Οι Millennials κρούουν τον κώδωνα κινδύνου στους εργοδότες
17:31 - 01 Νοεμβρίου 2019
Οι millennials αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό του εργατικού δυναμικού. Αρκετοί είναι αυτοί που χαρακτηρίζουν τους millennials τεμπέληδες, κυρίως η γενιά των Baby Boomers, αφού αλλάζουν συχνά δουλειά. Όμως, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, ότι οι millennials είναι η γενιά που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στους εργοδότες ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους για εμπλοκή, ανάπτυξη και νόημα.
Στην πραγματικότητα, οι απαιτήσεις των millennials δεν είναι τίποτα περισσότερο από τις φυσιολογικές ανθρώπινες επιθυμίες. Ο καθένας, ανεξαρτήτως ηλικίας, θέλει να έχει φωνή, ευθύνη και να νιώθει χρήσιμος μέσα σε ένα περιβάλλον που θα αναπτύσσεται και ο ίδιος σαν προσωπικότητα και ταυτόχρονα να πετυχαίνει work life balance. Αυτές είναι και οι απαιτήσεις των millennials, που ουσιαστικά φέρνουν στην επιφάνεια του χώρου εργασίας τις ανθρώπινες ανάγκες.
Στις μέρες μας, όλες οι ηλικίες αναζητούν την εργασία που θα τους ικανοποιεί και θα την απολαμβάνουν. Ο μισθός πλέον δεν είναι το πιο σημαντικό κριτήριο. Όσον αφορά τους millennials, έρευνα από το LinkedIn απόδειξε ότι το 90% της νέας γενιάς θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αλλάξουν εργοδότη και συγκεκριμένα να εργαστούν σε μια επιχείρηση της οποίας η αποστολή και οι αξίες ευθυγραμμίζονται με τη δική τους αλλά ο μισθός είναι χαμηλότερος.
Στην πραγματικότητα, οι απαιτήσεις των millennials δεν είναι τίποτα περισσότερο από τις φυσιολογικές ανθρώπινες επιθυμίες. Ο καθένας, ανεξαρτήτως ηλικίας, θέλει να έχει φωνή, ευθύνη και να νιώθει χρήσιμος μέσα σε ένα περιβάλλον που θα αναπτύσσεται και ο ίδιος σαν προσωπικότητα και ταυτόχρονα να πετυχαίνει work life balance. Αυτές είναι και οι απαιτήσεις των millennials, που ουσιαστικά φέρνουν στην επιφάνεια του χώρου εργασίας τις ανθρώπινες ανάγκες.
Στις μέρες μας, όλες οι ηλικίες αναζητούν την εργασία που θα τους ικανοποιεί και θα την απολαμβάνουν. Ο μισθός πλέον δεν είναι το πιο σημαντικό κριτήριο. Όσον αφορά τους millennials, έρευνα από το LinkedIn απόδειξε ότι το 90% της νέας γενιάς θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αλλάξουν εργοδότη και συγκεκριμένα να εργαστούν σε μια επιχείρηση της οποίας η αποστολή και οι αξίες ευθυγραμμίζονται με τη δική τους αλλά ο μισθός είναι χαμηλότερος.
Πηγή: Forbes
Χορηγοί: PwC, Cyta, Bank of Cyprus, Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, Οργανωτής: ΙΜΗ