powered by

Tο ακριβότερο νέο ακίνητο της Altamira (Photos)

Χωράφι φιλέτο στο Στρόβολο αξίας €1.560.000 είναι το ακριβότερο νέο ακίνητο που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της η Altamira.
Το ακίνητο προς πώληση είναι χωράφι σε εξαιρετική τοποθεσία στην ενορία Χρυσελεούσα, στον Δήμο Στροβόλου της Επαρχίας Λευκωσίας.
Βρίσκεται σε απόσταση περί τα 140 μέτρα βόρεια του γνωστού κινηματογράφου ‘K-Cineplex’.
Εφάπτεται της Λεωφόρου Αρχαγγέλου κατά μήκος του ανατολικού του συνόρου με πρόσοψη περί τα 50 μέτρα. Διαθέτει ορθογώνιο σχήμα και ομαλή μορφολογία εδάφους. Το ακίνητο έχει εμβαδό 4030τ.μ. εκ του οποίου το 32% εμπίπτει στην εμπορική ζώνη Εβ4 με συντελεστή δόμησης 140% ενώ το 68% εμπίπτει στην οικιστική ζώνη Κα6 με συντελεστή δόμησης 90%.

Eίναι κατάλληλο για ανέγερση κτηρίου εμπορικής, οικιστικής ή μικτής χρήσης, ενώ υπάρχει δυνατότητα διείσδυσης της εμπορικής ανάπτυξης σε οικιστική.

Η ώρα λήξης της Περιόδου Υποβολής προσφορών είναι η ώρα 13:00 το μεσημέρι κάθε Τρίτη, ως αυτή αναφέρεται στην παράγραφο 7.10 του Εντύπου Προσφοράς και στο σημείο 4 της Νομικής Ειδοποίησης

 

Δειτε Επισης

Tο FMCG Unit της CTC...Οι εταιρείες που το αποτελούν, ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην αγορά και η πορεία εξέλιξης
Σε σταθερά ανοδική τροχιά τα ακίνητα-Οι πωλήσεις σε κάθε πόλη και οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Παπαέλληνας: Τέσσερις γυναίκες του ομίλου μιλούν για τα brands που εκπροσωπούν-Η δυναμική, το εύρος και η αποστολή
Θωρακισμένο το χρηματοοικονομικό σύστημα, αλλά απαιτείται εγρήγορση-Παραμένει ανθεκτική η κυπριακή οικονομία
Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Μειωμένη κατά €82 εκατ. η κερδοφορία των τραπεζών το πρώτο τρίμηνο-Αυξημένα κεφάλαια και περιουσιακά στοιχεία
Αγρότης: Επεκτάθηκε με νέο μεγάλο κατάστημα στην περιοχή ΓΣΠ
Ο πρώτος χρόνος του διατραπεζικού έργου ESG και πώς βαθμολογούνται οι κυπριακές επιχειρήσεις-Αποκαλυπτικά ευρήματα
Γ. Τσακκιστός: Δεν έχει βοηθήσει τους καταναλωτές το «e-kalathi»... Γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αναθεώρησης τιμών