AAA
Ε.Ε.: Υπό έρευνα η εξαγορά της Downtown Music από Universal ύψους $775 εκατ.
Qatar Airways: Θωρακίζεται απέναντι στους δασμούς με στοκ ανταλλακτικών
Ξεπέρασε την Ιαπωνία... Η Πολιτεία των ΗΠΑ που έγινε η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη παγκοσμίως
Σε πτωτική πορεία ο χρυσός μετά από μια εβδομάδα οικονομικής αβεβαιότητας
Μαίνεται η ένταση ΗΠΑ και Κίνας-Αντίθετα μηνύματα για τις εμπορικές διαπραγματεύσεις
Ιστορική στασιμότητα για τη γερμανική οικονομία-Οι δασμοί Τραμπ, η Κίνα και η κρίση του «Made in Germany»