Powered by

Blue Air: Έξι στους δέκα επιβάτες σκέφτονται την τιμή

Ενώ έξι στους δέκα επιβάτες θεωρούν την τιμή ως τον βασικότερο λόγο για να κλείσουν ένα αεροπορικό εισιτήριο, τρεις στους δέκα αναζητούν τον επόμενο ταξιδιωτικό τους προορισμό με βάση την ιστορία και τον πολιτισμό του.

Την ίδια ώρα, το 39% των τουριστών ταξιδεύουν περίπου πέντε με έξι φορές τον χρόνο.

Αυτά προκύπτουν από την έρευνα που πραγματοποίησε η Blue Air με τη συμμετοχή πέραν των 2.000 επιβατών και διαδικτυακών της φίλων.

Ταξιδεύουν συχνά
Σχεδόν τέσσερις στους δέκα που συμμετείχαν στην έρευνα ταξιδεύουν με αεροπλάνο 5-6 φορές τον χρόνο, ενώ το 30% ταξιδεύουν 2-3 φορές και 16% κάθε μήνα.
 

 

Η τιμή, ο πολιτισμός και η κουζίνα
Στην ερώτηση ποιος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για τον ταξιδιώτη, το 61% απάντησαν ότι είναι η τιμή (το κόστος του αεροπορικού εισιτηρίου), ενώ ένας στους πέντε κοιτάζουν το πρόγραμμα των πτήσεων.
 

 

Κατά την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού το 34% εξετάζουν την ιστορία και τον πολιτισμό, 13% κοιτάζουν τα τοπία, ενώ μόνο το 3% ενδιαφέρονται για την κουζίνα.
 

 

Οι κορυφαίοι προορισμοί
Όσον αφορά τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς, σύμφωνα με το Travel Buffs, στην κορυφή βρίσκεται η Αθήνα με 21%, με το Βουκουρέστι και το Λονδίνο να ακολουθούν με 12%.
 

Δειτε Επισης

Γ. Παπαναστασίου: Διαχειρίσιμο το γεωπολιτικό ρίσκο για GSI-Σαφή στήριξη από ΗΠΑ βλέπει ο Θ. Σκυλακάκης
Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Ακόμη ένα κρίσιμο βήμα για την κατάργηση της βίζας για ΗΠΑ-Το βασικό προαπαιτούμενο που έχει ολοκληρωθεί
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Επιβεβαίωση οικονομικής και χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, αλλά ανάγκη για επαγρύπνηση
Η δυναμική της Λευκωσίας και οι επενδυτικές ευκαιρίες που κάνουν τη διαφορά
VTTI: Τα δέκα χρόνια στην Κύπρο και η μεγαλύτερη ξένη άμεση επένδυση στον τομέα της ενέργειας στη χώρα
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία