Best Value: Νέο κατάστημα χονδρικής στη Λεμεσό
13:14 - 11 Δεκεμβρίου 2019
Τον Ιανουάριο εγκαινιάζεται το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο του ελληνικού Ομίλου ΜETRO της οικογένειας Παντελιάδη με την επωνυμία «Best Value». Το συγκεκριμένο κατάστημα αναμένεται να ανοίξει στη Λεμεσό και θα αφορά πωλήσεις προϊόντων χονδρικής.
Αναλύοντας τα στρατηγικά πλάνα του Ομίλου ο διευθύνον σύμβουλος, Αριστοτέλης Παντελιάδης, επισήμανε πως πρόκειται για μια δραστηριότητα που απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και αν όλα πάνε καλά μπορεί να οδηγήσει σε 2 με 3 ακόμη καταστήματα στην κυπριακή αγορά. Επιπρόσθετα, ο κ. Παντελιάδης ανέφερε ότι στα σχέδια του ομίλου είναι και η δημιουργία e-shop για τον κλάδο χονδρικής το οποίο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία το 2021.
Σε ό,τι αφορά τα σχέδια δυναμικής ανάπτυξης ο κ. Παντελιάδης ανέφερε πως αυτά περιλαμβάνουν επενδύσεις περίπου 40 - 45 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα χρόνια. Στο επίκεντρο θα βρεθούν η επέκταση και ανανέωση της εικόνας του δικτύου καταστημάτων και των αποθηκευτικών χώρων, ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και η αξιοποίηση της τεχνολογίας για την προσέλκυση νέων καταναλωτών.
Ο κ. Παντελιάδης εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας τα επόμενα χρόνια καθώς όπως είπε ήδη οι καταναλωτές εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα καταστήματα Mymarket για τις αγορές τους. Ενδεικτικά ανέφερε ότι οι πωλήσεις θα κλείσουν φέτος με αύξηση 6% και θα ανέλθουν στα 1,26 δισ. ευρώ. "Φέτος έχουμε 6%ανάπτυξη σε μια αγορά που δεν είναι ανοδική για τους περισσότερους του κλάδου.
Στις προθέσεις της διοίκησης είναι και το"άνοιγμα" στον τομέα του franchise για πρώτη φορά στην ιστορία του. Μέσα στο 2020 θα δημιουργηθεί το νέο μοντέλο καταστήματος franchise με στόχο το όλο επιχειρηματικό σχέδιο να ξεκινήσει το 2021.
Στόχος της διοίκησης είναι μέσω του συστήματος franchise η Metro να αναπτυχθεί σε περιοχές που σήμερα δεν έχει παρουσία αλλά και είναι δύσκολο να επεκταθεί με ιδιόκτητα σημεία. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον τομέα του cash& carry, έναν τομέα στον οποίο ηγείται στην ελληνική αγορά. Μάλιστα οι ενέργειες που έγιναν τον προηγούμενο χρόνο απέδωσαν καρπούς με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του τομέα να παρουσιάσουν το 2019 αύξηση 6%.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αναλύοντας τα στρατηγικά πλάνα του Ομίλου ο διευθύνον σύμβουλος, Αριστοτέλης Παντελιάδης, επισήμανε πως πρόκειται για μια δραστηριότητα που απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και αν όλα πάνε καλά μπορεί να οδηγήσει σε 2 με 3 ακόμη καταστήματα στην κυπριακή αγορά. Επιπρόσθετα, ο κ. Παντελιάδης ανέφερε ότι στα σχέδια του ομίλου είναι και η δημιουργία e-shop για τον κλάδο χονδρικής το οποίο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία το 2021.
Σε ό,τι αφορά τα σχέδια δυναμικής ανάπτυξης ο κ. Παντελιάδης ανέφερε πως αυτά περιλαμβάνουν επενδύσεις περίπου 40 - 45 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα χρόνια. Στο επίκεντρο θα βρεθούν η επέκταση και ανανέωση της εικόνας του δικτύου καταστημάτων και των αποθηκευτικών χώρων, ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και η αξιοποίηση της τεχνολογίας για την προσέλκυση νέων καταναλωτών.
Ο κ. Παντελιάδης εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας τα επόμενα χρόνια καθώς όπως είπε ήδη οι καταναλωτές εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα καταστήματα Mymarket για τις αγορές τους. Ενδεικτικά ανέφερε ότι οι πωλήσεις θα κλείσουν φέτος με αύξηση 6% και θα ανέλθουν στα 1,26 δισ. ευρώ. "Φέτος έχουμε 6%ανάπτυξη σε μια αγορά που δεν είναι ανοδική για τους περισσότερους του κλάδου.
Στις προθέσεις της διοίκησης είναι και το"άνοιγμα" στον τομέα του franchise για πρώτη φορά στην ιστορία του. Μέσα στο 2020 θα δημιουργηθεί το νέο μοντέλο καταστήματος franchise με στόχο το όλο επιχειρηματικό σχέδιο να ξεκινήσει το 2021.
Στόχος της διοίκησης είναι μέσω του συστήματος franchise η Metro να αναπτυχθεί σε περιοχές που σήμερα δεν έχει παρουσία αλλά και είναι δύσκολο να επεκταθεί με ιδιόκτητα σημεία. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον τομέα του cash& carry, έναν τομέα στον οποίο ηγείται στην ελληνική αγορά. Μάλιστα οι ενέργειες που έγιναν τον προηγούμενο χρόνο απέδωσαν καρπούς με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του τομέα να παρουσιάσουν το 2019 αύξηση 6%.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ